Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 8 September 2010

SATU LAGI CARA UNTUK TIPU MELAYU




ADA ANGIN NAK JADI RAJA GOPAL




MADEY : AGAMA ISLAM , UMAT ISLAM JADI MANGSA PAS - minsider

Mahathir Mohamad berkata agama Islam dan penganutnya menjadi mangsa pemimpin PAS yang menggunakan agama sebagai senjata kelangsungan hidup dalam politik supaya parti itu terus mendapat sokongan.

Walaupun kononnya melaungkan perjuangan Islam sebenar, beliau berkata pemimpin Pas sanggup mengubah pemikiran, menukar tafsiran, dan ia memang naluri parti itu sejak dahulu akan mengenepikan Islam untuk mendapatkan sokongan bukan Islam.

Beliau berkata pemimpin PAS pintar memberikan pelbagai pandangan serta penjelasan mengelirukan dan akhirnya yang menjadi mangsa kepada perbuatan itu adalah Islam dan penganutnya.

KAH KAH KAH…

woit… YANG JADI MANGSA GEROMBOLAN NAPA TAK CERITA… kah kah kah..

kah kah kah... BERJUTA RAKYAT YANG JADI MANGSA KELENTONG FIRAUN... kah kah kah...

woit…. SEKURANG KURANG NYA PAS ADA BERCAKAP NAK LAWAN RASUAH…. kah kah kah..

woit… SEKURANG KURANG NYA PAS ADA CAKAP NAK MENEGAK KAN KEADILAN…. kah kah kah…

woit… SEKURANG KURANG NYA PAS ADA CAKAP MAHU HAPUS UNDANG UNDANG ZALIM… kah kah kah..

kah kah kah….MACAM LAH GEROMBOLAN INI PUTEH SUCI ... kah kah kah..

kah kah kah… SELALU MENIPU ORANG MELAYU….. kah kah kah

18 ulasan:

cerek itam berkata...

saya kenal orang PAS yang ambil tumbuk rusuk atas nama agama dan hak.pe'el ini lebih ketara bila raya dah nak dekat.orang gerombolan ambil rasuah atas nama diri dan nafsu sendiri.tak melibatkan agama.renungkanlah.kopiah pas yang putih bersih tidak seputih hati pemakainya.

Tanpa Nama berkata...

Madey adalah bapa penghancur Islam di Malaysia.Tindakan tindakannya seolah mengujudkan satu mazhab baru dalam Islam yang menghalalkan yang haram.
Bermula dengan menghancurkan Melayu,susulan tindakan berikutnya mengadun Islam mengikut pemikirannya.
Apakah merampas royalti minyak di Terangganu dan disusuli dengan Kelantan,dan menahan peruntukan kepada Sekolah Agama Rakyat bukan satu pengkhianatan pada Melayu dan Islam.
Kini setelah tidak punya kuasa,Madey mencari pula kuasa bersama Sikatak dengan mengadu domba bangsa Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

P MAMPOSS LA LU MADEY
BUAT SEMAK JE
TAK ABIS-ABIS NAK MENIPU
AGAKNYA KALAU TAK MENIPU....
APA NAMA PENDEK UMUR KOT

"ZAMAN NABI MANA ADA GILET"

AYAT KERAMAT DARI MADEY
DAN KEPALA PARA KANGKONG PUN TERANGGUK-ANGGUK......

KANGKONG-KANGKONG

aziz jembal berkata...

kira bertuahlah melayu kat m'sia ni...bila pas pun dah mula menipu dan pandai dah mengencing. Takdelah nak harapkan umno je jadi penipu...bapak & anak sama2 tipu. Maknanya cina jugalah yg suwei sebab dap tak pandai tipu...kira hati kudus mulus lah dap ni..ye lah lurus bendul lah katakan.

Tanpa Nama berkata...

sapa yg hendak membuang perkataan 'Islam' dari PAS dahulu.... Mahadhir la...tu la gambaran bertapa bencinya Mahadhir terhadap Islam dan Gerakan Islam, hang tunggulah di akhirat nanti.....

MelayuBermaruah berkata...

Si tua inilah yang telah mengkategorikan orang melayu sebagai bangsa haprak. Ahli UMNO bertepuk tangan dengan gelaran tersebut, tapi Perkasa@Puaka tunjuk hebat dgn melantiknya sebagai Raja.
Sebab itu si tua ini secara sinis menyatakan bahawa melayu bangsa mudah lupa.

Tanpa Nama berkata...

Dey Mamak yen nedah....
cunik lah ...
POORAHHHHHH......

mosabit berkata...

secara ikhlas dan suci hati..aku memang berharap serta mendoakan agar madey ni janganlah mati sekurang kurangnya sehingga pakatan rakyat menguasai putrajaya.....

sekarang ni pun negeri dia anak beranak berada di bawah pr/pas....itu yg dia melalut hingga tak cukup mulut...

ehh...tak sedar sedar juga yg dia tu pengasas dan bapa tipu melayu sedunia.....

kah kah kah kah kah kah .......

Tanpa Nama berkata...

Adalah baik kita faham yang agama islam ada hak mutlak UMNO... tak ada orang lain selain Melayu UMNO sahaja yang layak memiliki agama Islam. Tidak ada orang yang boleh memeluk Islam melainkan dengan kebenaran UMNO sahaja. Nak jadi Melayu pun boleh, hanya sanya dengan kebenaran UMNO diperolehi terlebih dahulu.

Nabi Muhammad pun tak boleh memiliki Islam kerana ianya adalah milik UMNO sahaja. Jangan kita terkejut, suatu hari nanti, Islam akan jadi macam satu surat geran dan boleh dijualbeli macam asalnya sistem bank dan beralihnya penggunaan wang dari sistem barter.

Kebenaran juga hanya berpihak di pihak UMNO, semua pihak lain adalah bersalah dan sentiasa bersalah sampai bila-bila. Allah Taala juga dimiliki oleh UMNO, hanya orang UMNO sahaja boleh membawa pulang Allah Taala ke rumah mereka. Mesjid surau jugak adalah milik UMNO, tiada sesiapa pun berhak berbuat apa2 keputusan melainkan empunya ISLAM ini saja yang boleh berbuat demikian.

Jangan kita kecewa bilamana satu hari nanti, akan terjumpa kaki Allah sebelah dijumpai di Johor, kaki Allah sebelah lagi di Pahang. Ini terjadi bilamana Allah pun mereka berebut nak memiliki masing2 nak memonopoli kebenaran.

rattlehead berkata...

mampus lagi baik la...cuba bgtau apa parti yg baik sikit drpada UMNGOK...PAS la...sekurangnya-kurang PAS dah buktikan yg parti tersebut berjiwa rakyat...UMNGOK apa??parti berjiwa rasuah dan wang kotor...

shahmetal berkata...

yela..

sekurang² PAS ada 'cakap'

sokong².

PKR pon sama.

sekurang²nya.. ada CAKAP.
BYK CAKAP

memang bijak bercakap..

talk talk talk no action kahkahkah..

pertama kali aku suka kau merepek. ini memang jujur dan benar sekali!

kahkahkah

kodok berkata...

GEORGE TOWN (Sept 7, 2010): Two Malay non-governmental organisations (NGOs) and 33 individuals have filed a suit against Yayasan Bumiputra Pulau Pinang (YBPP), an Umno-linked agency, after it allegedly transferred 280ha of land reserved for bumiputras to a development company with a non-Malay majority shareholder.
------------------------------

bc news kat atas pun dah tau sape yg gadai tanah melayu!..yg disalahkan DAP gakkkkkkkk

Tanpa Nama berkata...

if it's really true that PAS wants to promote Hudud like they said,
why dont they try to change the Islamic Family Law Enactment in their governing state first?
According to Federal Consti, the governing state have power to alter the Islamic Family Law Enactment so that it can afford the muslim very well.
But what they did?

Tau nak ubah benda yg besar ja
Bull la.
Benda yg ada dalam tangan pon biar macam tu ja
Kalau betul la nak bantu muslim, ubahla Islamic Family Law Enactment tu dulu biar betul2 boleh jd islamic dkt negeri diorang tu.
Real bull!

This is what happen when religious things mixed up with political issues!
Dulu ya2, UMNO kafir
tapi last2 buka keahlian untuk bukan Islam. Totally bull!
If u really wanna help Islam, do it with sincerity.
If you really wanna promotos Islam, ask ur leader to show good example la.
Bukannya memaki hamun, kan dah sama parti politik lain.
Bukannya senang2 melabel orang itu ini.
What kind of islamic attitude u wanna promotes then?

At least, Mahathir did a lot of changes, n they? Cakap ja lebih.

Tanpa Nama berkata...

Kepada cerek hitam...

Memang la takde orang yg atau parti yg perfect. Mmg la dlm ramai2 org PAS ada yg tak baik. Sama mcm UMNO jugak. Susak la nak kawal semua ahli parti jd perfect.

Tapi at least org atas dlm PAS tak mcm org atas UMNO. Org PAS ada la sorang dua yg dok kat bawah tu yg tak betul. Org UMNO hampir semua dari atas sampai bawah kaki tibai duit komisyen, rasuah, menipu, membunuh. Tak caya? Sila tengok Najib, brp byk kes dia ada? Dari Altantuya ke komisyen kapal selam, dari tarik royalti ke perkauman, dari APCO ke tarik subsidi.

Bila pemimpin UMNO kencing berdiri, tentulah ahli-ahli UMNO yg lain kencing berlari.

Tanpa Nama berkata...

Aku doakan agar Mamak Mahathir ni dipanjangkan umurnya oleh Allah. Semoga dia dapat melihat keruntuhan UMNO-APCO dan segala kejahatannya. Semoga pd waktu itu dia masih hidup dan mendapati dirinya di kandang mahkamah untuk didakwa atas jenayah2 dan penyelewengan2nya yg lampau.

Tanpa Nama berkata...

mahadir ni, jangan harap la nak sedor2.. biar berkecai rumah dia, kepala dia sekalipun, dia sanggup mati dalam keadaan memusuhi agamanya sendiri...

cuba khabo camana ruang untuk dia bertaubat? takder la.. anak2 sumer kerje tibai duit rakyat, bukak kilang arak, anak2nya juga memusuhi agama sendiri.. takder sapa2 boleh ajak dia kembali ke agamanya sendiri lagi... dia umpama patung dalam aquarium saja... anak bini tak amik islam lagi...

cuba khabo kat ambo, sapa nak gi tarbiah dia supaya terima islam sepenuhnya dan bertaubat? nihil!!! nayhi, kabi nayhi!!!!

dukun melayu berkata...

toh puan dr hasmah memang isteri yang tersangat setia.benar kata dr asri.

beliau malu sebenarnya, namun dikorbankan demi suami yang dicintainya.

ada lagi ke insan seperti beliau?

Tanpa Nama berkata...

cewek:
buat pe lah nak bercakap hal remeh temeh dan nak sembunyikan yang besar rabak..haiyo cerek itam mmg itam la hati mu..bukak la mata, hati besar2...jangan nak cari smpai lubang cacing ksalahan msia bgelar insan ni..mmg kita msia biasa akn ttp buat salah..tapi kalo dah salah yg da terang tang2, nak nafikan jugak tu xguna akal namenyer..baek jadi binatang lagi elok..gunalah akal betol2..amanah ni. orang guna agama akan tetap dengan agamanya sampai bila2. tp bila org guna nafsu, akal yang kotor..macam keadaan msia sekarangla..bukak la mata..pandanglah ke depan. kita bukan nak cari yang terbaik sbb memang xkan ada yang terbaik bila mlibatkan insan ni..tapi kita nak cari yang lebih baik..kepada APCO UMNO moga masih ada ruang untuk anda smua bertaubat!!
selamat hari raya..maaf zahir batin,