Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 28 Julai 2010

SATU LAGI PERNIAGAAN BUMIPUTERA




ONAM TU SAMOLAH DONGAN TIGO




MB NEGERI SEMBILAN KESAL KESILAPAN SURAT DIJADIKAN ISU - melayau

Mohamad Hasan melahirkan rasa kesal kerana ada pihak cuba mengelirukan rakyat berhubung isu pembesaran Sekolah Jenis Kebangsaan (Tamil) Sungai Salak di Lukut.

Isu itu timbul daripada kesilapan surat daripada kakitangan Kementerian Pelajaran kepada pihak sekolah yang menyatakan kerajaan negeri sudah berjanji untuk memberikan tanah seluas enam ekar (2.4 hektar).

"Kita tidak pernah berjanji mahu beri enam ekar tanah. Tanah di sekitar sekolah itu pun tiga ekar sahaja, dari kesilapan surat ini ia merebak menjadi isu untuk mencemuh kerajaan kononnya kita ini mungkir janji,” katanya kepada pemberita selepas mesyuarat exco kerajaan negeri hari ini.

Mohamad berkata, ekoran daripada kesilapan surat itu, Kementerian Pelajaran sudahpun menghantar surat susulan untuk memperbetulkan fakta dan isu itu sepatutnya selesai.
Katanya, sekolah itu sedang dibesarkan oleh kerajaan termasuk membina sebuah bangunan tambahan dengan harga RM3.4 juta, malahan ia dijadikan sebuah sekolah bantuan penuh kerajaan.

"Kita menepati janji yang dibuat kepada penduduk di kawasan itu tetapi ada pihak cuba mengapi-apikan kebencian terhadap kerajaan negeri hanya disebabkan kesilapan maklumat dalam surat tersebut,” katanya.

KAH KAH KAH

woit…. INI LAH KERJA PEMBANGKANG DI NEGERI SEMBILAN…. BUAT FITNAH…kah kah kah..

woit… PENYOKONG PAKATAN RAKYAT TAK TAHU MEMBACA…. BODOH !....kah kah kah..

woit… BILA DI TULIS ENAM EKAR ITU…. ERTINYA TIGA EKAR…. BANGANG…. kah kah kah..

woit…. TAK FAHAM FAHAM…. SUDAH LIMA PULUH TAHUN…. BANGANG TAK FAHAM… kah kah kah…

kah kah kah.... LAGI TIGA EKAR TU... JADI TANAH MB... BANGANg !....kah kah kah

kah kah kah… KALAU PROJEK DUA PULUH JUTA… ERTINY PROJEK 10 JUTA…. kah kah kah…

kah kah kah…. SEPULUH JUTA UNTUK KOMISEN MENDAPATKAN PROJEK…. kah kah kah…

kah kah kah… KALAU HARGA BANGUAN 400 RIBU RINGGIT…. JADIKAN SATU JUTA…. kah kah kah..

woit… INI LAH CARA BERNIAGA BUMIPUTERA… APALAH ORANG INDIA NI TAK FAHAM FAHAM…kah kah kah..

woit... BERAPA LAMA DUDUK DI NEGERI SEMBILAN ?... kah kah kah..

kah kah kah... BENDA INI PUN TAK FAHAM... kah kah kah

woit…APO KO BODOH SANGAT….JANG KAO POGI LOPUK KEPALA KOLING NI SIKIT... kah kah kah…

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sede bona....

Tanpa Nama berkata...

ring-ring basikal tepoh rok
mung kato aku keling
mung tokpek tok basuh berok
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

sakit poghut den golak....dah abih sumo bangang sekaghang nie...

Tanpa Nama berkata...

javascript:void(0); hu aloh.. aje nye tengin ... lain kali jangan soal kat depa., biorkan aje nanti nampak macam depa tu pandai ... macam orang umngok ... kena tipu pun masih nak bangga ... bangga kena tipu...eden setuju ngan bro TT .., lopuk kepalo dioghang tu ... supayo jadi cam oghang umngooook dah kono tipu pun tak beghani nak komplen ... kan orang pakatan punyo saham naik kah kah kah ( nak tumpang golak bang isham )

Tanpa Nama berkata...

Satu lagi Lawak Bumiputra
lawak 18sx:
sebelum main asmara:
kalau kekasih Doktor suka cucuk-cucuk,
Kalau kekasih konduktor suka suroh naik atas,
Kalau kekasih operator suka bercakap-cakap.
kalau kekasih DPP suka buat apa hah?
sila jawab pak Cik TT.

Tanpa Nama berkata...

Jumpo India Jumpo Ular....kotuk Ular dulu...

Baru den tahu siapo sobonar aee Ular yg nak kono kotuk tu....

Tanpa Nama berkata...

pa ke bodoh mu ni mu tukar tiub mu la sampai mampoh

Tanpa Nama berkata...

apa sudah jadi dengan siasaatan berjuta2 ringgit MB N.Sembilan lari ke London ??

Saiful berkata...

hola senor tt, jom kita hadiah kat dia ni dildo yg dua cabang..kah2222222..2.3 ekar ..jadi 23 ekar...kah2222

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah..... ane' estet PD dah kena kencing dengan beend ,masa ngundi jolok ngan air kencing setan pangkah beend,abis ngundi kena kencing,ni bukan kena kencing lagi ni kena berak terus kat muka ane'kah kah kah...ane' estet ngan makcik felda dulu kini dan selamanya kena kencing...dey maca lu pikir la sendiri

Tanpa Nama berkata...

apo la oghang negoghi ni
tak paham2 laie
dah ponek tt aja kek blog ni
bilo gerombolan sobut satu2 bondo tu
kito kono tengok sebalik ayat dio
contoh eh, bilo mentoghi koba nombo "sombilan",
jadi kito kono sebalikkan dulu nombo sombilan tu, dapek la "onam"

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Tanpa Nama berkata...

OI..KAHKAHKAH GILO BONAR EHHH MENGALAHKAN GILO-GILO..KAHAKAH

Tanpa Nama berkata...

wakakakakaka

hang biaq betoi, kos bagunan tambahan tu betoi ka 3.4??? bukan 34 juta????

lawak, lawak malam rabu.

p/s - mesti mad hassan nangis baca blog u ni.

Tanpa Nama berkata...

bang tt oii!!tanah kek negori ni dah lamo mengocot.mano ado onam atau tigo eka,tigo kangkang ado kot!!

Tanpa Nama berkata...

Maaf lah tengok muka MB ini pun memang susah nak percaya.MB yang dah gi PD tu semua orang dah tahu lagi tak leh caya.
APNO dah gitu dari atas sampai kebawah sebat selagi boleh.Tak dapat Haram tapi Halal kalau boleh sebat.

Tanpa Nama berkata...

Baca ni, tak belajar matematik ka ko ni isham.. bagitau makcik pakcik felda sama yer..mek jah pun nak tau jugak.. sori la, suma dalam inglich..

Theorem 1: (x+1)(x+1)=((x+1)x+(x+1)1)
Theorem 2: ((x+1)x+(x+1)1)=(x+1)x+(x+1)
Theorem 3: (x+1)x+(x+1)=(xx+1x)+(x+1)
Theorem 4: (xx+1x)+(x+1)=(xx+x)+(x+1)
Theorem 5: (xx+x)+(x+1)=(x2+x)+(x+1)
Theorem 6: (x2+x)+(x+1)=x2+(x+(x+1))
Theorem 7: x2+(x+(x+1))= x2+((x+x)+1)
Theorem 8: x2+((x+x)+1)= x2+((1+1)x+1)
Theorem 9: x2+((1+1)x+1)= x2+(2x+1)

This REALLY IS how you do mathematical proofs!
-You can combine steps.
-You can leave out the explanations.
-But you MUST be able to put them back in upon demand.
-Any other way of doing things is WRONG!

The Rules of Inference I:

Given the statement: All A is B
And the statement: All B is C
We conclude: Therefore All A is C.
This is a correct inference.
Example: All cows are animals, all animals are living beings, therefore all cows are living beings. So the same to the equation, right? 6 = 3... YES..

Let move on, assume that P is a proposition containing the variable x.
We sometimes denote P as P(x) to indicate it contains the variable x.
xP is read “For all x P”
xP is read “There exists an x such that P”
In both cases, we read out P, we don’t just say “P”. We also can read P = x. If P = 6, thus, x = 3. See, do you understand????

We oso can apply the theorem above, (T1 / T2 = T3 / T4) = T5, (T6/T7) = (T8/T9) = T5 * I1 * P. Assume x = 6. Eventually we will get x = 3. Prove me wrong.

Thanks. Kalo tak belajar matematik, duduk diam2... sbb tu mamat hasan bitau dengan slamber sajer 6= 3. Kan senang gitu...