Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 25 Ogos 2009

BERITA TERKINI DARI PERMATANG PASIR




TERKINI JAM 6.53 -


Pakatan mendahului dengan 4021.

Pengiraan sedang diteruskan



KEPUTUSAN MENGIRA UNDI BERMULA


JAM 6.13 Pakatan mendahului dengan 816 undi.

Cuaca petang tenang dan teratur


13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini lah hasil Loyar Berok. Al Malikul Sembab ta sempat jelaskan kepada rakyat yang Rohizat songklap RM161k dari pekebun getah kecil. Bapa Mertua Rohizat juga tertunggtunggu samada menantu mengaku Rafizah isterinya.

Ketulahan ketulahan bah.
Allahuakhbar Allahuakhbar.

Tanpa Nama berkata...

aku rasa pakatan rakyat menang lagi... aku p tgk kt pmtg pasiaq td pn duk rasa pakatan akan menang. takbir!!!

lawati: http://prkn11penang.pas.org.my/

[xH]

tupingera berkata...

gerembolan silap tak panggil mat ezam berkempen

R.HAREEZ berkata...

update 7.30 mlm Pakatan menang majoriti 5557

drinkinganddrivingisfun berkata...

yeye umno mampuih..
yeye umno mampuih..

melayu celup berkata...

Pakatan menang bro, majoriti susut sket coz warga tak ramai nak keluar, susah r bro nak kuar time kerja, nak pergi mengundi bos tak bagi kah kah kah majoriti pakatan 4551, 7.30 punya update...

Hidup Rakyat Malaysia Bersatu Hati !!!
Hidup Rakyat !!!
Hidup Rakyat !!!
Hidup Rakyat !!!

Gerombolan kalah lagik kah kah kah kalah memanjang gerombolan kecundang macah buah kundang busuk apa cerita bro?

digger berkata...

kahkahkah!! ape la badi parti babi negara ni? asal PRK je kalah...asal PRK je kalah...mcm2 yg SPR dah tolong,mcm fitnah keluar dlm sotkaba,tapi kalah lagi? mandi bunga la woi...kasi hilang bau taik babi tu...kahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

Dah MENANG. BN hanya ada undi dalam 2000 orang, HANTU BELAAN sebanyak 3000 hantu lebih mengikut Mamat Maslan.

Tanpa Nama berkata...

PAS MENANG!!!!
ARMNO/BE END kalah!!! Padan muka!

Mana janji JAMBAN-TAN? MANA JANJI "ANAK EMAS"? AL MALIKUL MAT SEMBAB sudah menghilang diri.

Kemana KJ? ta dengan dengar pun?

Tuhan Mahakuasa.
Allahuakhbar Allahuakhbar.

Tanpa Nama berkata...

Jalil..hang cerdik no...awai2 lagi dah tolak pencalonan, kalu tidak hang pun dua kali terbongkang! Hang buat usul pada mat sembab supaya blaja baca talkin untuk pru13...unlucky for mat mongol!

hari ini berkata...

Brvooooooo.............tahniah pada UMNO kerana berjaya mepertahankan kekalahan terkini...

chegarMD berkata...

aku rasa mereka kena pindah pi keserawak sabah ,orang2 otan masih
memerlukan buian mereka ,,,,

Tanpa Nama berkata...

UMNO XPERNAH BELAJAR PADA KEJAYAAN KEKALAHAN NYER TU SBB NYER BERJAYA KALAH DISEMUA TEMPAT....

BODOH SOMBONG N SOMBONG BODOH

MASIH XNK MENGAKU...