Rabu, 28 Julai 2010

LAWAK PETANG RABU





SAKIT JIWA MACAM ORANG GILA KATA DINSMAN




BALIK BALIK CERITA AIR DAN PASIR - MANA MINAH DILDO




MINAH DILDO - MARI KETAWA KAH KAH KAH


nota:
macam macam ada dalam negara kita ini
semua bikin kacau
semua bikin lawak
kah kah kah

nota:
teka silang kata
siapa minah ini ?
kah kah kah

38 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saifool, penghias muka depan akhbar pengampu dan penipu apabila perbicaraan Kes Liwat 2 Dato seri Anwar Ibrahim bersambung tak lama dulu.

Saiful digambarkan sebagai seorang yang kuat beribadat sehingga dahinya lebam-lebam.

Ada seorang kawan saya yang menjadi penyokong kuat Umno dulu kini selamanya pernah berkata, tak mungkin saiful cakap bohong, engkau tengok dahinya hitam kuat sujud.

Saya tak menjawab, malas nak layan buang masa dan tenaga.

Dalam hati saya kata benggali jual kacang putih dahinya lagi hitam dari si Saiful. (benggali?? macam parpukari kot..muahahahhahahhaha)

Hari ini kisah si dahi hitam keluar lagi. Kali ini dakwaan skandal seks (berzina le tu) dengan salah seorang pendakwaraya kes ini iaitu Farah Azlina Latif.

Isu ini mula-mula disiarkan dalam Malaysia Today. Peguam DSAI, Sivararasiah memberitahu wartawan bahawa mereka mempunyai maklumat berhubung dengan dakwaan itu.

Tak pasal-pasal, Farah Azlina Latif hari digugurkan dari pasukan pendakwaan.

Apa makna tu?

Tanpa Nama berkata...

Ini lah yang bertudung membuat Janna dengan Sinful bercerai!!

Sudah kena buang ke?

Macam macam burk & malapataka terjadi dan melanda dengan yang Sinfool!!!

Kalau membohong nescahaya Tuhan Yang Mahakuasa akan murka kepada sipembohing!!

Allahuakhbar Allahuakhbar

Tanpa Nama berkata...

hebat malaysia
maju 2020
sekarang 2010
masih ada pape kedana
masih tiada api
masih tiada ayer
masih jalan tanah
tv3suku
senjata makan tuan
terjah lagi
bongkar lagi

MOGA-MOGA RAKYAT SEDAR DAN BANGKIT

JANGAN JADI KUIH BANGKIT

Ganjaweed berkata...

Itu gambar minah dildo, bertudung mudung tapi kuat main sama saksi

ishambroadband berkata...

FARAH AZLINA kot....??

Tanpa Nama berkata...

uishh.. aku lagi cun dari minah ni. kah... kah.. kah..

minah ni sure lagi power. Janna tu cantik je tak power nak buat apa.
kah...kah... kah.., gelak 2nd round.

Tanpa Nama berkata...

Minah ni ker yang mengongkek Saifool Al Juburi... betul ker Pakcik TT... macam andartu gersang pun ader... abih nak wat camne... kalau dah nafsu... apa pun bleh jadi...

Komando berkata...

Inilah barisan AG
Yang ikhlas berjuang
siap sedia berkorban
boyfren, girlfren dan p*ki

sebelum kita berjaya
jangan harap kami serah
inilah sumpah balaci kita
menuju al-juburi

andai kata kita semua berjaya
habuan projek pangkat kita punya
Kami mohon doa
semoga berjaya

Patail sudah berbunyi
Farah sudah boleh pergi

Orked Desa berkata...

ish...x sukenyer cik orked dgn minah nih....ape nak jd la...nak gelak tp kesian lak kat dia..kalo x gelak, cik orked kesian lak kat diri sendiri sbb x leh gelak sama dgn geng2 uncle TT...

tp thanx la farah azlina...bende psl sharefool ni dah lame terang..bile dia nih dtg, bersuluh la plak...hahaha...nak gelak lagi..

hashimo toyota berkata...

hmm... ni tentu lebih erotisnya...
kah kah kah

Unknown berkata...

ini gambar Uncle Pet pakai tudung

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham...

kakakakkakakaka....
waduh2 ini cukup mengkagetkan...

kakakkakakakkakaka...
sey suko gelaran dildo tu...hahhahahaha....Cristina Aguliera pun pakai dildo jgk...kakkakakkakakakkakakakkaka

waduh waduh....bisa pecah perut pantat ku....kakkakakakakkakakka

nilah balo Tuhan borikan kt saifool ni...konon poie pulau bosar nak buek guno2 nak monang kes...last2 terzina lak....wakakkakakakakkakakakakka...

pocah porut sey ni.....kakakkakakakkakakkakaakkaka

lawang tetap lawang...fuck the gerombolang....

Tanpa Nama berkata...

Lakukah dendangan perpaduan Umno?

Saya pulang ke kampung hujung minggu lalu. Banyak tujuannya. Di samping menziarahi orang tua, teringin juga melihat-lihat rumah kampung yang dah beberapa bulan tidak dikunjungi. Satu lagi sebab istimewa adalah musim buah-buahan terutamanya durian.

Tapi bukan itu yang ingin saya ceritakan. Ada yang lebih penting dari rumah, durian Dan buah-buahan. Ianya tentang isu “perpaduan” yang sedang ghairah diperkatakan media massa mutakhir ini.

Kampung saya itu (lebih tepatnya kampung isteri saya) adalah sebuah kampung tradisional yang telah mulai hilang ciri-ciri tradisionalnya. Semuanya akibat proses pemodenan. Tak kelihatan lagi rumah-rumah kayu senibina Melaka di perkampungan pinggir Bandar Alor Gajah itu. Apa yang Ada Dan terus dibina adalah rumah-rumah batu — besar Dan kecil — mengikut kemampuan ekonomi pemiliknya.

Petang itu, ketika duduk berehat-rehat di hadapan rumah sambil makan durian, seorang kerabat datang berkunjung. Hubungannya dua pupu dengan isteri saya. Abang San (Hasan) bertanya khabar saya Dan isteri. Perbualan petang itu rancak dengan pelbagai isu semasa. Semuanya berkisar tentang kampung itu Dan para penerajunya. Kebetulan abang ipar pun turut serta.

“Masjid kampung ni dah tak macam dulu lagi. Azan Zohor, Asar, Subuh dah tak Ada. Yang Ada cuma Maghrib Dan Isyak,” katanya.

“Isy... Mana boleh macam TU. Solat jamaah TU fardhu kifayah. Kalau tak buat satu kampung berdosa,” tingkah saya.

“Bilal dah letak jawatan. Imam pun tinggal sorang aja. Imam satu (imam tua) yang berhenti tak diganti sampai sekarang,” jelasnya.

Beliau menceritakan tentang jawatankuasa masjid yang “porak peranda” akibat sikap pengerusinya yang autokratik. Walaupun “karat Umno”, beliau dikatakan tidak memberi ruang langsung kepada rival politik daripada kelompok Umno untuk duduk sebagai ahli jawatankuasa masjid.

Di Melaka, ahli jawatankuasa masjid “ditunjuk” oleh pemimpin politik. Ia tidak dipilih oleh ahli kariah seperti dipraktikkan di Selangor. Di negeri Hang Tuah itu, senarai ahli jawatankuasa masjid disediakan oleh Pengerusi JKKK (Jawatankuasa Kemajuan Dan Keselamatan Kampung). Pengerusi JKKK selalunya ialah Ketua Umno Cawangan sesebuah kampung. Senarai jawatankuasa itu pula perlu disahkan oleh wakil rakyat atau ahli dewan undangan negeri (Adun) yang juga pada kebiasaannya ialah Ketua Umno Bahagian, sebelum diserahkan kepada Jabatan Agama.

Tanpa Nama berkata...

“Cuba bayangkan dah tiga tahun tak buat mesyuarat. Akaun masjid tak pernah dibentang. Bilal letak jawatan pun masih terima elaun sebab pengerusi tak maklum kat Jabatan Agama yang bilal TU dah berhenti,” katanya.

Memang kampung isteri saya itu kuat pengaruh Umnonya. Seperti juga kampung-kampung lain di Melaka. Jika dahulu hanya Ada satu sahaja cawangan Umno, kini sudah ditambah satu lagi. Puncanya dua kelompok ahli Umno yang Ada tidak mahu berkompromi. Perpecahan sesama ahli Umno ini amat kronik sehingga Ada adik beradik yang tidak bertegur sapa hanya kerana berlainan kem politik.

Akhirnya “pucuk pimpinan” Umno bahagian terpaksa bersetuju untuk menubuhkan satu lagi cawangan Umno di kampung itu. Tetapi JKKKnya tetap satu. Sebagai langkah penyelesaian, Ketua dua cawangan Umno di kampung itu akan bergilir-gilir memegang jawatan Pengerusi JKKK mengikut penggal yang ditetapkan.

Tapi timbul lagi masalah baru. Cawangan Umno yang asal juga menghadapi masalah berpuak-puak. Dan puak yang tewas dalam pemilihan lalu sedang melobi Umno bahagian supaya ditubuhkan satu lagi cawangan Umno di kampung itu. Setakat ini permintaan itu dipendamkan.

Bagaimanapun Abang San yakin cawangan ketiga itu akan ditubuhkan juga oleh “pucuk pimpinan” bagi mengelakkan persengketaan puak itu terus membara.

Walaupun seorang penyokong Umno Dan dipilih menganggotai JKKK kampung, beliau melahirkan rasa terkilan dengan apa yang berlaku di kampung itu.

Masjid, katanya harus bebas daripada pengaruh politik. Apa salahnya jika AJK masjid dipilih daripada orang Umno Dan PAS.

“Ini tidak, hanya orang-orang dia (pengerusi) saja dipilih jadi AJK,” katanya.

Masjid kampung itu dulu punyai seorang bilal yang berdedikasi. Hasilnya IA makmur dengan pelbagai program. Bagaimanapun bilal itu seorang aktivis PAS. Sudah tiga penggal pilihan raya umum, perkarangan rumah bilal itu dipenuhi bendera PAS Dan KeADILan. Markas PAS cawangan juga didirikan dalam kawasan rumahnya.

Ini tidak disenangi beberapa ahli fanatik Umno kampung itu. Akhirnya bilal itu dilucut jawatannya Dan sejak saat itu syiar Islam di masjid berkenaan beransur malap.

Ada usaha memujuk bilal tersebut untuk kembali berperanan. Tetapi syaratnya brutal, “jangan pasang lagi bendera PAS Dan kalau boleh masuk Umno.”

Bagaimanapun syarat itu ditolak bilal tersebut. “Saya lebih suka jadi bilal swasta,” katanya pada saya ketika menziarahinya di rumah.

Pecah belah dalam masyarakat kampung akibat keghairahan berpolitik Umno ini bukan saja berlaku di kampung saya. Malah IA wujud di kampung-kampung lain di negeri paling kuat Umno dalam dunia. Melaka kini merampas gelaran itu dari Johor memandangkan tidak terdapat seorang wakil pembangkang Melayu pun di Dun Melaka berbanding dua di Johor.

Di negeri-negeri Umno lemah khususnya di Kedah, Pulau Pinang Dan Kelantan, pertelagahan sesama pemimpin Umno berlaku secara terbuka. Malah di Perlis Dan Terengganu, perbalahan yang berlaku hingga membabitkan pentadbiran negeri.

Tatkala Umno sendiri berpecah Dan porak peranda, saya begitu hairan memikirkan idea seorang mufti Melayu agar PAS Dan Umno berpadu demi kepentingan bangsa Dan agama.

Jika Umno sendiri berpecah belah di semua peringkat akibat perlumbaan merebut pangkat Dan kedudukan, bagaimana mungkin IA mampu menjadi pertubuhan yang boleh menyatupadukan orang Melayu.

Cuba bayangkan di saat Umno sendiri berpecah belah dan tunggang langgang dari peringkat pusat hinggalah ke akar umbi cawangan, para pemimpinnya masih nak bercakap tentang “perpaduan Melayu”. Malah Mursyidul Am PAS yang enggan berunding dengan Umno bagi maksud “perpaduan” dituduh sebagai pengkhianat.

Soalnya sekarang, siapa sebenarnya yang layak dianggap pengkhianat?

Papa Chang berkata...

teruknye taste budak sinfool neyh???
inilah kemajuan edisi Malaysia.. maju sangat sampai jiwa dah takde.. takat ada ilmu jerrr

Tanpa Nama berkata...

alamak, soalan silang kata siap jawapan da... haahhahahha

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah!
aku tengok muka minah ini macam adik Guni Paktaik aje!
cuba siasat indetiti minah muka empat segi ni!

keindahan ugama berkata...

Khas untuk Komentar Tanpa Nama 14.41.
Petikan komennya
"Isu ini mula-mula disiarkan dalam Malaysia Today. Peguam DSAI, Sivararasiah memberitahu wartawan bahawa mereka mempunyai maklumat berhubung dengan dakwaan itu.
Tak pasal-pasal, Farah Azlina Latif hari digugurkan dari pasukan pendakwaan. "
Bodoh punya permainan ( Ikan bilis), Kan elok suruh Blogger Malaysia Today dan Peguam Sivararasiah buat kenyataan yg ketua pendakwa raya ada hubung sulit (buat konon2 ada bukti) kan lagi bagus. Tangkap ikan bilis buat apa? Bodoh!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

minah ni power blowjob ke?

Tanpa Nama berkata...

Baca link ni kes kepala lembu pun kluar cita kat indon tergelak aku baca.http://m.kompas.com/news/cread/data/2010.07.28.03184858 kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

berselaras i tengok gambaq ini...

C++ berkata...

Bhai TT...

Gua kesian kat minah nih... bukan aper.... saiful tue baru sekali kena dildo dah terkulai... hahaha...

Tue yang minah nih tak pueh hati tue.... hahahaha

Jannah??? .... errr.. diorang buat threesome kot... hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Eeeee sanggup minah ni main ngan saiful...mak pun tak lalu nyah nak main ngan gayboy yang dah kena apom...eeee choy!!!!

Tanpa Nama berkata...

gambarnya sudah keluar ... abis minah cun ni !!

Woi saifool...hang ni kuat main juga, depan belakang sama-sama minat sampai minah cun tu ketagih dengan hang !! Memang power Saifool , bolehlah jadi calon UMNO di PRU nanti !!

Tanpa Nama berkata...

sumpah bang jangan tak sumpah
sumpah atas kubah masjid
sumpah tok segala tok pengampu jd saksi
sumpah kuar tv
sumpah kuar paper
sumpahlah...
kami tunggu sumpahmu
sumpahlah hari jumaat
ramai jadi saksi sumpah...
ramai akan meludah muka mu...
laknat!!!

Tanpa Nama berkata...

Pak Cik TT,
Dengar pada nama ingatkan pucuk muda. Boleh buat ulam khayan melancap.
Tenguk potret......baru tau..pucuk tua.Idol tua.
potong stim betul.
_________________

Mungkin satu hari nanti ada orang melancap akan di Tangkap JAIP!
30 Tahun JHarssani berkhidmat dan dibayar gaji duit kerajaan( baca termasuk duit judi, duit cukai arak, duit riba dan duit haram yang lain) berapa orang dah masuk islam ditangan nya?

sakariya berkata...

Tanpa nama 16:16,
Saya cukup setuju dengan pendapat saudara 16:16. Saya orang Melaka sejak dari dulu dah 'masak' dengan gelagat Pengerusi JKKK, perkara ini memang terjadi.
Sekarang dah hampir bulan puasa, puak-puak umno berebut pulak nak menganjurkan bazar ramadan sebab mereka tahu pulangannya cukup lumayan....

storm62 berkata...

Farah,

sialfool ketuk pintu depan ke pintu belakang atau kedua2nya skali?

Tanpa Nama berkata...

Woi, Saifol... kali ni tak perlu bersumpah di Masjid tapi dirumah Najib depan bik mama....pasti orang2 UMNO percaya punya ,ingat bawa bapa dan uncle pet sekali !!

Tanpa Nama berkata...

Aku sokong alaxander.... uncle pet pakai tudung,kah-kah-kah

Tanpa Nama berkata...

Jumpa Najib nak minta ijin sambong sekolah . Rupa2 sekolah ini kah? Atau Najib yg ........ sama enjoy.

Tanpa Nama berkata...

akak dildo
adui kantoi akak..mcmana ni..argffghhh tensen nye..mana nk ppegi lepas ni..semua org dah tau..
mana nak taruk muka...dildo punya pasal akak lawan..lawannnnnnnnnn..

Tanpa Nama berkata...

sial sial sial
muke perempuan ini mmg sial
jauhi anak2 kecik,mmg bwk suwey punye muka

-madey kimak-

Tanpa Nama berkata...

salam sahabat,

kalu awek nie la yg ada affair dgn si sialfool tu, lu suruh dia bogel then lepas kan i dgn cewek nie kat pulau yg tak org, i rela "bacoceng"
dr bersegama dgn cewek nie.

p/s - i tengok pung tak stim tapi ada kemungkinan dia yg membontot.

wakakakakak

Tanpa Nama berkata...

Yang ni bukannya short, short, fat, fat, tapi boleh fuck face jugak kah kah kah

mosabit berkata...

aku donga jugak ...pokcik felda bra tu kata gitu...dlm bra takdak water nak jual water ke selangor..patut makin maju ..ini makin mundur...

last last cerita sifool punya water money sudah masuk ke tangki minah dildo....

ni mesti pakatan rakyat yg perintah felda bra ni...

kah kah kah kah kah kah ...

Sam Kai Cheong berkata...

Dalam Islam, kita tak buleh tuduh orang berzina kalau tak cukup syarat. Walaupun dia berzina, kalau kita tak cukup bukti, tak buleh tuduh. Itu lah indahnya Islam dalam menjaga maruah penganutnya didunia, diberi peluang untuk tobat.

Kita jangan jadi macam puak gerombolan yang suka memfithnah.

Urusan peribadi dia nak bercinta denagn saiful, itu haknya, dan kita perlu bersyukur, dengan pendedahan ini, beliau telah dikeluarkan dari team pendakwa raya.

Mana tau ini adalah rancangan beliau sendiri untuk menghindarkan diri dari terbabit mendakwa DSAI? Mungkin ya mungkin tidak.

Semua kes liwat yg dikenakan pada Anwar tak sah kalau ikut Islam, tak cukup syarat. Mereka yg terbabit dalam hal itu ialah mereka yang menghina undang2 Allah.

Hudud itu milik Allah, tak suka hukum Allah pergi berambuslah dari bumi Allah. kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

farah fawcett ni..gebu,sefool msti leleh air liur