Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 2 Julai 2010

BUKAN SEMUA ZIONIS ITU YAHUDI - BUKAN SEMUA YAHUDI ITU ZIONIS




YAHUDI MENENTANG ISRAEL DAN ZIONIS



HUBUNGAN ANWAR DENGAN TOKPOH YAHUDI TERBUKTI INTIM - melayau

Kunjungan Anwar Ibrahim ke Washington bagi menjernihkan hubungan dengan beberapa tokoh Yahudi di sana baru-baru ini jelas membuktikan bahawa hubungan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu dengan kumpulan tersebut memang intim, kata Muhyiddin Yassin.

Beliau seterusnya meminta rakyat menilai dan membuat pertimbangan sendiri mengenai perjuangan sebenar Ketua Pembangkang itu.

"Jelas terbukti, jadi kita harus buat pertimbangan apakah sebenar politik Anwar ini, untuk apa dia berjuang," katanya.

KAH KAH KAH..

woit… MALIKUL SEMBAB INI… BODOH SANGAT… kah kah kah..

woit… TERLAMPAU BANYAK DAGING MELILIT KEPALA…. TU PASAL TAK BERFIKIR…kah kah kah..

woit... KURANGAKN DAGING SIKIT... BARU OTAK BOLEh BERNAFAS...kah kah kah..

nota:
yang kita tentang bukan yahudi
yang kita tentang ialah zionisma

zionisma ialah fahaman yang menganggap:
1 - agama mereka sahaja yang betul
2 – bangsa mereka sahaja pilihan tuhan
3 – bangsa lain adalah kelas kedua
4 – tanah palestine adalah hak milik mereka kerana janji tuhan

itulah adalah asas zionisma.

bukan semua zionis yahudi – ada zionis tempatan
bukan semua yahusi zionis – ada yahudi menentang zionis.
malah 24 dari 25 orang nabi
yang nama ada didalam al-quaran
adakah yahudi hanya nabi muhamad yang arab.

13 ulasan:

Lang berkata...

timbal balas... mcm wc... dulu 1jeep ke us kena hantam cukup2... sampai la ni tak abih hantam lagi pasal duit belanja 1bibik...

skrg nuar ke us, mesti kena hantam jugak... jumpa media lagi... harus diingat us ni dikawal oleh jews yg sokong zion...
so... sendri mau ingat la..

lihat tajuk tt... bukan semua zionis itu yahudi

mahaza berkata...

http://mahaza.blogspot.com/2010/07/amaran-perhatikan-zoo-negara.html

Kena jenguk jenguk jugak nih....

Tanpa Nama berkata...

"malah 24 dari 25 orang nabi
yang nama ada didalam al-quaran
adakah yahudi hanya nabi muhamad yang arab."

ayyooo.... tolonglah lah semak semula fakta ini. tq...

Jangan Islam Hanya Pada Nama berkata...

Ya, anda betul TT, Bukan Semua Zionis Itu Yahudi, Bukan Semua Yahudi Itu Zionis. Belajar dari sirah/sejarah Nabi atau Zaman Tamadun Islam/Arab. Terdapat menteri/penasihat Yahudi dalam kabinet, memegang jawatan penting. Inilah maksud sebenarnya. Kita boleh berkawan dengan orang Yahudi tetapi kita tidak boleh ikut perangai Zionis.

mahaza berkata...

Rasul berbangsa Yahudi bermula dari Nabi Ishak. Berbangsa Arab bermula dari Nabi Ismail jadi...... 24 rasul berbangsa Yahudi tu kurang tepat.
Wallahua'lam

Tanpa Nama berkata...

Tetapi semua UMNO adalah Zionis! Kah Kah Kah Kah! Apa nie masih guna APCO ! Kah Kah Kah!

Tanpa Nama berkata...

"woit... KURANGAKN DAGING SIKIT... BARU OTAK BOLEh BERNAFAS...kah kah kah.."
Betul.....!
Tepat.....!
Cun.......!


"Otak manusia" vs "Otak natang"

Setiap manusia mesti memiliki budaya berfikir dan boleh membezakan "Otak manusia" dengan "Otak Natang".
Jikalau ikut aje tanpa fikir, "Otak manusia" ini persamaan "Otak Natang"
kah.kah......kah...

Dapat tak belum "Ginseng" yang memanjangkan usia ke 1000 ?!

Jikalau belum, tanya-lah "Perkosa and the gang"

kah..kah.kah....
kah..kah.kah....
kah..kah.kah....


"The best ideas come as jokes. Make your thinking as funny as possible."
David M. Ogilvy

Tanpa Nama berkata...

haduyai..mula ko cakap umno agen yahudi,skrg ko ckp agen zionis,aku dah pening nih ngan upco nih...

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah ah....Ni le bila makan daging semua daging pergi ke kaki pasal tu le bantut....adooiii iii lagi lama eden baca lagi aku gelak kah kah kah kah kah apo klas punya stori ni babun....lagi mambantut kan minda pembaca kah kah kah kah....semua artikel ekau den baco macam dah tak ada pendirian semuo orang kau belasah..Ko balik Jemapoh nanti mau den 'loga-loga' kepalo kau kek batang ponak nanti...'Kelope' botul lah kau ni...Kelope!!!!Kelope...Babun ni meroyan tahap cipan..kah kah kah kah kah kah......

Tanpa Nama berkata...

Kepada Tanpa Nama Julai 2 12:14,

Oo, ni la malaon yg sejak semalam cuba utk mengalih isu tu ye. Sori la beb, gua tak bangang mcm hang dan konco-konco hang.

Mcm biasa la, taktik RTM dan UMNO-APCO. Org ckp pasal lain dia ubah pasal benda lain.

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha..daging melilit kepala,otak x bernafas..lwk la bro,x pernah terfikir dek org idea tu..,muyiden awat hang bongok sgt..ssh ada menteri cm ni,upsr & pmr cmnane,jd x hapuskn..

sheikhalfarisi berkata...

tt kalau x tau sirah nabi jgn ckap pasal nabi nanti pembaca keliru. surah almaidah ayat 55 menyatakan sesungguhnya penolong kamu hanyalah ALLAH, Rasulnya dan org2 yg beriman yg mendirikan solat dan menunaikan zakat seraya mereka tunduk kpd. ALLAH.
maksudnya di sini DSAI tak perlu berbaik2 dgn yahudi yg kebanyakan zionism. ikut sunnah NABI SAW hanya mengikat perjanjian dgn yahudi utk pertahankan negara islam MADINAH bukan berbaik2 spt yg dilakukan oleh umngok.* mentor yg d minati tok guru Nik Aziz dan tok guru Hj Hadi

SKC berkata...

Tentang fakta nabi yahudi 24, nabi ismail camner pulak, kena check balik mungkin silap kecil