Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 2 Julai 2010

KALAU TAK HARAMKAN KEDAI ORANG LAIN - PAKSA KERAJAAN BELI - INI MOTTO BUMIPUTERA




TAK PERLU BAJU BATIK - INI LAGO COOL DAN EROTIK




PAKAIAN KHAS HARI KEMERDEKAAN DIPERKENAL PM
- melayau

Sebanyak 16 pakaian yang direka khas oleh Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia (Kraftangan) sempena sambutan Hari Kemerdekaan ke-53 tahun ini diperkenalkan kepada Najib Razak.

Rekaan itu termasuk 11 pakaian lelaki dan lima pakaian wanita, diperkenalkan kepada Perdana Menteri sebelum beliau mempengerusikan mesyuarat Kabinet di sini hari ini.

Menurut Pengarah Bahagian Rekaan Kraftangan Yusak Mahamud berkata, kesemua rekaan adalah berkonsepkan bunga raya dan Jalur Gemilang.

Enam pereka terlibat dalam penghasilan kesemua rekaan itu yang mengambil masa dua minggu untuk dihasilkan, katanya kepada Bernama di sini hari ini.

Katanya beliau difahamkan isteri Rosmah akan memilih satu rekaan yang sesuai yang akan dipakai oleh Menteri-Menteri Kabinet pada sambutan Hari Kemerdekaan.


KAH KAH KAH…

woit… INI CARA CARI KONTREK…. kah kah kah..

kah kah kah… INI TANDA PENIAGA BUMI PUTERA…. kah kah kah..

kah kah kah… PAKSAKAN KERAJAAN BELI … kah kah kah…

kah kah kah… SIAPA LAAA PUNYA IDEA INI…. kah kah kah..

woit… 31 OGOS BUKAN HARI MALAYSIA MERDEKA…. kah kah kah..

woit…. HARI MALYASIA IALAH 16 SEPTEMBER…. kah kah kah..

kah kah kah… TAK CAYA TANYA DAYAK DI SERAWAK…. kah kah kah..

woit… DAYAK DI SERAWAK TAK NAK PAKAI BAJU BATIK… kah kah kah..

kah kah kah… PAKAIAN MEREKA LAGI ASLI LAGI EROTIK…. kah kah kah

11 ulasan:

umar al khattab berkata...

..bodoh sungguh ini,

berdegar2 isu hot macam2 sekarang ni, tup tap tup tap ada pulak idea bangang mengipas punggung najib untuk promote baju batik.

ini sudah terbaieekkk....bangang ini.

masalah maudhu' tak selesai, si pengunjing2 pula masuk line kipas untuk dapat duit.. mahu mencarut saja rasanya.. ! ! !

pembaca TT, kalau tak tahu maksud maudhu', sila hantuk kepala ke keyboard keh keh keh ~~

Tanpa Nama berkata...

TT,
Aku pereka seluar dalam bumi.
Bagaimana caranya untuk mempamirkan konsep seluar dalam ala merdeka kepada PM?
Bayangan rekaan:
Warna jalur cemerlang,Ada lobang untuk burung merdeka dan terbang ke sarang.

kah kah kah.
Tapi,
saiz burunng kecil kami tak buat..
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

"Umno, Pakatan slam Dr M’s Malay theory as ‘far-fetched’"
http://malaysia-today.net/index.php?option=com_content&view=article&id=32840:umno-pakatan-slam-dr-ms-malay-theory-as-far-fetched&catid=19:newscommentaries&Itemid=100131

".............KUALA LUMPUR, July 2 — In a rare show of unity, Umno and Pakatan Rakyat (PR) have slammed Tun Dr Mahathir Mohamad’s argument that the Malays could end up being a minority.

They called the former prime minister’s theory “far-fetched”.

Umno’s Pulai MP Datuk Nur Jazlan Mohamed said statements like these from Dr Mahathir had resulted in the Malays being even more split and unable to assert dominance............."

Kah.kah.......kah....
"siapa nama", dapat ke "Ginseng" belum ?
Kah...kah....kah.....
Ooi......mana dia KatakDiTempurung Ali a/l Perkosa..!?
Ooi....Zooo zoom Nordin a/l Katak...."Ginseng" mana...?

Kah.kah.......kah....
Kah.kah.......kah....
Booo....bot...bot...
Solli....beb.....ketawa sampai kentut.....sampai mengebom di "Hiroshima"
Kah.kah.kah.......



"If Beethoven had been killed in a plane crash at the age of 22, it would have changed the history of music... and of aviation."
Tom Stoppard
British dramatist & screenwriter (1937 - )

yb berkata...

Ada yang bakal juling mata dapat kontrak tempah pakaian.

Cuma bimbang kalau baju lengan koyak.

Seluar baru celah kangkang tersiat.

Kasut baru tercabut tapak.

yb

Tanpa Nama berkata...

projek ngabehkan boreh je.

OrkEd Desa berkata...

sbb baju batik najib ni la ade cikgu di sebuah sekolah yg terpaksa korbankan duit simpanan 1 bln setelah dipaksa beli baju batik 1 malaysia yg ntah hape2 coraknya...

kalo cantik x per la gak tp corak cam kain warne warni + clorox...ntah hape2 la dorang ni semata2 nak gemokkan kroni...

Tanpa Nama berkata...

Tajun belading ngah aiiiii!!!! timpas! timpas! timpas!

Lang berkata...

yahoo.. projek.. projek.. projek...

pertama baju batik montori..
abih medeka... wajib kakitangan pakai... alamak seragam la... (teori gerombolan)
lepas tu buat cadangan... unipom polis dan sprm guna kain corak batik jalur gemilang..
projek lagi...
pas tu... buat baju batik jalur gemilang terbesar punya... utk giness buk mesia..
projek lagi...

ni namanya kipas... projek... kipas... projek...

nape tak cat air asia dan mas tu ngan batik jalur gemilang...

Lang berkata...

bodek.. projek..
projek.. masyuk..
masyuk... tambah lagi..

mula menteri pakai... pastu k/tangan wajib pakai...
apa lagi... suply...
p
pasni buat la cadangan unipom polis dan sprm guna kain corak batik jalaur gemilang...
projek lagi... supply lagi...
masyuuukk lagi..

Tanpa Nama berkata...

setelah diamati betul3...

tiada satu pun pakaian yang bercirikan Islam selaras dgn Negara Islam umno...
maksud I tak satu pun pakaian yang ditampilkan memakai tudung!

Tanpa Nama berkata...

babi pun boleh pakai baju batik...sama mcm isham...kikikik.. u jgn berani kacau org sarawak oo..u punya kepala boleh putus...