Isnin, 17 Mei 2010

PASAL APA SIDANG AKHBAR DI SIBU DI BATALKAN




MUKA SEMBAB LAGI BOPENG






PRK KINI JADI SEBUAH PARTI KIAN RUNTUH KATA MUHYIDDIN
- melayau

Muhyiddin Yassin berkata, Parti Keadilan Rakyat (PKR) kini sudah semakin hilang sokongan apabila semakin ramai pemimpin dan penyokong parti itu dilihat mula meninggalkan parti berkenaan.

Dia berkata, rakyat juga semakin sedar bahawa parti itu hanya memperjuangkan individu tertentu sahaja dan tidak memberi faedah langsung kepada rakyat.

"PKR? Parti Kian runtuh? Setiap hari ada batu-batan yang jatuh dan runtuh, sebahagian besar pemimpin yang sokong PKR dahulu juga sudah hilang keyakinan, parti itu tidak berjuang untuk rakyat tapi untuk individu,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan sambutan Hari Guru Peringkat kebangsaan di Universiti Malaysia Pahang, di sini, hari ini.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai krisis parti berkenaan yang dilihat semakin buruk apabila semakin ramai pemimpin dan penyokong parti itu mula meninggalkan parti berkenaan.

Terbaru, PKR Cabang Ipoh Barat semalam dibubarkan selepas 19 daripada 25 Anggota Jawatankuasanya meletakkan jawatan.

KAH KAH KAH…

woit…. SEMBAB INI GATAL MULUT…. kah kah kah…

woit… PASAL APA SIDANG AKHBAR DI SIBU DI BATALKAN… kah kah kah..

kah kah kah… PASAL ORANG SIBU NAK BALING KASUT…. kah kah kah…

kah kah kah… PADAN MUKA… MULUT TAK BASUH…. kah kah kah..

kah kah kah... TAHU TAKUT... MENIKUS LARI... kah kah kah..

woit… DENGAR KHHABAR MAT MONGOL…. NAK ALAIH SEMBAB INI DALAM KABINET… kah kah kah…

kah kah kah…. PADAN MUKA… kah kah kah

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woit sembab,kat Sibu sapa yg hilang sokongan?? kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

huhuhuhu bro kalu org baling kasot kat muka mat sembab ni,habes bersembor taik kat muka die,hahahahah taik naik atas muka mat sembab,tu muka sembab semacam hahahahahahah

Tanpa Nama berkata...

PENGEKALAN PRESTASI SEKOLAH:

PENGETUA DAN GURU BESOR AJE DAPAT???
GURU KECIK LAIN YANG BERTUNGKUS LUMUS BUAT KELAS TAMBAHAN DAN TUISYEN DI SEKOLAH, DAPAT APA?????

DAPAT AYAQ LIOR!!!

Betullah kata kawan TT. mintiri bangang akan melahirkan cikgi bangang dan melahirkan murid bangang.

master berkata...

Muhyiddin akan jadi Ghaffar Baba generasi baru. Najib terlampau kuat untuk dikalahkan Pakatan Rakyat dan Muhyiddin. Muhyiddin seorang tak mampu untuk kalahkan Najib. Jika BN dan Najib menang atau kalah pilihanraya ke-13, Muhyiddin TETAP dan PASTI akan disingkirkan secara hina. Jangan harap Muhyiddin nak jadi Perdana Menteri. Itu tidak akan berlaku. Najib bukan Pak Lah. Oleh itu Muhyiddin bersiap sedialah untuk disingkirkan. The Last Stand, The Clash of the Titans. Muhyiddin penentu pilihanraya umum ke-13..

Tanpa Nama berkata...

Beri cina 63 million. Cina tak perlu duit sebab diorang memang bayak duit. Ingat undi cina dapat dibeli..kah..kah..kah. Dayak bolehlah korang beli..kah..kah..itu pun dayak dah makin bijak...tak boleh beli lagi..kah..kah..datuk taib dah demam kepialu..tak lama lagi akan ada election PRK..kat mukah..datuk taib mati..kah..kah..mati sakit jantung..lepas ni..kah..kah..PR DUN.. Banyak ahli DUN bn akan jatuh macam taik..kah..kah. Coming soon sarikei...

Tanpa Nama berkata...

Woi, woit, woit. Jangan kutuk-kutuk Muhyiddin Yassin (aka Mat Sembab). Korang tak tahu kebolehan sebenar dia. Beliau akan menggantikan Lee Chong Wei sebagai single pertama negara dalam acara badminton. Padan muka korang semua ... Lin Dan akan tahu langit tinggi rendah. kelab penyokong Geng Songkok Tinggi diketuai Khalifah Ibrahim Ali akan memenuhi stadium untuk memberi sokongan. Mau pengsan Yongbo, coah China tu.

Tanpa Nama berkata...

boleh pulak program sambutan hari guru berceramah politik? apa yg bee end buat semuanya boleh tapi klu pr buat semuanya tak boleh? memang mentaliti @ akal org dan penyokong umnogok serta bee end ni kuno dan ketinggalan zaman........

Tanpa Nama berkata...

Kat Hulu Selangor, bila ada juak2 ni nak bagi duit kat Cina, depa balas apa... "Lu ingat wa balang ka? Wa tau la sapa wa mau pilih"

Fuh berasap je dengar... Orang Melayu dapat RM50 + kain batik + usap bahu sikit dah sanggup gadai maruah...

Hidup Rakyat!!!!

Tanpa Nama berkata...

mulut tak basuh pasai nak simpan bukti...bukti tipu 1 msia ...kahkahakah..tak berapa cerdik pun leh jadi menteri pelajaran

Tanpa Nama berkata...

Ini sembab tunggu masa masuk penjara sahaja. Kita dakwa semua kebejatan BN dan cukong2 bila mereka kalah PRU13 nanti. Hari2 terakhir untuk mereka merasa syurga dunia.

Lang berkata...

artikel diatas tak lengkap... sebab dalam wawancara malam tadi dia ada sambung... dia ajak semua ahli pkr tinggalkan parti yang kian runtuh... masuk bee end...

wa dengar terus ketawa... aik dalam diam dah ngaku sokongan berkurangan, sbb tu ajak org pkr join bee end... apa sudah takut ka... apa sembab ingat ini semangat 46 ka... semangat 46 bersemangat untuk 46 bulan jak...

cermin diri berkata...

dulu itu zahid hamidi cakap,PKR =parti kurang releven,tup..tup pr 12,bn hilang majoriti 2/3..sebab kurang releven.

kat sibu sembab cakap PKR=parti kian runtuh,apa macam bn tewas gak.

pr 13=?..aku tak sabar nak memangkah utk PR.nak tengok betul ke kian runtuh.

kat mahkamah tak perlulah pusing putar belit nak kenakan anwar kalau betul partinya kian runtuh,buat dengan adil saksama sebab partinya kian runtuh.kot..kot kata dulang paku serpih ngata orang sendiri yang lebih,be end @ the end.