Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 23 November 2009

JANGAN MAIN MENANTU MENANTU YANG BAWA LESEN NIKAH !



LESEN NIKAH YANG MERBAHAYA !





MENANTU YANG MEMBERATKAN MENTUA





MENANTU NIK AZIZ LETAK JAWATAN

Menantu tokoh PAS Nik Abdul Aziz Nik Mat yang dilanda kontroversi sejak dua minggu lepas meletakkan jawatannya sebagai ketua pegawai eksekutif Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK).

Abdul Ariffahmi Abd Rahman, yang disiasat oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), menjadi fokus kontroversi apabila memecat Syed Azidi Syed Abdul Aziz, seorang pegawai kanan exco kerajaan negeri Husam Musa.

Beliau, yang juga seorang exco Pemuda PAS Kelantan, mengumumkan perkara tersebut dalam sidang media hari ini.

nota:
rasuah datang dengan pelbagai bentuk
membneri anak isteri kerja juga dianggap rasuah
memberi suadara mara projek juga dianggap rasuah
walau pun anak dan saudara mara bersih
tetapi politik ialah persepsi
politik ialah anggapan
politik ialah pandangan orang ramai


belajaar dari dolah badawi – kalau nak lingkup
bawa menantu kah kah kah


nota:
nasib baik kota bahru jauh dari kuala lumpur
kalau tidak busuk kentut menantu pun
boleh terbau di bangsar kah kah kah




25 ulasan:

Johan berkata...

pasal menantu ni,gerenti si blogger haprak sukj takkan komen sini..kahkahkah

jangan ingat sbb Nik Aziz tu ulama,dia buat semua tak salah..

Sivakumar berkata...

Bagus!

Tindakan yang tepat, meletak jawatan!

Inilah baru gentleman!

Hidup Pakatan Rakyat...............

Tanpa Nama berkata...

Aku tunggu ulasan SUKJ, ni paklong TT mu dah tibai KJ...cepat bela

ahmad norman berkata...

betul ke dia dah berenti macam ta caya je...sprm kena check betul2 golden handshake yg dia dapat ada imbuhan duit berratus ribu ringgit ...bukan bule caya sangat mama seekor nih dah la tghh dia nak gulingkan dan juga husam ..berangan nak jadi wakil rakyat dan juga mb kelantan ganti father in law yg tolol tuh

Master Yoda berkata...

kah kah kah..

kire ok la tu menantu ni sedar diri...lepas dihenyak kanan dan kiri...

kah kah kah

menantu yg eee tu bile lagi?? bile nk letak jwtn bg kat jawa botox tu??

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

yaa memang salah, tapi ok la dude, letak jawatan maa..terasa macam kat jepun lah pulak..hahaha ini tidak, dah confirm ada rasuah pun boleh menang pilihanraya..boleh buat muka bodoh..

Sukj berkata...

kah kah kah kah...MENANTU PAK NIK DAH BERAMBUS...BAGUS.

LEPAS NI HARAP 'HUSAM' PULA BERAMBUS..

KJ...?

kah kah kah kah...DI SINI BUKAN TEMPAT AMBO PERTAHANKAN KJ. KALAU AMBO PERTAHAN KJ KAT SINI...BAHLOL LA...kah kah kah kah

BIAR LA PAK LONG TT NAK TIBAI KJ...ITU HAK DIA.

TUGAS AMBO DEPEND KJ DALAM BLOG AMBO, BUKAN DI SINI...kah kah kah kah

pejuang Islam berkata...

Woi HIshamudin engko siapa nk kutuk Tuan Guru Haji Hadi,Tuan Guru Nik Aziz dan PAS? Aku cadangkan engko jadi murtad jelah kalau dah tak yakin dgn agama Islam. Toksah nak pandai-pandai cerita pasal Islam kalau engko sendiri dah tak yakin dengan Allah SWT. Sebenarnya engko ni dah murtad sebab awal-awal tulisan engko tu engko dah tak yakin dengan agama Islam sampai engko kata kalau engko dilahirkan kafir, engko takkan peluk Islam. Satu Malaya dah tau siapa dia Hishamuddin Rais ni. Seorang yg berfikiran liberal dan anti-Islam. Tak pernah solat, ntah-ntah tak puasa. Pegi mekah buat haji tu pun pada dia perbuatan yg karut jer. Hisahmuddin Rais ni memang dah murtad sebenarnya, cuma dia segan tak mau mengaku yg dia ni murtad sebab nanti takut kena tangkap pegawai jabatan agama.

alifbata berkata...

johan,
hang pi main jauh jauh.pi masuk blog gerombolan yang tak laku tu.
hang masuk ni pun memang untuk jadi pecacai gerombolan.
la ni kita pakat dedahkan id masing masing.bolih kita tibai ikut suka kita apa yang kita nak kata.aku mulakan dengan kata hang memang pecacai umno dan apa yang umno buat busok memang wangi bagi hang dan beberapa rakan hang dalam komen ni.

Takde Letrik berkata...

ni satu lagi

Tenaga Nasional kena tibai pasal tak cekap

dah lah letrik dah putus, kakitangan TNB duk dalam bangunan diorang makan pisang

tengok tnb kena tibai.....

Tanpa Nama berkata...

Menantu yang pintar kera jalang (KJ) dengan melacurkan sijil nikah untuk kepentingan peribadi dan juga pintar rasuah merasuah..juga menghancurkan masa hadapan anak anak melayu yang di lahirkan di Malaysia..

Sudin berkata...

Kah,kah,kah....jadi ketua pemuda gerombolan samseng tahi kucing...!!!

Tak ada kerja....habuk pun tak ada tapi boleh joli macam pukimak....menantu dolah bedabi konon...kah,kah,kah......

Ada lagi seekur beruk mamak mahafiraun siap boleh bail-out setan pukimak anak-bini,kroni,anak-beranak menketedarah makan duit Petronas,Telekom,TNB,KWSP,Amanah Pencen.....telan !!!...lingkup..!

Rahman,razak,husin,mahafiraun,bedabi,mat monggol,lidah kontot,kj(kaki jubor),......ha ! ....lepas ni boleh bubuh nama anak bini untuk telan dan lingkup......!!!!!!
kerjanya senang je......tipu melayu selagi termampu.....alasan....ketuanan melayu....!!!!

Ha..!yang berpeluk dalam gelap apa cerita.....???
sakit jantung nak mampus....masuk IJN.....ha...!cepat le tumpor pun.....!!!

GOOD,BAD,UGLY.......Clint kayu timur......bedal selagi mahu...!!!
Syabas TGNA.....!!!
Memang sapu habis......!!!!

Johan berkata...

alifbata-
kahkahkah..sebab gua kutuk Nik Aziz,terus dicop penyokong gerombolan umno..kalau gua kutuk umno dicop penyokong PR..ingat takde rakyat kat tengah2 yg bosan dgn dua2 belah?memang gua bkn penyokong PR or BN tapi simpatisan PR..walaupun gua simpatisan PR tak brmakna gua akn setuju dgn semua depa buat..

by the way,kalau nk faham ape gua ckp psl sukj,pi bukak blog dia..

cheers

Tanpa Nama berkata...

Pecacai Ahmad Norman tu dah cukup tinggi ke ilmu agamanya sampai ulamak pun berani dikatakan tolol. Kalau org alim mcm TGNA tu tolol, yg tak alim sampai bini bonsai tu tak pakai tudung pun takpa... ngan si pahlawan Melayu kat USA nun yg kaki raba pompuan tu boleh dikategorikan sebagai apa?? Bahlul? Sentul? Lahabau?

Pas tu, mereka2 yg masih dok sokong si bahlul yg takut bini bonsai tu nak panggil apa plak??

SAMDOL?? Ataupun lagi best kalau pabggil LembUMNO kot kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Sejak bile Johan ni jadi pencacai UMNO...matang la skit bile nak feedback tu Alifbata. Jgn ikut emosi. Different opinion doesn't make someone right or wrong ok.

PejuangIslam ni plak satu...who are you to judge people & label them murtad ? Fascist la lu ni bai.

- gOTh -

Tanpa Nama berkata...

pesanan untuk Takde Letrik....

tak payah bawa isu tu kat sini lah... isu tu dah basi.. Rakyat 1Malaysia sudah tahu pasal perangai cina muar tu.. dia suka provokasi..dan dia juga dalam pengawasan KDN sejak pulang dari Taiwan..

Mamat Drebar berkata...

Jangan cuba2 kutuk tok guru kami. kami rakyat kelate diajar menyanjung ulamak.korang nak kata taksub ke apa ke lantak korang. kami tak boleh tegur ulamak walaupun ada kesalahan. apa yang perlu buat ialah hanya tutop dan kunci molot.

najib berkata...

rasuah datang dengan pelbagai bentuk
membneri anak isteri kerja juga dianggap rasuah
memberi suadara mara projek juga dianggap rasuah
walau pun anak dan saudara mara bersih
tetapi politik ialah persepsi
politik ialah anggapan
politik ialah pandangan orang ramai

-INI ADALAH PANDANGAN DAN ADALAH FAKTA YANG DIBERIKAN OLEH BRADER ISHAM..APAKAH IANYA SALAH..BAGI SAYA HANYA ORANG YANG WARAS AKAN MENGATAKAN IANYA BENAR. BAGI SAYA YANG MEMPUNYAI TAHAP PENDIDIKAN YANG TIDAK BEGITU TINGGI MERASAKAN BRADER ISHAM MENGUTUK ISLAM. SALAHKAH DIA MEMBERI PANDANGAN DEMI MEMPERKASAKAN SESUATU INSTITUSI. KITA TIDAK BOLEH MENGHUKUM BRADER ISHAM SEBEGITU. SEDANGKAN ALLAH PUN MAHA PENGAMPUN SIAPALAH KITA UNTUK MENGHUKUM SESAMA UMAT..ISLAM TIDAK MENGAJAR KITA JADI BEGINI. INI AKAN MEMBURUKKAN LAGI TANGGAPAN ORANG TERHADAP PAS. JANGAN TERLALU EMOSI TERHADAP SESUATU PERKARA WALAUPUN IANYA PEDIH TETAPI SEBALIKNYA MEMBERI SERIBU MAKNA YANG TERSIRAT..

Khun Pana aka johanssm berkata...

Lesen Nikah tu betol betol ada power.
Mula mula jadi menantu lama lama jadi Hantu .
Yang beza ialah Dollah zzz biarkan dan yang Nik Aziz pecat kan.

Rais yatim machammana pulak?
Dino ada Lesen Nikah atau Lesen Entot entot lari .

Hahaha..kalau terjumpa Nik aziz dan dolah zzz...ketuk rais dulu.

Tanpa Nama berkata...

Aku x pernah lak kasi komen tapi ahmad norman nye komen aku xleh tahan la.. Aku sumpah n doa ko mampus katak lam masa semiggu lagi.. Amin... Hopefuly b4 dat, ko tobat la yer!!!

Tanpa Nama berkata...

Kepada Tanpa Nama 2009 November 23 22:18

Ko ni salah seorang cyber tropper gerombolan united malays national organisation.

Biarlah semua orang tengok Namewee f***kan Tnb tu... Sebab Dr. Mahafiraun yang swastakan LLN kepada Tnb. Untung berbilion2 ringgit...

Keuntungan tu diberikan kepada gerombolan sendiri untuk kempen pilihanraya...

ahmad norman berkata...

aku nak maki sesapa pun paka nama sendiri bukan selindung bawah tanpa nama ..takut kebodo...mmg aku berani tgna ni tolol..cakap merapu buat kerja merapu...pertahankan famili dan yg lain2...yg peliknya ramai sangat setanbisu dlm krjaan pas kelantan apa tgna buat senyap je..takut nak tegur...syabas pada kickdefella kerana expose nya bukan sahaja dedahkan kepincangan pmbk malah bogelkan terus arif fahmi menantu tgna sendiri....madey dah gi ...lu bile lagi...?

Johan berkata...

Ramai betul melayu bodoh,tak kira yg sokong gerombolan Umno atau PR..

dah tak tahu nak cakap ape dah..kalau ni blog gua,dah lama gua tutup blog n gi duduk dalam hutan atau gua..buat sakit hati,berdarah otak baca komen2 bodoh..

memang cekap betul gerombolan membodohkan melayu selama lebih 50 tahun ni..

pergi mampuslah negara ni!

ha ha ha berkata...

Johan...

Orang yang lemah adalah orang yang suka merajuk...atau lemah semangat

Macam Bro TT kita nih..dia jenis tak makan saman ..dua-dua dia pegi Hungga..Sebab di Akhir zaman mana ada orang maksum..Mahathir pun tak maksum..Nuar pun tak maksum..TG Nik Azis pun tak maksum..TG Hadi pun tak maksum..yang maksum hanya Rasullulah S.A.W aje...

Pokoknya yang salah kita luku jer ..dan yang dah sedar wajib mengubahnya..ni tak. Bodoh sombong lagi ada...

Last sekali ..PEOPLE POWER..We are not fight for ourselves but for our children...Adios

P/s : jangan kita mengatakan seseorang itu kafir kerana sesungguhnya hanya Allah sahaja yang tahu iman seseorang itu..Wassalammmmm

Tanpa Nama berkata...

Hoi ahmad Norman,

TOLOL??? 19 tahun dah perintah....Kalau tolol dah punah semua rakyat kelantan. Kalau lu ckp madey tolol....wa sokong!!!! Sebenarnya, lu yang tolol!!!