Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 23 November 2009

MAT ZZZZZZZZZ MAKANG IKANG



TSE TSE TELAH BERJANGKIT



PEMBAWA ORI LALAT TSE TSE





PENGUNDI TIDAK YAKIN DENGAN KEPIMPINAN HADI – LEBIH YAKIN DENGAN NIK AZIZ –
malaysian insider

The majority of voters are not convinced with the current PAS leadership and perceive its leaders as the most dominant problem in the party, a new poll shows.

The poll conducted by Zentrum Future Studies Malaysia from 20 February 2008 to 5 March 2009 showed that 50 per cent of the 2,100 respondents found the main issue to be PAS’ leaders while 27 per cent regarded the party’s ideology as a major stumbling block.
The survey showed that only 31 per cent of respondents were in favour of the current party leadership.

The Zentrum poll also suggests that more Malaysians were in favour of PAS spiritual leader Niz Aziz Niz Mat compared to party president Abdul Hadi Awang, with 83 per cent confident in Nik Aziz’s leadership compared to Hadi’s 33 per cent.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… JANGKITAN LALAT TSE TSE … kah kah kah..

kah kah kah…. PENYAKIT SUDAH BERJANGKIT…kah kah kah…

kah kah kah… AWAS JANGAN BAGI PENYAKIT MEREBAK… kah kah kah..

woit… KALAU MEREBAK …SEMUA ZZZZZZZZZ…. kah kah kah...



12 ulasan:

Johan berkata...

ada lagi,mana ada anak muda yg berminat dengan Pas..kecuali mat skema n mat kopiah junior..

Tanpa Nama berkata...

"The poll conducted by Zentrum Future Studies Malaysia from 20 February 2008 to 5 March 2009 showed that 50 per cent of the 2,100 respondents..."

jap bro, jap...
siapa zentrum ni? siapa penggeraknya? apa tujuan sebenar dia buat bancian topik ni? dan sahih ke ada betul2 buat bancian (dan bukan reka2 je topik siap dengan "keputusan" bancian)? dan kalau memang ada bancian atas topik ni pun, sahih ke keputusan yg diumumkan - agak menimbulkan tandatanya memandangkan baru sekarang ni dah nak masuk disember baru ada pengumuman sedangkan bancian ditutup lebih dari setengah tahun dah, maklumlah, macam kita selalu kritik/persoalkan, laporan2 suruhanjaya dsbya sering lambat diumumkan pada org awam, adakah kandungannya telah diubahsuai mengikut selera/tujuan pembuat laporan sendiri?
dan soalan cepumasnya:
2100 org yg dibanci tu - adakah mereka ni relevant to the topic? are they merely any tom dick and harry or are they real focus-group, topic-oriented selection who are actually relevant to what the party pas is and going to be?
kalau abdul yg dibanci tu sebenarnya ahli atau penyokong umno, cthnya, agak tak munasabah apa yg dia fikir/mahu perlu diambilkira dalam menentukan apa yg berlaku dalam pas - kecualilah tujuan bancian itu ingin melihat kecenderungan org ramai yg bukan ahli pas dalam menaruh minat terhadap menyokong parti itu (tapi dalam bancian sebegini, mestilah ditetapkan dgn jelas bahawa org yg dibanci adalah bukan ahli parti)

average joe
-membaca/mengulas secara kritis dgn berfikir-
www.klakka-la.blogspot.com

nota: sesiapa yg sudah melawati blog saya, terimakasih dengan ikhlas... siapa belum, sila2lah..

jab sp berkata...

aku ingat lagi semua orang dalam PAS-PKR kutuk Dollah Badawi waktu dia sedang berkuasa.Gambar macam ni sering dipaparkan ZZZZZZZZZZZZ.Tapi bila dia nak berhenti,riuh seMalaysia meminta dia batalkan hasrat dan ada yang sampai memuhun Agong tidak memperkenankan perlantikan Najib.
Olih itu,kadang kadang komen yang melampau setelah Hadi begitu terok dilanyak perlu dihentikan kecuali mereka ini memang mahu kehancuran PAS dan Pakatan secara total.

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...aku tangok PR pun sudah kene penyakit United Malay No Otak JUGA...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...LAMBAT BERTINDAK, BIARKAN BERITA TERSEBAR MERATA2...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...5 bulan lagi, baru kluar statement menerangkan hal sebenar kepada rakyat...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ini memang betul punya perangai herombolan...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...jika PR terus lembab sebegini...aku nak undi parti yang menyokong yahudi ajerlah...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...biar lingkup terus semua2 parti yang ada...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...tidak ada parti yang mampu bertindak pantas, semuanya birokrasi...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...cuma yang pantas ialah SPRM, Polis, FRU, Mahkamah Rayuan...(bila ada kes2 kecil yang menguntungkan gerombolan)...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...lain sumer macam hampeh...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ini Hadi pun sama, biarkan kes dan masalah sendiri tak terjawab dan hang beberapa bulan...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...jika jadi ahli politik membuat anda penat dan tertidur, baik bagi jawatan kat orang lain ajerlah...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...anda tidak cukup fit dan sihat untuk jadi ahli politik...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...sekadar fikrah islam yang bonzai dan suci macam breeze jer ada dalam kepala, tak laku mana sangat pun...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...result oriented bai...mesti fit untuk jaga rakyat...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...depan umum pun mau tido lagi, nampak sangat jadi PM nanti...aspirasi rakyat tak kemana...uk!uk!ak!ak!...

lengen berkata...

lembu kenyang,

aku nak muntah tengok komen ko. kalau nk cipta identiti, buat blog sendiri.

underBear berkata...

sekian lama meneliti.1st time beri komen.sbb,benci lihat n baca komen LEMBU KENYANG.
pd sy,anda cuma meniru utk menarik perhatian.anda buat begitu,tiada yg special pd anda.mmg menjelikkan.
-TIADA MAAF DIPINTA,INI TEGURAN IKHLAS-

Tanpa Nama berkata...

Bro,

jgn terasa dgn lembu k....cara dia utk meluahkan perasaan...Lu kena follow penulisan dia..mmg kalo dia gelak mcm sial!!! tapi kalo dia tulis boleh kalah TT.

kah kah kah!

~tut tut~

Tanpa Nama berkata...

TT,

Lumrah manusia...lu tukar tiub, rim pulak dah karat....lu tukar enjin turbo, paip air pulak bocor...Apa2 hal, wa respek kat TGHA. Semuga TGHA sentiasa sihat walafiat dan bleh memimpin dgn baik selagi part2 yg wa mention blom bermasalah. Amin

~tut tut~

Mat Dangdut berkata...

aku dah agak..memang ramai komplen lembu kenyang...memang la potong stim..layan jer..nanti dia kenyang dia tido la..akakakaka...

Islam untuk semua berkata...

Woi HIshamudin engko siapa nk kutuk Tuan Guru Haji Hadi? Aku cadangkan engko jadi murtad jelah kalau dah tak yakin dgn agama Islam. Toksah nak pandai-pandai cerita pasal Islam kalau engko sendiri dah tak yakin dengan Allah SWT. Sebenarnya engko ni dah murtad sebab awal-awal tulisan engko tu engko dah tak yakin dengan agama Islam sampai engko kata kalau engko dilahirkan kafir, engko takkan peluk Islam. Satu Malaya dah tau siapa dia Hishamuddin Rais ni. Seorang yg berfikiran liberal dan anti-Islam. Tak pernah solat, ntah-ntah tak puasa. Pegi mekah buat haji tu pun pada dia perbuatan yg karut jer. Hisahmuddin Rais ni memang dah murtad sebenarnya, cuma dia segan tak mau mengaku yg dia ni murtad sebab nanti takut kena tangkap pegawai jabatan agama.

Keliwontron berkata...

Hahaha MatDangdut ... macamana agaknya rupa lembu tido tuh ...

Kekawan yg lain ..biarlah lembu kenyang dengan identitinya ...unik dan penuh bersejarah ...aku selalu gelak baca komen dia .... mmg susah skit nak buat bunyi lembu ikut dia ....lama2 boleh jadik macam lembu asli kalau baca komen bunyi dia

nami o fish berkata...

Hisahmuddin Rais ni memang dah murtad sebenarnya, cuma dia segan tak mau mengaku yg dia ni murtad sebab nanti takut kena tangkap pegawai jabatan agama

Lebih Nabi dari Nabi,lebih agama dari agama.

Holier than thou.