Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 25 Ogos 2009

LOYAR BURUK



ROHAIZAT YAKIN SOKONGAN MENINGKAT
– berita hairan

Pengundian bagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang Pasir, calon Barisan Nasional (BN), Rohaizat Othman yakin peratusan pengundi yang menyokongnya akan terus meningkat.

Katanya, ini berikutan maklum balas sangat positif yang diterimanya sepanjang kempen dari rumah ke rumah dalam tempoh berkempen, yang masuk hari ketujuh, semalam.

"Majoriti pengundi berjanji untuk menyokong saya, malah mereka bersimpati dengan saya kerana taktik kotor pihak lawan yang menggunakan isu peribadi sehingga menjejaskan maruah keluarga saya," katanya.

KAH KAH KAH…

Kah kah kah…. MEMANG MENINGKAT… kah kah kah…

Kah kah kah…. INI MEMANG BERITA BAIK…. Kah kah kah…

Kah kah kah…. MENINGKAT MACAM MANA?.... kah kah kah…

Woit…. MENINGKAT…. DARI SATU TUDUHAN KEPADA TIGA TUDUHAN… kah kah kah…

Woit…. MENINGKAT…. DARI SATU BINI KEPADA DUA BINI… kah kah kah…

Kah kah kah… SATU MALAYSIA TAHU BERITA GUMBIRA INI…kah kah kah

Nota:
dengar cakap loyar buruk
akan tenggelam dalam lubuk
dengar cakap loyar buruk
makan kertas campur habuk




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Meningkat tetap meningkat..sokongan daripada 1% kepada 5%. Inipun peningkatan juga. Kur semangat kesian Rohizat!
25 Ogos akan saksi peningkatan undi Rohizat.

Than Mahakuasa dan Mahaadil. Rohizat belum membuat pengakuan tentang isteri kedua dan rakyat masih menunggu jawapannya. Kalau jawapan tak ada undi pun ta akan tiba...jadi sokongan ke 5% mungkin tak ade.

Allahuakhbar Allahuakhbar.

tukar duit berkata...

bleh dapat duit pelesu RM300 free per .. huhu

AnginSepoi berkata...

BAGUS BAGUS..BERBEKALKAN KEYAKINAN..AIKSS..HARAP SIMPATI PULAK..MAK BAPA YG ADA ANAK DARA AWAS..KEMPEN DARI RUMAH KE RUMAH TU..NANTI ADA LAGI PAK MENTUA BARU LEPAS NI...

Jebat Musibat berkata...

perlu diperhatikan...

- pengundi hantu : kj
- majoriti besar :

aku takut diorang main jahat dan kotor gile jer PRK nih..

lempeng berkata...

Lawyar bongok berkata, penambahan penyokongnya meningkat ekoran dari serangan peribadi pembangkang yang telah mencalar maruahnya. Alahai boleh dia cakap pasal maruah, memang lawyar buruk betul dia nih... gelap duit RM140,000 tak mencemarkan maruah ke? kalau betul tak terlibat pasal tak berani saman? court kan ko punya... BINGAI PUNYA LAWYAR

Kucing Parsi berkata...

takut kJ ke

ha ha ha

jangan takut KJ

KJ bau tak macamjessica sarah parker, KJ bau macam likeur!!!

Tanpa Nama berkata...

Loyar bengong ni ada maruah ka???? ha ha ha aha kuikk tuih ptuihh