Rabu, 8 September 2010

KESIAN MENANTU AYAH




BILA HUJAN DATANG - BISING SATU LUBUK



KJ: PERKASA PUNCA BN HILANG UNDI - mkini

Saya tidak menipu, saya rasa banyak ahli PERKASA sebenarnya ahli Umno. Jadi, secara impiralnya, mereka ini tidak menambahkan sokongan pada Umno.

"Itu sebabnya saya saya ambil pendirian tegas terhadap mereka. Jika ahli PERKASA, apa yang kamu boleh dapat daripada PERKASA? Tak banyak," kata Khairy yang juga ahli parlimen Rembau.

Justeru, ekoran senario ini, kenapa Umno tidak mengambil pendirian lebih tegas terhadap pertubuhan pro hak-hak bumiputera itu?

"Soalan yang bagus. Saya tidak tahu. Saya rasa patut," katanya sambil mengambil masa untuk menjawab serta ketawa kecil.

KAH KAH KAH…

woit… TAK KAN TAK TAHU …. KENAPA TAK ADA TINDAKAN… kah kah kah..

woit… PERKASA INI DI TUBUH UNTUK PELEKEH KETUA PEMUDA GEROMBOLAN… kah kah kah..

kah kah kah… SEMUA ORANG TAHU… PERKASA ADALAH LEMBU MENIBAI MENANTU AYAH…. kah kah kah…

kah kah kah… TAK PAYAH KETAWA KECIL…. kah kah kah…

kah kah kah…. DOA KAN AGAR MAHAFIRAUN PADAM DULU…. kah kah kah

3 ulasan:

yb berkata...

Pendusta, penipu, pembelit dan penyangak turut menjadi punca kekalahan sesuatu parti.

yb

aziz jembal berkata...

budak tgh syok main goyang2 telor tetiba telor kena picit..apa nak kata..terlompat terus senak sampai ke ulu hati..mahaguru cakap kalu senak telor ubatnya sepak je ponggong dia..kalu tak jalan juga tadah lubang ponggong tu kat penggemarnya.. hehehe

mosabit berkata...

kj...ko jangan sebok lah...ko jangan potong stim...boleh tak ??...

itu perkasa adalah perkakas semulajadi bagi pakatan rakyat untuk terus disokong oleh bukan melayu...

kah kah kah kah kah kah .....