Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 25 Ogos 2009

MAJALAH CULT MUNCUL




KDN SERBU PEJABAT MAJALAH ZUNAR
-malaysiakini

Sekumpulan gerombolan pegawai Kementerian Dalam Negeri (KDN) menyerbu pejabat majalah humor terbaru Gedung Kartun pagi ini susulan penerbitan edisi sulungnya yang mengusik perdana menteri.

Lapan pegawai itu tiba di pejabat majalah dwibulanan itu di Brickfields sejak 10.30 pagi ini - dipercayai berkaitan kandungannya, antaranya memaparkan gelagat Datuk Seri Najib Razak yang tersilap mengibarkan bendera Mongolia bersempena sambutan hari kemerdekaan negara.

Pegawai bahagian kawalan penerbitan KDN turut merampas 408 naskhah majalah tersebut - yang sarat dengan kartun dan humor isu-isu semasa dan politik.

Nota:

dapatkan kopi yang ini sebuah
majalah cult yang akan menjadi sejarah.
simpan kopi yang ini dan jadikan
bahan rujukan sejarah. puluhan tahun dari hari ini
ianya akan dinilai sebagi majalah cult
dan akan disimpan dalam gedung ilmu untuk
dikaji
.




8 ulasan:

mufarakahpr berkata...

pelik la kalau orang kaji nanti

rendah kualiti

hanya fitnah memenuhi

Tanpa Nama berkata...

TT,

di mana nak dapatkan 'Gedung Kartun' nie? boleh beli melalui 'online' kah ??
ada lagi stok ker ?

Tanpa Nama berkata...

1 Mesia, rakyat di dahulukan nanti buat silap hari merdeka kibar bendera mongolia! Umah den ado bendera mesia eh dan nogori side by side....hau hau hau hau...cari bendera mongolia takde jual....ini peluang bisnis kalo wat jual bendera mongolia online macam irfan khairy jual peta mesia...ado chan jadi jutawan eeh

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

fitnah amenda nya

ha ha ha

kalau fitnah kenapa tak nafi kan

bukan kah gerombolan suka menafikan sesuatu

ustaz najib takkan tak nak suruh sembab keluarkan fatwa

visit


http://www.melodymockers.blogspot.com/

mamai berkata...

aku terkilan tak dapat beli semalam...hantu apa yang di takutkan..kartun pun nak takut ker...

kata kalau tak salah jgn takut nie saper yang takut sebenarnya

Tanpa Nama berkata...

Mat mongol kalau bab pompuan pantang...mesti nak belembut..tak kira la bekas model ke ape ke..mamat lukis kartun teguran tak boleh...jaga-jaga cik karthika

AnginSepoi berkata...

PELIK BAGI MEREKA YG BERPERANGAI PELIK..aku pun nak juga buku tu..kalau ada stok yg terlepas tolong passing kat aku..walaupun copy. satu lagi mana nak dapat bendera mongolia???mungkin kena cari kat Pekan

Tanpa Nama berkata...

Menarik jugak. Aku yang lemah geografi ni pun nak tahu camne bendera Mongolia tuh...