Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 24 September 2009

SATU REKOD - KELENTONG TERPANJANG




KERAJAAN ATUR STRATEJI JADIKAN PELAJAR PEMIMPIN PELAPIS
– melayau

Kerajaan sedang mengatur strategi dan pendekatan untuk menjadikan kira-kira sejuta pelajar di pusat pengajian tinggi (IPT) di seluruh negara sebagai golongan pelapis yang bakal memimpin negara.

Mustapa Mohamed berkata, ini perlu untuk melahirkan pemimpin yang berwibawa dan berilmu bagi memimpin generasi akan datang.

Beliau yang juga Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan berkata, angka itu adalah sebahagian 25 juta rakyat negara ini sebagai suatu gelanggang penting yang bakal mencorakkan masa depan negara.

“Ini merupakan suatu cabaran yang harus dipikul oleh sejuta pelajar sama ada yang sedang menuntut di IPTA atau IPT di seluruh negara,” katanya ketika berucap pada majlis pemimpin bersama pelajar IPT di Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Ismail (SMKSI) di sini, hari ini.

KAH KAH KAH…

woit… UMANG HAI… BUKAN MAIN RAMAI… kah kah kah…

kah kah kah… BETUL KE NAK JADIKAN BAKAL PEMIMPIN NEGARA?... kah kah kah…

kah kah kah… ATAU NAK GUNAKAN DUIT KEMENTERIAN UNTUK PROGRAM GEROMBOLAN ?... kah kah kah…

woit… TAK MASUK AKAL ADA SEJUTA PEMIMPIN NEGARA… kah kah kah..

kah kah kah… NEGARA CHINA DAN INDIA YANG ADA SATU BILON WARGA PUN TAK SAMPAI SETENGAH JUTA YANG JADI PEMIMPIN… kah kah kah..

woit… MACAM MACAM CARA NAK MENIPU… kah kah kah..

kah kah kah… ADA BTN LAA… ADA PLKN LAAA… ADA BELIA BERGERAK MAJU LAA…. kah kah kah..

kah kah kah… SEMUA BUAT KERANA NAK PROJEK...SEMUA KANTOI MANTOI… kah kah kah…

nota:
waspada gerombolan sedang befikir bagaimana
hendak mendapatkan undi anak muda. nanti akan diadakan
konferen antarbangsa pulak. akan pangil bill gates. akan panggil
kaparov. akan panggil richard branson. semua ini gunakan
duit negara untuk pancing anak muda.

bukan susah nak menang hati anak muda ini:
satu : siapa beri arahan bunuh altantuya
dua : siapa bunuh teoh
tiga: siapa dapat duit 12 bilion projek perlabuhan klang
empat: siapa raba raba bontot pelayan di brickfiled
lima: betul ke samy vellu pinjam rambut palsu dari bini madey
kalau jawab dengan betul semua solan ini pasti akan muda
tidak akan sokong pakatan rakyat.

soalan cepu emas: siapa lebih berat bik mama atau anak mami kah kah kah




8 ulasan:

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

MEMANG MEREKA MEMERLUKAN RAMAI PEMIMPIN

SEBAB NAK JADI...KETUA BAHAGIAN SETAN

NAK JADI KETUA CAWANGAN SETAN

NAK JADI AJK SETAN

NAK JADI KETUA WANITA SETAN

kah kah kah kah kah...kah kah kah kah..kah kah kah...SEMUANYA NAK KELENTONG MELAYU

kah kah kah kah kah kah...UNTUK MENGENYANGKAN..MENGGEMUKAN CUCU CICIT SETAN...kah kah kah kah kah kah kah

53 TAHUN MELAYU NGANGA...SETAN KENYANG...kah kah kah kah kah kah kah..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

sapa nak jadi mat belia silakan jadi lah mat belia yang buta tuli menyokong rejim umnobn wakakakakaka
pastu kalau tak puashati mengarak kepala lombu tino lak sambil TAKE BEEER!!

kebun200 berkata...

kah kah...pelapis???..macam la pemimpin atau menteri skrg berilmu sangat..ilmu kelentong ada la ..
ilmu kelentong tu tok lebai lambong kepiah kat bkt gantang pun pandai menipu..tak payah masok univ..
tak kelentong raktat tak habih2..buat tol balas duit rakyat..bg tol free 2,3 hari waktu raya..belagak mcm otak geliga sgt dah..menteri mana yg terror sangat tu??
1.anak yatim?--dok belagak mcm pandai cakap sampai org kmpongn pun tak paham
2. Noh omar? jadi bonzer kampong pisang boleh la..
3. ketua puteri umno timbalan menteri kesihatan tu ...badan mcm tong jadi menteri kesihatan camana..
tak dak sapa la.. bik mama saja yg pandai..kahkahakahakah nak buat mat rempit..plkn semua rojeck kontrack masyukkkkkkk

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah..patutla rambut bik mama kembang lain macam je....dia pasti setiap hari naik angin membaca blog abang yang mengusik dia....abang dah cut and paste link tukat tiub ke website bik mama belum...

Aku hampir ke Sri Menanti berjabat tangan dengan bik mama tapi last2 tak jadi sbb takut HoneNone

yb berkata...

TT, petikan from http://educationmalaysia.blogspot.com

http://www.youtube.com/watch?v=1kvTrpVwzX4

contoh pelapis.

Tanpa Nama berkata...

siapa lebih berat....
bik
bek
bak
bik
bek
bak
bik mamaaaaa laaaa

Tanpa Nama berkata...

menteri ni sebukkkkkkkkkk jekkk.mcmla best sgt..

Tanpa Nama berkata...

Wooow Umno, relax dulu..

Nak yang berwibawa dan ada kepimpinan, nak capai situ, utamakanlah ISLAM dahulu. Ni apa ni, tetiba je, ntah mimpi semalaman, konon nak cari org2 begitu.

Aduhaii..ramainya org2 umno kaya raya. Penuhnya duit dalam atm, sampai jadi sarang tebuan pada hujung rambut bini2 dato dlm umno. Tu la sampai terangkat tudung2 dia org tu, nampak rambut depan, siap kaler maler lagi.

Aku malu tengok dia org ni. Kalau dia org sendiri tak malu dgn perbuatan mereka, manalah iman mereka sbb kerana iman la kita ada malu.