Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 2 Jun 2009

PELANCUNGAN DI KELANTAN


IBRAHIM MINTA KELANTAN TUMPU PEMBANGUNAN BUKAN CERAMAH
– berita hairan

Ibrahim Ali hari ini menegur kerajaan Kelantan yang disifatkannya hanya lebih tertumpu kepada ceramah politik dan mengabaikan aspek pembangunan di negeri itu.

Ibrahim berkata, adalah malang bagi negeri ini kerana banyak perkara atau bidang yang boleh dimajukan untuk menarik pelancong atau pelabur, sebaliknya ia tidak dimanfaatkan sepenuhnya menyebabkan Kelantan lebih mundur berbanding negeri-negeri lain.

"Kita ada kawasan indah seperti pantai, gua serta kebudayaan yang unik termasuk makanan, tetapi perkara ini tidak diberi perhatian yang serius oleh kerajaan negeri," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Majlis Pelancaran Khidmat Masyarakat di Kampung Chasi di sini, hari ini.

.
KAH KAH KAH… KAH KAH KAH…

kah kah kah… MEMANG BETUL… BETUL… kah kah kah…

kah kah kah… KELANTAN ADA BANYAK GUA… kah kah kah

kah kah kah… DALAM GUA INI BANYAK KATAK…. Kah kah kah..

woit… APALAH KERJAAN KELANTAN NI … TAK PROMOTE GUA KATAK…kah kah kah…

kah kah kah… NAK TAHU DI MANA GUA KATAK ?.... kah kah kah..

kah kah kah… BETUL BETUL DI SEBELAH GUA MUSANG… kah kah kah..



14 ulasan:

Pacal Yang Hina berkata...

Dia ni wajib pergi Restoren Sifut Weng Seng, Gunong Rapat - Ipoh.

Menu special : Drunken Frog's Leg With Mee Hoon.

Yang ni lawan dengan air tuak memang kaow haow liaow.

Terima Kaseh.

Nunca Caminaras Solo berkata...

Xsabar tggu PRU13.. Bagi katak nie masuk muzium.. Nak suruh dia kosongkan kerusi, mmg xdapatlah.. Silap besar dulu bagi peluang kat katak nie..

Ini patut dijadikan pengajaran oleh PR untuk tidak termakan umpan Perlis..

Tanpa Nama berkata...

tanya kak lina Tenggerang la........he3.
pulus...
pulus......
xdak bagi negeri pembangkang.

*peminat

KakMinahWrongGeng berkata...

ini katak kelantan campur kongsi lalam gua sama itu 3ekor katak dari perak...suma 3katak jantan + 1katak betina(putih-jelapang mali sikit ala munyi)balu itu lamai olang mali kilantan tengok itu katak ajaib maaaaa...lia punya lompat jaga2 wooo...mukan sibarang lmpat...PRU13 ini katak kita hntar siam kasi itu siam pelut ijau makan loooo...

Tanpa Nama berkata...

Bro...Bang brahim ni aset ke liabiliti buat UMNO ? Kalau aset nak pakai kat manek urai nanti. Jangan jadi serupa saudara al-kotaki.

Cyborg

faiz berkata...

BODOH...
nak tanya kerajaan pusat skit..
mana duit utk bantuan pelancongan kelantan..
bukan ke korang salurkan kepada bahagian umno Kelantan utk kendalikan..behtu nak hentam..pi hentam bahagian umno korang la woi..
ingat org bodoh cam korang ke...

Tanpa Nama berkata...

Kelantan perlukan MP yang bekerja dan bukan MP KATAK puru.
Katak perlu kelaur dari Dewan Rakyat dan berhenti membuat kenyataan membodohkan orang Kelate.

Ranidaphobia berkata...

baik putera katak..

Master Yoda berkata...

Kah kah kah...

Katak tak cukup masyuk psl tak dpt jual konterk kat para cukong yg sekatak ngan katak....

Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..satu lagi kenyataan bodoh mr katak. kalau tak ceramah macamana nak sampaikan maklumat semasa...
kah..kah..kah.. ada lagi spesis mangkuk macam ni...
dia ingat tv3suku, utusan meloya, berita hairan sudike nak bagi ruangan kat kerajaan Pakatan Rakyat menerangkan isu2 semasa...
medium yang ada ceramah la mangkokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk......

amalhaj berkata...

Kat Melesia ni kan ker banyak katak? Ade katak puru, katak betung, katak pisang dan ntah cam2 katak lagi. Mengkome fikio ler katak maner yang kuat lompat?

Lee Copper berkata...

Bagi tau Katak Brahim Ali ni, pegi jual barang Anway lah....

Tanpa Nama berkata...

Aku nmpak blog ni mcm blog...



Bodah la...tak ade masg, ketawa banyak..

Kucing Parsi berkata...

hahaha... nama sebelah gua musang tu tak silap berpasir kan!?
ada mas kat sana ke!?