Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 8 September 2009

AHLI -AHLI PAS DIMINTA BERSEDIA




UMNO BERSEDIA BERUNDING DENGAN PAS DEMI KEPENTINGAN UMAT ISLAM -
bernama

Najib Razak berkata, UMNO sedia berunding dengan Pas demi kepentingan umat Islam di negara ini.

Beliau, yang juga Presiden UMNO berkata, kesediaan untuk berunding dan mengadakan perbincangan dengan Pas juga adalah demi membangunkan umat Islam.

Bagaimanapun, beliau kecewa dengan tindakan pemimpin Pas mengeluarkan kenyataan yang menghina orang UMNO.

“Nak buat baik, saya sanggup runding dengan Pas untuk kepentingan Islam.
Tapi saya tidak rela kalau UMNO dihina oleh sesiapapun,” katanya semasa berucap pada majlis ramah mesra dengan rakyat dan berbuka puasa di Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) di sini, hari ini.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH


kah kah kah.... ADA LAGI AKIDAH PERPADUAN INI...kah kah kah...

kah kah kah.... TAK ABIS ABIS.... kah kah kah..

nota:

untuk ahli ahli pas yang ingin menghayati dan beriman
kepada gerombolan maka mereka diwajibkan menjalankan
ibadah rukun tiga pekara.

ahli-ahli pas wajib mula membuat latihan rukun
iman ini sebagai tanda taat setia yang tidak berbelah
bagi terhadap gerombolan.


LATIHAN RUKUN MUKADAM


LATIHAN RUKUN AL BODEKIRON


RUKUN WAL HAFIZUN WAL TAMATUN




28 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Presiden Perkasa, Datuk Ibrahim Ali berkata langkah tersebut akan membolehkan pihak berkenaan menimbang dan mengkaji cadangan pelbagai pihak yang berkepentingan, termasuk pertubuhan bukan kerajaan (NGO) sebelum dilaksanakan. - MalaysiaKini.

kah kah kah...sape yg berkepentingan...???kah kah kah
kah kah kah..Sape peribumi..kah kah kah...
kah kah kah...sape yg nak tokok tambah ni...kah kah kah...
kah kah kah...rakyat nak mansuhkan je...rakyat tak nak pida...rakyat nak tolak terus masuk gaung...kah kah kah...
kah kah kah...org bodoh je ckp org yg tolak ISA tu ade tujuan politik...ISA tu di buat sbb politik la...nak menjaga kedudukan seseorg/parti supaya sentiasa berkuasa...

Tanpa Nama berkata...

Puak puak parti cap kepala lembu ni bukan boleh pecaya...najis

Tanpa Nama berkata...

cium tangan malaon malaon tu umpama cium najis.....dapat bala'

budak kampung online berkata...

kah..kah..jilattttttt

riusgnal berkata...

bro, sapa dok tenyeh muka dekat tangan bik mama tu? Farid tv3 ke?

meor saiful rizal berkata...

haha..gamba yg bawah skali mmg xleh blah..adoyai

Tanpa Nama berkata...

apa benarkah kerajaan PR Selangor akan tumbang sehari dua ini?

jika benar situasi sedang ribut di Selangor, minta TT ulas lebih lanjut, gua nak baca ikut lain dah tak boleh nak percaya lah.

Tanpa Nama berkata...

Hisham..u r a genius!!Tabik!!Ya,puak al unta al serban yg teringin sangat nak bermadu dgn UMNo!,sila porah!!Jgn tunggu lama lama..keluarlah..jgn nak pretend lagi..jgn nak act hangpa ni tolerant terhadap bangsa/ugama org lain..

sang kegelapan berkata...

hahahaha..gua suke rukun yang last!hahahaha

fredo berkata...

mcm siall...mmg mcm sial... yg botak pic no 2 tu mmg x bole blahh..!!!!

antibloggerbangang berkata...

PAS suke hina parti lain.kononnya hendak satupadukan islam.
tapi bila UMNO nak kerjasama..tolak pulak..
bila tak kerjasama cakap UMNO sesat la apa la..islam yg bukan islam la.ntah apa-apa..
PKR pulak dah senyap sekarang.
ANWAR takut nak tunjuk muka..nak diamkan diri supaya orang lupa kes liwat dia.

kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kaha kahak kahak kahak

KeliwonKontang berkata...

Hebat bab2 org UMNO salam org besar ...teknik cium dan sedut sudah lama pupus di negara2 lain tapi sgt di praktiskan dengan penuh tawadduk oleh gerombolan .
Rukun mukaddam ini di beritakan boleh menurunkan risiko H1N1 kerana kuman2 di tangan pun lari meluat menyampah getik melihat rukun ini ..Ada diberitakan oleh Jurnal Mikrobiology UUM halaman 16 Jilid 9 sebilangan kuman H1N1 yg tidak cuba melarikan diri telah koma secara syumul apabila di teliti melalui mikroscop tangan2 ahli UMNO selepas lawatan Lord Murujib Kublai Singh baru2 ini

superstarrajinikanth berkata...

PRK dah nak mai ... mesti kenyataan yang baik-baik,yang elok-elok...

gambaq no 3 tu,dia dok buat apa? nyo-nyot tetek bik-mama?

cahaya malam berkata...

awawawkak..
ade pula tamatun..
wawa begruling dah nie..

;)

wak berkata...

antibloggerbangang berkata..(merapu) weeekkkk,nak termuntah aku. drp 14 manusia hanya ada 1 manusia saja yang masih makan muntah...weeekkkk,ini manusia yang cium tangan rosmah kot

pemerhati berkata...

Kah........kah...........kah......Siolla ko isyam.. Siap keluar 3 rukun lagi tu..
Mukadam- Hisap dam ke?, dam aji?
Al bodekirun- kih...kih...kihh.. memng tak boleh tahan ayat ni dengan tengok gambo cium tangan korek tahik xxxxx.
Wal hifizun wal tamatun- lagi satu siaol ko reka cipta perkataan yang aku tak penah dengar,, tapi kira okla sebab dekat raya ni..macam Walimatulurus wal faizin pun ada ada tgk , haji tamatuk ker ni..? ,gelaran hji pukimak pun ada skarang ni..hik...hik.. cam sial..adoi mampoih...

AntiPecacaiBeeEndBagiKomenBangang berkata...

Khas buat "antibloggerbangang'

Yang dok menghina, mencarut, mengejek oghang kat majlis dialog MB Selangor ngan penduduk seksyen 23 tu oghang PAS ka??

Kau pun sama mcm mantan PM ko dulu yg asyik zzzzzzzzzz tu. Anwar hari2 dok keluar news dlm blog, ceramah sana sini kau kata dok sembunyi. Kau baca Utusan Meloya, Berita Hairan, tengok TV3 suku memang la takdak cerita pasai Anwar....

Tanpa Nama berkata...

Kalau nak bersatu dengan bn tak payah jadi PR la.Kita nak jatuhkan bn bukan naikkan.Bekerjasam dengan Dap lagi senang kerana mereka boleh dibawa berbincang.Umno parti yang pentingkan diri bila senang.

DurianKampung berkata...

Tiap kali ada PRK Mat Monggol ni pun mula timbul isu berunding ngan PAS. Nampak sangat tak ikhlas. Esok bila PAS tolak, gerenti akahbar2 & TV pro LembUMNO ni berpesta sakan mengutuk PAS...

Taktik lama la bro... Pikirlah cara lain plak. Cukuplah aktiviti memperbodohkan rakyat ni.

Johan berkata...

kahkahkah takleh blah gambar2 tu..

nah,sblum msuk dgr ni dulu:
http://www.youtube.com/watch?v=IxLIk7RKsvY

Tanpa Nama berkata...

nak lagi afdal, cuba cium kopek rosmoh yg banyak lemak tu.

Tanpa Nama berkata...

Ulasan winner 2009,paling kelakar
lawak gila,membatalkan puasa adalah
yg (nak lagi afdal ........) cukup
garam. aku dan kawan2 ketawa nak
mampuih lain kali berikan kumen macam ni bro, afik pon kalah...

Johan berkata...

tgk gambar ni,sama tak?

http://3.bp.blogspot.com/_0o2-S1p2MUo/SljKM3QdChI/AAAAAAAAAUo/RsQ110iD_Qc/s400/THE+GODFATHER.jpg


kahkahkahkahkahakah

chegarMD berkata...

Satu lagi projek umno utk memecah
belah pr. kalau jujur bayar royalt
i petrol kat kelantan dulu. jangan
nak tipu rakyat kelantan.beri projek rm 8 juta curi duit royalty rm 1.5 bilion. kpd brahim ali,tok
pa,alwi,cuba belajar jadi orang jantan seperti kuli, kalau tidak,
tak usah harap kamu nak perintah
kelantan. bagi orang2 kelantan pula, awas puak penipu tu dia bagi hak lekat gigi jah....

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

ADA 1 LAGI RUKUN...'RUKUN TIBAI'...kah kah kah kah kah...kah kah

TIBAI KIRI...TIBAI KANAN...TIBA2 TUKANG SEBAT TAK ADA...kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

GEROMBOLAN SETAN HINA ISLAM....MAKA PAS HINA GEROMBOLAN.

INI BARU ADIL...kah kah kah kah..kah kah...TAKKAN NAK SURUH SETAN PUKIMAK HINA UMNO

MANA BOLEH SEBAB SETAN TU KAWAN KARIB UMNO...kah kah kah kah..kah kah kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Bro baca berita ini, ini menunjukan bahawa UNDANG UNDANG NEGARA BOLIH DI PERMAINKAN, DACING raja UMNO TERLALU BERAT SEBELAH, C4 BOLIH/ HABUK PUN TIADA, SEKARANG

Court affirms acquittal of three for Bangsar doctor's murder

PUTRAJAYA (Sept 8, 2009): The Court of Appeal today affirmed the High Court’s acquittal of a former deputy minister’s son and two others of a charge of murdering a doctor six years ago.

The three-man bench of Justices Datuk Md Raus Shariff, Datuk Sulong Matjeraie and Datuk Ahmad Ma’arop unanimously dismissed the prosecution’s appeal against their acquittal.

The Kuala Lumpur High Court had on Nov 5, 2008, acquitted and discharged college student Nor Adzlan Idris, 26, and Lee Jun Jo, 28, and Choy Chin Chuan, 26, both unemployed, without calling for their defence, ruling that the prosecution had failed to make out a prima facie case against them.

They had been charged with murdering Dr T. Ariaratnam, 66, in the Arinaga Medical Centre in Bangsar Park here between 3.30am and 4am on April 21, 2003.

Nor Adzlan is a son of Tan Sri Idris Abdul Rauf, former deputy federal territories minister and former Parit Buntar MP.

Nor Adzlan, Lee and Choy were present in court. Lee, however, had to be sent back to the Sungai Buloh prison pending the outcome of another case. - Bernama

kucingsiam berkata...

meow~

Uwekkkk, sampai cium tangan betina puaka pulak. Mual!!

patzmve berkata...

Nak berpadu? Penuhi syarat2 berikut dulu -

Org PAS jadi PM
Menteri2 UMNO yang bermasalah pencen
Bawak sama pemimpin PKR dan DAP yang berkebolehan