Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 25 Ogos 2009

KEPUTUSAN PEERMATANG PASIR - JAM 9.00 MALAM



UMNO BERJAYA MEMPERTAHANKAN KEKALAHAN


Sekali lagi dengan bangga lagi gumbira lagi sombong lagi conggeh parti United Malays National Organisation telah berjaya mempertahan kekalahannya.

Calon Pakatan Rakyar Mohd Saleh menang dengan kelebihan 4,451 undi. Saleh telah mendapat 9.618 undi.

Manakala calon gerombolan yang dikenali sebagai Rihaizat Othman hanya mendapat 5,067 undi.

United Malays National Organisation tetap berjaya mempertahankan kekalahannya.

Rakyat satu Malaysia mengucapakan syabas atas kejayaan parti United Malays National Organisation ini kah kah kah.




Nota kaki untuk ketawa sesudah bebuka puasa:


BUKIT MERTAJAM: BERDASARKN PERUBAHAN SIKAP PENYOKONG-bernama

Ketua Penerangan Umno, Datuk Ahmad Maslan yakin sokongan penduduk akan beralih kepada Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya kecil 25 Ogos ini.

Beliau menggunakan teori "pendulum" atau ladung jam untuk menjelaskan perubahan sokongan rakyat kepada BN.

"Pada 1995, ladung jam berpusing ke sebelah kanan sebab itu kita menang di Permatang Pasir. Pada 1999 dia pusing kiri, kita kalah Permatang Pasir. Pada 2004, ia pusing kanan tapi kita kalah cuma 600 undi. Pada 2008, ia pusing kiri, kalah 5,000 lebih.

"Jadi kalau ikut teori saya, pada tahun 2009 ia akan pergi kanan, BN akan menang," katanya ketika berkempen dari rumah ke rumah di sini, hari ini.

Mengenai kempen pilihan raya kecil itu, Ahmad berkata Umno akan berkempen secara berhemah dan tidak akan menyerang peribadi calon atau mengeluarkan kata-kata kesat.

"Pada bulan Ramadan ini, ceramah akan dilakukan selepas solat terawih," katanya.


Nota:

teori ladung jam kena ke kepala
teori jamban tan sungai tak ada
teori manek urai terbari
teori al malikul sembab tersemab jatuh




16 ulasan:

digger berkata...

mcmane la BN nak menang...ni kan bulan puasa...puaka pukimak setan kan kena ikat...kahkahkah!!

Tanpa Nama berkata...

Taniah UMNO/BN kerana dapat mempertahankan rekod 'Kalah tanpa menang' !!!!

Bila nak lagi satu pilihanraya lagi ?? Bagilah UMNO peluang terus pegang rekod 'Kalah tanpa menang' sampai PRU13 nanti !!


Hidup Rakyat.


Dakis.

hafiz berkata...

betol betol betol! mitos umno jaga melayu, mca jaga cina, mic jaga india telah ditelanjangkan bulat2. rakyat tak lagi mampu! tak lagi mampu dibodohkan! hahahahahaha umno akan terus lingkup dan dilingkupkan! hidup muhyidin!

Tanpa Nama berkata...

Ada kecenderungan pengundi pilih calon BN - Muhyiddin
25/08/2009 1:45pm


BUKIT MERTAJAM 25 Ogos - Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, terdapat kecenderungan pengundi-pengundi di Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang Pasir untuk memilih calon Barisan Nasional (BN).

Timbalan Perdana Menteri berkata, lawatannya ke pusat-pusat pengundian hari ini menunjukkan tanda-tanda positif bahawa BN semakin diterima oleh penduduk di kawasan tersebut.

Sehubungan dengan itu, beliau berharap kecenderungan tersebut dapat membantu BN memperoleh kemenangan pada pilihan raya kecil tersebut. - Utusan

khobru berkata...

teori ladung jam..nak muntah balik juadah berbuka tadi!!!

AnginSepoi berkata...

teori yg tak boleh pakai..ahamd maslan..hehehe..itu buan teori, itu kata bomoh..mcm mana umno boleh ambil org mcm ni jadi ketua penerangan..betul2 umno ni dah tak ada pilihan...hehehe...KITA MUSTI MANANG

Tanpa Nama berkata...

hahahaharamjadah bn.
dah agak mmg dorg akan kalah.
menang tu dah kena padam dari kamus pilihanraya dorang.
cheers!

Tanpa Nama berkata...

teori ladung dalam kerandut telor dia
yang sentiasa berayun keatas dan kebawah kengkadang ke tepi dan kengkadang ke tengah.....kah..kah kah Teori Kontol Ahmad Maslan!!!!

MACAM BANGANG!!!!!

Tanpa Nama berkata...

opah kamu teori ladung jam...
dah tau nak kalah...mcm2 ayat nak kelentong melayu..
udah2 la oiii..tipu melayu...

wakmeli berkata...

apa punya teori ladung jam tu...xabeh2 nak bodohkan bangsa melayu...!

Tanpa Nama berkata...

Salah satu punca kekalahan BoNgok ialah kerana ahmad maslan tak pi memotong getah di permatang pasiaq...

Tanpa Nama berkata...

tahniah pd UBN..sbg penhargaan dihadiahkan seutas ladung dan sehelai kain pelikat pada Ahmad Maslan.. boleh guna untuk terus mempertahankan kekalahan..

~ikhlas dari saudagar ladung~

fredo berkata...

Tanpa Nama berkata...
teori ladung dalam kerandut telor dia
yang sentiasa berayun keatas dan kebawah kengkadang ke tepi dan kengkadang ke tengah.....kah..kah kah Teori Kontol Ahmad Maslan!!!!

MACAM BANGANG!!!!!

--->adeh...adeh....~~!! plisss~~!! helppp!!! akahkhahkahkahkaahkhkaahkkahhkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahka

ha ha ha berkata...

He he he..

UMNO Philosopher Ahmad Mislan..

Biar Papa asalkan Bergayeeee..

Biar Menang Sorak, Syoik Sendiri,

Lepas ni report yang baik-baik kat Natatunya..bagi dia pejam mata..

Contoh report.
1. Majoriti PAS telah jatuh dari PRU-12. Tanda positif Rakyat Berubah.
2. Bulan Puasa, orang kurang keluar mengundi. Kalau lebih 80% BN mungkin Menang.

Agak-agak Natatunya Boleh Percaya ka..he he he..

DaGame berkata...

PR 7, BN 1. maka terbuktilah teori 1 Malaysia yang slau dilaung oleh gerombolan. kang kalo BN menang dah jadik 2 Malaysia. mane bley.. nantik bik mama marahh

Kucing Parsi berkata...

tahniah kepada umno yang sanggup kalah

ha ha ha

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/