Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 16 September 2010

KENA TIPU OLEH GEROMBOLAN




INI GAMBAR PENDATANG HARAM



nota:
macam mana pendatang haram dari india
ini boleh dapat kad pengenalan
dan jadi pengundi?

mesti ada rasuah
mesti ada taiko yang buat kerja
mesti ada politikus yang merancang



SEMATKAN MESEJ CINTAI HARI MALAYSIA: RAIS – beria hairan

Pengiktirafan Hari Malaysia dan sambutan peringkat kebangsaannya yang julung kali diadakan tahun ini, adalah untuk memastikan sentimen positif bukan saja pada tarikh merdeka iaitu 31 Ogos tetapi juga bagi tarikh 16 September, setiap tahun.

Rais Yatim, berkata mulai tahun ini, penonjolan itu sudah diberi dan sentimen itu harus dikekalkan pada masa depan.

“Ini buat pertama kalinya negara kita menerusi Kerajaan Persekutuan, dengan persetujuan kerajaan negeri mengiktiraf secara rasmi Hari Malaysia disambut pada 16 September...Jadi kita jangan hanya melahirkan sentimen positif terhadap merdeka, 31 Ogos tetapi juga 16 September setiap tahun.

“Tahun akan datang, kita akan olahkan lagi bagaimana kedua-dua tarikh ini menjadi tarikh keramat kenegaraan kita," katanya selepas menyaksikan raptai penuh sambutan Hari Malaysia di Padang Merdeka, dekat sini, malam tadi.

KAH KAH KAH..

kah kah kah…. NAK SEMAT BUAT APA?.... kah kah kah..

kah kah kah…. BUAT KEJA BANGANG BUAT APA?.... kah kah kah..

kah kah kah…. 16 SEPTEMBER DI SAMBUT KERANA RAKYAT SABAH SUDAH BENGANG…. kah kah kah..

kah kah kah… RAKYAT SABAH BENGANG…. KERANA RAMAI PENDATANG HARAM…. kah kah kah..

kah kah kah… KINI DI SABAH PENDATANG HARAM MUNGKIN LEBIH BANYAK DARI WARGA SABAH…. kah kah kah..

kah kah kah…. MACAM MANA BERLAKU?.... kah kah kah..

kah kah kah…. PENDATANG HARAM DI BAWA MASUK UNTUK JADI PEGUNDI GEROMBOLAN…. kah kah kah..

kah kah kah… PADAN MUKA SABAH…. BARU TAHU MENYESAL MASUK MALAYSIA…. kah kah kah..

kah kah kah…. DULU SABAH TERKAYA DI MALAYSIA…. SEKARANG … TERBANGKRAP… kah kah kah

7 ulasan:

Sivakumar berkata...

This is too much, bab bagi IC kat orang Muslim dari India datang menetap kat Malaysia pas tu suruh dia undi UMNO.

Kenapa takde yang menyoal pasal ni?

Adakah cuma kerana nak ramaikan umat agama sendiri sampai kita tergamak nak berdiam diri? Tak sedarkah satu hari nanti negara kita huru-hara dan tenggelam tanpa perlunya tsunami?

Apa ertinya Malaysia bila dah dipenuhi orang dari India, Filipin dan Indonesia?

Useless betul this bloody government and our rakyat.....

Tanpa Nama berkata...

Kaum India datang ke Tanah melayu dulu kerana di bawa oleh British.
Kaum India yang ada di Malaysia sendiri tentu tidak bersetuju kalau India Pendatang Haram ini Datang, makan kek Malaysia, dan boleh mengundi dan menentukan kerajaan.
Adakah ini legasi Projek M?
Perjelaskan sikit Tuan TT.

Dr Zombi
Orang Asal Batang Padang

Tanpa Nama berkata...

Adakah cuma kerana nak ramaikan umat agama sendiri? Nope, I don't think so.
Untuk meramaikan pengundi BN? Yes, obviously.

Dah berlambak Siam, Indon dan lain lain yang bukan beragama Islam yang "diwarganegarakan" untuk menjadi pengundi BN.

Ini bukan perkara baru terutama di negeri-negeri bersempadan.

Tanpa Nama berkata...

nak bukti, siasat individu ini MOHD NAJI BIN SIRE bertugas sebagai Penolong pegawai kesihatan persekitaran di Pejabat Kesihatan Daerah Kinabatangan Sabah. bangsa bugis tulin dari Indon tetapi dengan mudah dapat berkhidmat Sebagai Penjawat Awam menggunakan IC projek mahathir, hairan juga ibu dan bapa beliau warga Indonesia (Bugis) tetapi boleh mendapat surat beranak, bersekolah disekolah kerajaan kemudian dapat bekerja sebagai pegawai kerajaan dan beliau hampir tertangkap baru2 bila memperbaharui KPT beliau kpd MYKAD namun ditolak oleh JPN kerana tidak tersenarai dalam rekod. Sama macam kes sebelum ini seorang guru sudah bertugsa selama 5 tahun dan akhirnya diketahui beliau adalah BUGIS dari INDON. Siapa berani buatlah laporan polis, ini bukan cerita rekaan. Termasuklah individu ini Yunaris Bin Benu, dia seorang sahaja yg mempunyai mykad dalam keluarga tetapi mampu hidup mewah berkerja sebagai pegawai kerajaan.
Demi Allah SWT.

Tanpa Nama berkata...

Ini baru segelintir, ini tak termasuk yang berpuluh ribu malah boleh mencecah beratus ribu setelah satu generasi. Ini tak termasuk warga pakistan yang semakin ramai di sabah yang mendapat kerakyatan percuma. Bantulah kami... saya menyeru rakyat Malaysia untuk menghentikan semua kebiadaban ini.

makcik felda berkata...

pasni...org yg dpt mykard bole diberi bantuan susu 1 malaysia..ee..ehhh..ehhh...ada susu lagi ke dr sri perdana tu...maybe ade kot...kucing pun minum susu dio hehhhh...kah..kahh..kahh..tmpang gelak bro isham..

Tanpa Nama berkata...

hehehehehe lelong...lelong...mulah..mulah