Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 8 September 2010

SAPA TAK PERNAH TENGOK LATAK




I KNOW YOU.... LIDAH YOU PANJANG



NIK AZIZ : ‘ I KNOW YOU ‘ IBRAHIM ALI – mkini

Dalam kenyataan sebelum ini, Nik Abdul Aziz mempertahankan tindakan Anggota Parlimen Serdang, Teo Nie Ching, menyampaikan sumbangan di surau Al-Huda, Kajang Sentral, Selangor baru-baru ini, yang menimbulkan kontroversi di kalangan umat Islam.

Mengenai kenyataan Anggota Parlimen Pasir Mas Datuk Ibrahim Ali yang meminta beliau membuktikan kebenaran dakwaannya dengan nas dan ayat al-Quran, Nik Abdul Aziz dengan nada sinis berkata: "I know you (saya kenal awak)".

KAH KAH KAH…

woit… NIK AZIZ NI MESTI SALAH ORANG… kah kah kah…

kah kah kah… TAK MUNGKIN NIK AZIZ KENAL…. kah kah kah…

kah kah kah… BEERAHENG DAH SALIN KULIT….. kah kah kah…

kah kah kah…. DULU KATAK HIJAU…. SEKARANG KATAK PURU… kah kah kah

8 ulasan:

eszol berkata...

ibrahim ali pandai panggil hujan je

tu pun x pnah hujan2

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

I KNOW YOU.....
Anak murid lobai vinsen tan

aziz jembal berkata...

bila katak disapa oleh sesumpah dgn kata 'i know you'...maka katak pun senyum je..dlm hati katak kata 'i know you want me'...ambo pong oghe kelate jugok!

Tanpa Nama berkata...

TT, laporan mkini tu pun kena betulkan, jangan ikut akhbar seri?? arus perdana. Teo Nie hadir di surau al-huda tu bukan menimbulkan kontroversi di kalangan umat Islam tetapi di kalangan orang Islam UMNO atau UMNO, ini lebih tepat. umat Islam kariah surau tu pun tak de hal apasal nak dirujuk seolah semua umat Islam di Malaysia.

mosabit berkata...

sapa kata TGNA orang yg 'mi no spik inlis'....

just 3 words...katak terus tak terlompat.....!!

harap semua guru senaman di sekolah jangan mintak murid buat gerakan lompat katak...

menurut pakar..lompat katak telah terbukti boleh membahayakan kesihatan....

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

berahing ni elok jadi bomoh hujan saja..

sempena raya ni, UMNO-PAS minta maaf.. kosong2.. hahahaha, lepas raya sambung balik agenda gerombolan.. tak guna lagi sembang berkaitan agama dengan orang2 gerombolan yang munafik ni.

syurga neraka pada mereka, tidak wujud.. hanya bahan lawak jenaka saja.. sbb tu rasuah, riba, bodek, menebeng, pelacuran, judi tak menjadi hal sangat, sbb mereka tak percaya..

rattlehead berkata...

hahahaha...i know what u did last raining braheng...huhuhu bodoh punya katak.

Tanpa Nama berkata...

La... apsal tuan guru speaking dgn Ibrahim Ali? Ibrahim Ali mana tau ckp Inggeris. Tak caya sila tanya bekas duta US ke Malaysia.