Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 2 Jun 2009

RAKYAT MEMANG DAH LAMA BOSAN




PENANTI BUKTI RAKYAT BOSAN – TPM


Kemerosotan peratusan keluar mengundi pada pilihan raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti semalam membuktikan rakyat sudah bosan dengan "demokrasi paksaan".

Muhyiddin Yassin, berkata hakikat ini terbukti apabila bilangan undi yang diterima calon Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mansor Othman, juga merosot.

"Ia menunjukkan rakyat sudah bosan terhadap demokrasi paksaan mainan pembangkang," katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

KAH KAH KAH

kah kah kah… RAKYAT DAH BOSAN ?... kah kah ka..

woit… RAKYAT DAH BOSAN TENGOK MUKA SEMBAB…. kah kah kah..

kah kah kah… BUBUH LAH H BEDAK SIKIT… NAK MAKAN TAK SELERA..kah kah kah..

kah kah kah… KALAU KANAK KANAK NAMPAK MUKA SEMBAB … HABIS LARI MENANGIS… TAKUT…. kah kah kah

kah kah kah... JANGAN BAGI EMAK BAPAK SUSAH... kah kah kah..



7 ulasan:

Pacal Yang Hina berkata...

Kahkakah

Dah la sembab, bodoh pulak tu.

Letak bedak sejok pun jalan lah..

Terima Kaseh.

Fa-T berkata...

rakyat terlalu bosan dengan gerombolan.. parti rakyat tak tau nak lawan sape...

bosan penanti.... gemborolan angkat bendera putih.. hilang ketuanan dan ketuhanan melayu...
ahahaha

Tanpa Nama berkata...

ni satu lagi ulasan tak intelektual mat sembab..mane die tau rakyat bosan kat sapa? TPM ke ni?

skyStone berkata...

WAH!!!!Demokrasi paksaan????ape tue? Wak Sembab beraksi bodoh lagi..
Semakin hari statement mereka semakin kebudak2kan..SETAN ni tak reti malu ke bg isham....???

Tanpa Nama berkata...

Apa ini? Ulasan komidi wak sembab ka?
Klau dulu cakap bodoh pun rakyat sokong, sekarang mau kena tendang!

Tanpa Nama berkata...

KAH KAH KAHAKAHAH (gelak raja)

isyam, baik punye komenla..
terhenti bersantap kerana terhibur yang sangat..
betul.. betul kata awak tu..

kakimakan berkata...

Jangan kata muka dia camtu..Aku tgk OK ja.. Muka dia ada jugak iras hero tamil yg aku minat..Hero namanya ARJUN. Huiii tang MATA tu..layu!! hening.. hehehe..