Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 16 September 2010

PADAN MUKA




NAK CEPAT KAYA





DOKTOR JADI MANGSA SINDIKET TIPU – berita hairan

KANGAR: Seorang pengamal perubatan antara 50 mangsa penipuan membabitkan nilai pelaburan dipercayai bernilai lebih RM4 juta menerusi skim dikenali ‘Celcom I Talk-Prabayar’ di sini, dan sekitar Kedah.

Sindiket dipercayai didalangi dua lelaki masing-masing berusia 41 tahun menjanjikan keuntungan 10 peratus terhadap nilai pelaburan dalam tempoh 10 hari hingga menarik minat ramai individu menyertainya.

Mangsa, Dr Hazlimi Salim, 45, berkata beliau melabur hampir RM400,000 menyertai skim terbabit selepas terpedaya dengan keuntungan mudah ditawarkan individu dikenalinya itu pada 2007.

“Saya membuat lapan transaksi pemindahan wang ke dalam akaun bank salah seorang daripada dua individu berkenaan membabitkan jumlah RM385,000. Sebahagian besar wang terbabit saya peroleh menerusi pinjaman bank.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. PADAN MUKA… kah kah kah..

kah kah kah… PADAN MUKA KERANA BANGANG… kah kah kah..

kah kah kah…PADAN MUKA KERANA TAMAK…. kah kah kah..

kah kah kah…. PADAN MUKA KERANA HALOBA…. kah kah kah..

nota:
tolong beri number talipon
dan alamat e-mail
nak berikan pada wadunga samigiri
dari nigeria - warga nigeria ini
jamin boleh bantu dengan segera kah kah kah


10 ulasan:

kpasu guy berkata...

padan muka....dengan gaji doktor pun dah abih makan....tamak

mi-phg berkata...

nafsu itu kuat tapi bodoh
setan itu lemah tapi pintar

Tanpa Nama berkata...

padan muka doktor bangang, nak sangat untung cepat.... jangan jangan duit tu pon dapat dari hasil jualan ubat batok! tu laaa... lain kali biar dapat sikit dan lambat kaya, tapi berkat. buat kerja dengan jujur Insyaallah dapat duit tu cukup untuk hidup macham orang lain. ada tu kan lagi teruk, bukan dr kena tipu tapi dr tu yang tipu dan rompak harta rakyat sampai boleh buat istana 24j!!!!

yb berkata...

Kalau yang bodoh pamirkan bodoh, tak payah malu, memang bodoh.

kalau yang sepatutnya bijak pamirkan bodoh, malu besar, rugi saja belajar.

yb

Tanpa Nama berkata...

kesian dia.

Tanpa Nama berkata...

Biasalah orang tamak selalunya rugi, selalunya nafsu, menjadi musuh utama pada diri sendiri.

Tanpa Nama berkata...

si-lunchai terjon dengan labu2nya,
BIARKAN, BIARKAN!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Tanpa Nama berkata...

Dr ni selalu charge MC palsu.
kah kah kah!
Nak cuti 2 hari DR!

Tanpa Nama berkata...

tapi kat selangor ada sekor doktor pandai tipu rakyat.

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro.

Doktor pun tamak ..peguam lagilah tamak...menteri lebih lagi tamak..belasah je duit org miskin dan papa kedana..janji poket penuh..

Masa belajar punyalah beretika dan penuh impian murni..dah tengok duit banyak ..mula lah mata kelabu..

Cth jelas..toyol ..dia bangga dgn hasil mewah , rumah juta2..jalan rasa tak pijam bumi je..walaupun dia tau rakyat selangor menyumpah seranah dia ....
jgn sombong toyol..esok ko pegi haji, pastu ko nangis2 depan kaabah, balik ingat boleh suci bersih????
tunggu sapa standby tepi kubur ko..
ko jawab lah duit dpt dari cabut gigi rakyat selangor....