Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 28 September 2010

KENDURI KENDARA BERMULA




PROJEK SUDAH SAMPAI





nota:
inilah sumbangan tebaik
untuk penduduk di galas
makan tak abis
rumah boleh di sewa
mula buka warong
mula buka bilik gerakan
mula minta projek kah kah kah





UMNO KELANTAN TUNGGU ARAHAN GERAK JENTERA PILIHANRAYA
– berita hairan

UMNO Kelantan kini menunggu arahan daripada ibu pejabat parti untuk menggerakkan jentera bagi menghadapi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas selepas penyandangnya, Che Hashim Sulaima, meninggal dunia semalam.

Setiausaha Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Noor Zahidi Omar, berkata jentera parti sentiasa bersedia dan hanya menunggu "lampu hijau".

"Setakat ini kita tidak membuat perbincangan apa-apa pun dan kita tunggu arahan ibu pejabat yang akan bermesyuarat ke arah persiapan (pilihan raya) itu," katanya kepada pemberita, di sini malam tadi.

KAH KAH KAH

woit… KENDURI… kah kah kah

woit… MARHABAN…. kah kah kah..

woit… PROJEK MAASYUUUUUK …. kah kah kah..

woit… HOTEL SUDAH PENUH… RUMAH KOSONG SUDAH HABIS…kah kah kah..

kah kah kah… YANG TINGGAL HANYA REBAN AYAM UNTUK DI SEWA…. kah kah kah..

nota:
jentolak telah mula menebok hutan
untuk membuat sebatang sungai. sungai
ini di perlukan oleh muhyiddin yassin
kerna malaoan ini hendak menghadiahkan
jamban tan ini kepada warga galas.

nota:
kesetiaan ku li akan di duga
perkasam akan test market
dan akan meletakan saekor katak
sebagai calon bebas kah kah kah

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

menunggu 'lampu hijau'..?

bukan lampu BIRU ka..?!!

kah..kah..kah

cicit ngah layor berkata...

Ketegasan Ku Li atas isu tuntutan royaliti minyak olih kerajaan Kelantan amat dipuji.Sama2 kita tengok episod ini pula,arah mana pulak mencung senapang hendak dihalakan. Moh kiter meriahkan Galas yob,buat rombongan....Kalau hotel,homestay penuh,kiter tidor di setesen kereta api Merapoh....

Tanpa Nama berkata...

Alamak Bro,

KU LI dalam delima la kali nie,

Gerombolan pun nak gunakan SULTAN pun payah sangat.

Tapi Gerombolan pun takkan melabur banyak sangat kat sana sebab dah tau rakyat KELANTAN nie bagi aku ambik tapi pangkah masing-masing.

-wakleman

Tanpa Nama berkata...

Alamak Bro,

KU LI dalam delima la kali nie,

Gerombolan pun nak gunakan SULTAN pun payah sangat.

Tapi Gerombolan pun takkan melabur banyak sangat kat sana sebab dah tau rakyat KELANTAN nie bagi aku ambik tapi pangkah masing-masing.

-wakleman

Tanpa Nama berkata...

John Hopkins Univ. nak invest kat mana..? kat mana..?? kat mana??????

KAT SELANGOR laaaa.....

Apasal tak labur kat Nogori9 Coca-Cola ke, Johor Iskandar ke, Trengganu Natang Bewok ke...??

Ni yg mama besar nak marah ni....

Bigfish berkata...

Aku suka dengan tip yang TG Nik Aziz beri kpd pengundi bila rasa macam was-was.

"Bagi gulo kacau, bagi pitih ambik, bagi kain pakai, bila undi, pangkoh bulan"

Tanpa Nama berkata...

kamus umno.

tunggu lampu hijau bermaksud tunggu duit untuk gerakkan siperut buncit. contoh ayat ada dlm teks TT.

Tanpa Nama berkata...

Bro. Mat Sembab kena buat jambatan lagi kerana yang dulu duit hanya cukup untuk buat jamban.
Kali ini kena buat juga jambatan kerana Menteri Pnerangan dah banyak bakar jambatan.
Mungkin Mat Sembab memerlukan 3-4 helikopter untuk mengankut duit ke Dun Galas.

Tanpa Nama berkata...

yahhh...sekarang duit ihsan dah boleh jadi duit royalti minyak untuk kelantan, janji pangkah BN. Ayuhhh ringgit, dinar emas, beroheng Pasir Mas SEEERRRRAANNNGGG GALASSSSS...buat menate gapo lagi..

Tanpa Nama berkata...

sebuah lapangan terbang antarabangsa akan dibina bagi menampung jumlah pelancong yg melawat Galas dari seluruh dunia sekiranya BN menang.

7 stesen LRT akan dibina di Galas bagi menampung jumlah penduduknya yg ramai sekiranya BN menang.

sebuah universiti bertaraf antarabangsa akan dibuka bagi memberikan pendidikan yang berkualiti kepada anak-anak penduduk Galas sekiranya BN menang.

sebuah lebuhraya 8 lorong( 4 pergi 4 balik) akan dibina terus dari Galas ke Putrajaya bagi memudahkan penduduk Galas berhubung dengan para pemimpin mereka sekiranya BN menang.

Wang royalti petroleum Kelantan bernilai beratus-ratus juta ringgit akan diberikan sama rata kepada setiap penduduk Galas sekiranya BN menang.

hahahahaha.........berita2 camnie la yg akan keluar nanti. Aku yakin AMNO akan gunakan taktik paling kotor utk menang di Galas.

Jgn lupa di Hulu Selangor. PR boleh menang di Sibu sebab pengundi Cina itupun hampir2 kalah dgn undi pos yg datang secara misteri.

Kalo pemimpin2 PAS masih ramai yg bangang dan x sedar2 utk berubah, aku x heran Galas akan terlepas ke tangan AMNO.

-SYAFIQ-

Tanpa Nama berkata...

UNDI POS, paling awal mengundi, paling lewat dikira...

apa sebabnya? sebab, tong2 undi pos ni, akan dibawa melawat russia, amerika dan setiap negara2 amerika selatan sebelum dibawa pulang..