Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 8 September 2009

PEMECAH BERITA - TER NOW !!! TER KINI !!!!




DUA PEGAWAI MCMC MEMBELAKANGI KAMERA SEDANG MENJALANKAN SOAL SIASAT



MALAYSIA KINI DI SELONGKAR


Dari jam 10.30 pagi 12 orang wartawan' pengarang, penyunting berita dan pakar IT
di Malaysia Kini telah di soalsiasat oleh 9 orang pegawai MCMC.

Ini bersangkutan dengan klip berita 'lembu' di Shah Alam.

Siasatan sedang diteruskan bila berita ini di tulis. (TT)




4 ulasan:

KeliwonKontang berkata...

Wow saspennya dengar .... baik check specimen DNA terus penyiasat SPRM ...ini dah mcm cerita Born Supremacy kah kah kah ...
Tak dak mcm gaya CSI pun , pistol tak bawak ...teh tarik gantung takdak pun dalam scene tu ..potong stim betul

Tanpa Nama berkata...

MCMC babi ni dululah yang berpakat dengan SUK Perak untuk mendakwa 6 orang tidak berdosa ke atas lama guestbook sultan perak.

Diaorang nih, memang datang tempat orang macma gangster...

Ketua penguatkuasa dia ialah Mazlan Othman.

Tanpa Nama berkata...

MACC siasat pasal lembu..MCMC pasal lembu...taboo nyer binatang lembu ni kat 1 msia

Tanpa Nama berkata...

yg seret kepala lembu kene kaver.. tup-tup malaysiakini plak nk di dakwa.. bertambah pelik ni. mcmc ni bodoh pianggg nak mamposss..