Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 8 September 2010

KETAWA LAH TERBAHAK BAHAK SEBELUM KETAWA PERLUKAN LESEN




TENGOK BULAN DI TELOK KEMANG NANTI JUMPA SURAT BENG HOCK



nota:
ni best nya arab saudi
puasa lambat sehari
raya cepat sehari kah kah kah












KETAWA LAH SAMBIL MAKAN TAPAI

nota:
jakim pesan jangan sembelih kucing
jangan buat rendang biawak
duit rasuah tak pa kah kah kah

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham,

Selamat Hari Rayo...

dan sekarang esey nak berlabun pulak...
Maaf bicaro andai kato2 esey ni buleh dianggap biadap atau kurang ajar..tapi esey nak jugak berlabun supayo segalo umat melayu dapek faham...

Parti Gerombolan Ketuanan Melayu seperti melancarkan doktrin baru agama Islam...kenapo esey kato begitu? sobab PGKM ini kian menyomakkan sampah2 retorika bertopeng agamo, kian menyompitkan padang pemikiran umat Islam di negaro ni khususnya Melayu dgn dakyah2 tak logik dan lobeh songsang drpd wahabi!

Sekali lg esey mintak maaflah buek pendokong2 parti gerombolan ketuanan melayu....korang semuo buleh esey anggap sosek (SESAT) sobab korang bertauhidkan doktrin bertopengkan agamo ciptaan parti gerombolan ketuanan melayu...Rasullah saw pernah berhadis (kalau salah maaf sekali lg): di akhir zaman nanti akan bercambah2 penipuan dan Islam itu akan bercambah2 mazhab pegangannya...hanyo satu yor yg diterimo oleh Allah swt....

Ubahlah dan bukaklah segalo lubuk pemikiran...jgn laie terjorek (terjerat) dek doktrin agamo ciptaan politikus..buek dan amalkan ajaran tauhid yg sobonar2nyo...buek amal utk dptkan rahmat Allah bukan nak buek sobab dapek pahalo...rahmat Allah itu lobeh lueh dr pahalo...pahalo itu hanyo hintungan...rahmat Allah itu tak terhintung dgn jari jemari atau segalo angko nombor.....

maaf lah panjang bonar...esey pinjam kato2 bro Isham-RAJIN2kan DIRI UTK MEMBACO!

fight the gerombolan!

mosabit berkata...

JAKIM ni untuk umnok jer ker...?

JAKUN kata ..."aku peduli apa?"...

woitt....orang jakun dah marah oiii....
takkan melayu jer bumiputera...
jakun pun bumiputera gak...
sakai pun bumiputera..
murut pun bumiputera....
kadazan pun bumiputera...
semang pun bumiputera

kah kah kah kah kah kah .....

raya raya raya....

hantu raya apa kabar?....

kah kah kah kah kah kah .....

Tanpa Nama berkata...

takkan ketawa sambil makan tapai jo... makan la potai pulok ko... jangan lupo makan sekali dengan kulit dio.. kalo tak, kencing haring macam kavita singh..

Tanpa Nama berkata...

to 14:07 bukan nak komen kau cuma nak tambah. Manusia anuti sesuatu fahaman atau ugama kerana kebenaran yang mareka nampak. Orang hindu anut hindu krn kebenaran juga. Orang islam pun samakan.Islam dianut krn kebenaran.Meletakan seseorang itu sesat hanya krn mereka memilih dunia. Mereka ini hanya dikalahkan oleh Hawa nafsu aje.Pegangan agama mrk sekadar hampir2 musnah. Mrk tidak sesat lagi. Wahabi lebih2 lagi tak sesat. Setiap satu dari kita punya tngjwp sebar kebenaran.Wahai wakil tuhan apakah surga bidadari bermata jeli untuk mrk yg membutakan mata,pekakkan telinga,berdiri tegak dgn kepala dianggukkan aje masa kerja kat dunia. Harussani umurkau ada 29hari lagi. Taubat cepat. Sempat lagi.