Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 28 September 2010

KERJA BANGANG SUDAH BERMULA




MERASMIKAN JAMBAN SATU MALAYSIA





KYMI CATAT SEJARAH KOLAM SATU MALAYSIA – berita hairan

MELAKA TENGAH: Kolej Yayasan Melaka International (KYMI) di sini, mencatat sejarah apabila muncul sebagai institusi pengajian pertama di negeri ini berjaya mencipta `Kolam 1Malaysia' terbesar di Melaka sempena sambutan Hari Kebangsaan ke-53 negara, baru-baru ini.

Karya dihasilkan Persatuan Kebudayaan India (ICS) KYM itu berukuran 22 meter panjang dan 12.6 meter lebar, menggunakan biji sagu merah, biru, kuning dan putih.

Pengarah program, Kumar Menoheran, 21, berkata kolam yang dihasilkan itu antara lain bertujuan melahirkan tanda cinta terhadap negara sempena menyambut hari kemerdekaan dan menyokong semangat 1Malaysia yang diilhamkan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Razak.

Katanya, 400 kilogram biji sagu digunakan bagi menghasilkan karya berkenaan yang mengambil masa empat jam setengah untuk disiapkan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… KERJA KERJA BANGANG INI SUDAH BERMULA… kah kah kah..

kah kah kah… ADA JAMBAN SATU MALAYSIA… kah kah kah..

kah kah kah… ADA KONTOL TERPANJANG SATU MALAYSIA… kah kah kah..

kah kah kah… ADA ROTI JON TERBESAR SATU MALAYSIA… kah kah kah..

kah kah kah… ADA CAWAT TERBESAR BIK MAMA …. kah kah kah..

woit… SEMUA INI PROJEK NAK BODOHKAN ORANG MELAYU… kah kah kah..

woit… DARI ZAMAN SEKOLAH LAGI TELAH DI BODOH KAN… kah kah kah..


nota:
baca bawah ini
tak heboh pulak satu peranchis
tak ada pulak perenang ini dapat datuk kah kah kah


LELAKI KUDUNG KAKI , TANGAN LERPASI SELAT INGGERIS - melayau

Seorang lelaki Perancis yang kudung kedua-dua kaki dan tangannya dalam satu insiden kejutan elektrik, berjaya berenang merentasi Selat Inggeris semalam.

Philippe Croizon, 42, yang melakukan persiapan dua tahun bagi cabaran itu, berenang dari Folkestone, selatan England kira-kira pukul 8 pagi semalam (2 pagi semalam waktu Malaysia) dan tiba di pantai Perancis berhampiran Wissant lebih kurang pukul 9.30 malam waktu tempatan.

Dia berenang dengan bantuan kaki palsu berbentuk sirip yang direka khas.

nota:
kalau di malaysia
lelaki ini melayu
maka dia dapat datuk
kalau dia india nak dapat datuk
kena bersunat dulu kah kah kah..


7 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Hebat!!!!!!!!!!Keduer2 negare yang mempunyai rakyat yg cukup2 hebat.Tp yang pemimpin kiter lebih hebat dari perancis.Heboh satu dunier bagitau kiter dh pecah rekod dunia dgn membuat kerojer membazir.Yg diperancis,org yg kiter ghoperkan mcm buah timun,takader kaki tangan,bulih berenang begitu jauh,pemimpinnyer cool jer.Org Malaysia oooii!!!.tak salah nak buat rekod itu ini,janganler membazir..kalau nak datok,tunggu ler anak komer tu beranak,dapat ler komer jadi datok. Tak lamer lagi teman dengor satu lagi rekod dunier nak dicipter diMalaysia yg teman sayang ni;oghang Bakap nak buat lepat pisang terpanjang dlm dunier....tunggu dan lihat....

Tanpa Nama berkata...

bro tt,bukan kolam tetapi kolum.

Tanpa Nama berkata...

suka hati lah dia nak buat apa yang kau sibuk bangang tu kenapa..

UMNO Bongok berkata...

tak der sapa ka nak buat rekod taik terjulur2 terpanjang di dunia... berak sambil berjalan, lepas sorang berenti, mai pulak malaun mana tolong sambung... kita pakat berak dari bukit kayu hitam sampai senai johor baru sana.. ~780km beb, kemudian pakat2 pusing berak dari jb pi bukit kayu itam pulak... buat sebanyak berapa pusingan yang boleh...

hahahaha sapa lagi kalu nak bagi idea2 bangan ni, hanya keling dan melayu saja kenal idea2 bangang ni, cina sumer, dia tau, rembat projek jer.. yang kene bedal, duit khazanah jer..

sparqzx berkata...

bro Isyam....pagi2 dah buat wa senak perut....

lu memang klas bro...

UMNO BODOH berkata...

Kerja-kerja bangang ini dilakukan oleh rakyat M'sia yang bangang dari KERAjaan yang memang bangang...kahkahkahkah..

Lepas ni kita cipta rekod mari buat BANGANG 1MALAYSIA, Siapa boleh buat kerja paling bangang dialah juara..kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

satu malaysia dah kena bangangkan
termasuklah aku

makin pendeklah umur ameno