Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 21 Oktober 2010

KERIS PANCHU DELIMA




SUDAH TERCABUT




nota:
keris tercabut tanpa kondom
amat merbahaya boleh mengambil nyawa
kah kah kah








KHAIRY: BN MUNGKIN HILANG 50 KERUSI PARLIMEN - mkini

Khairy Jamaluddin berkata, sebanyak 50 kerusi parlimen BN yang sedia ada berada dalam bahaya sekiraya Umno masih lagi berkhayal boleh menang dalam pilihan raya tanpa sokongan bukan Melayu.

Katanya, sekiranya tidak ada usaha untuk mengamalkan kepimpinan yang inklusif lagi moderat, kepimpinan Melayu Umno akan hilang pada pilihan raya akan datang "bagai pintu tak berpasak, perahu tak berkemudi."

"Kita harus belajar dari keputusan pilihanraya umum yang lalu di mana jelas kita hampir kalah sebab hilang sokongan bukan Melayu," katanya..

Ketika berucap di perhimpunan agung pergerakan tersebut hari ini, Khairy berkata, keadaan itu bermakna, untuk menang mestilah dengan sokongan dari semua rakyat Malaysia tanpa mengira kaum dan agama.

KAH KAH KAH

woit…. INI BERITA BAIK…. kah kah kah

woit… TAPI GEROMBOLAN SUDAH TERLAMBAT… kah kah kah..

kah kah kah… TAK KAN MELAYU LUPAKAN BELACAN… kah kah kah..

kah kah kah… TAK KAN CHINA LUPAKAN KERIS….kah kah kah..

kah kah kah…. TAK KAN INDIA LUPA KAN KEPALA LEMBU... kah kah kah..

kah kah kah... TAK KAN BIK MAMA LUPAKAN ZIANA... kah kah kah..

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KJ sudah lambat "nasi sudah menjadi bubur"..kaum bukan melayu sudah tinggalkan gerombolan.. Angkat keris mandikan dengan darah orang bukan melayu..kaum cina dan india dilabel sebagai pendatang bermata sepet serta memakai gelang tangan milik anjing..kepala lembu diheret menghina kaum tertentu..kuil diroboh.

Memberi penhapu kepada karabat lain adalah betul betul memberi malapetaka kepada jawa..ahli gerombolan..LOL

Tanpa Nama berkata...

tak sedar diri tul.... dia sendiri dah kalah dah di rembau ... hanya ditolong oleh peti undi pos entah datang dari mana... rembau mana ada kem askar.....!!!!

jab sp berkata...

tt,pinjam sat apa yang hang selalu catat:KETAWALAH KAMU SEBELUM KAMU DIKETAWKAN...kah kah kah kah.
UMNO dah buat silap,dan dikalangan mereka ada yang mengaku dan ada yang masih ketegak(degil)tak mau mengaku.
yang masih tak mau mengaku kesilapan inilah yang bolih kita ketawakan sepanjang masa ,tetapi yang mengaku dan mungkin sedang membuat sesuatu untuk membaiki kesilapan ini yang aku takut akan ketawakan kita pula satu hari.
tt,kita juga sepatutnya ketawa,kah kah kah bila kita sendiri kata kita cukup kuat.kita memang kuat,tapi kuat membohong untuk syok sendiri.kuatkah kita(aku refer pkr)kalau ada ahli daftar dalm CABANG hampir 5000,tapi yang hadir untuk undi pemilihan cabang tak sampai 500 orang(10%),lepas tu berperang sama sendiri pula.cawangan aku,ahli PAS hampir 200,tapi yang hadir dalam mesyuarat agong hanya 37 orang..kuat mangkok hayun?.
olih itu marilah kita bersama ketawa kerana mungkin ini ketawa kita yang terakhir...kah kah kah kah

mosabit berkata...

apa lah... keris??...

ada ker keris pakcuceng?...

pasal keris bogel lah umno jantan betina suka membogel dan dibogelkan....

apa punya suway keris ni...kena ganti lain ni...

bagi wanita dan puteri sesuai ker dengan keris ni...??

wanita dan puteri.. patutnya berlambangkan perisai bocor...

pemudanya pulak berlambangkan lembing....

barulah dikatakan lembing awang pulang ke dayang...

dari peristiwa ini lah bermulanya sekolah utk si bunting di melaka...kerana di melaka lah bermulanya kerajaan melayu...??

di melaka jugaklah pembesarnya mula membuntingkan dara sunti @ budak sekolah...

nasib baik taming sari menghilangkan diri....

kah kah kah kah kah kah ...

opisboi berkata...

rakyat dah tak heran apa yg akan jadi pada anwar @ PKR, yg rakyat nak sekarang Asal Bukan Umno yg jadi pemerentah.kalau puak umngok ingat dengan memasukkan DSAI kedlm penjara atau menghuru harakan PKR mereka boleh menang...mrk silap besar...rakyat dah meluat, benci, muak ngan perangai umngok yg ingat negara ini tok nenek, mak bapak diorang punya

Melayu Kena Sokmo berkata...

Apa yang simabuk tunggang-langgang tu merepek ni? Pi rah mabuk.....!!!!

Tanpa Nama berkata...

Memang betul Bik Mama takkan lupakan Ziana... tapi kontol Najib Mat Mongol pun tak dapek nak lupakan Ziana... dah gatal sgt ni..

cicit ngah layor berkata...

Kalau pasak pintu dah tak ader,akibatnyer terpelahang ler dier...nak di tutup tak bulih,nak dikunci tak bulih.Begitu juger kalau perahu dah tak ader kemudi...pakai hanyut entah kemaner ler...Penghuni ghomah,penumpang perahu tu teman nasehatkan duduk ler dighomah yg baru dibuat sebelah tu.Begitu juger penumpang perahu,naik ler kapai yg satu lagi tu.Kapainyer elok,lebih korang elok macam kapai yg ambik bahagian dalam monsun cup diGanu tu.Komer nak hanyut ker nak seronok...tanyer diri sendiri..

matalembu shah alam berkata...

Keris Pancu Delima lawan Keris Beruk Berhayun...
Anak muda julung berkeriz, anak muda panaz baran bagaikan lancau baru belajar menikam - keraz tak seberapa lalu terkulailayu.
Berikan keris berkarat hamper reput itu pada sang puteri umnu yang gedik untuk diciumkucup.
Pantang wira Melayu keris dicabut tanpa menikam - pondan Melayu namanya mengucup keris sambil "aw, aw, aaaaaww - benci i kat u all "!

Pegang/angkat tiang jamban & kucup lagi bagi baik Keri Jam..

Tanpa Nama berkata...

KJ ko tak usah nak mengada-ngada. Tok soh nok menganjing. Ko tu dah tak laku. muke tak tau malu.

Tanpa Nama berkata...

Lupa akan /lupakan

Sudin berkata...

Kah,kah,kah..

keris tercabut tanpa kondom
amat merbahaya boleh mengambil nyawa
kah kah kah

Keris bahaya ni dah disepuh dengan minyak......kah,kah,kah

Kepala toya yang meraban....
Altantuya dah diletup....hilang penyedap......kah,kah,kah

golok perak berkata...

tak kan bik mama lupakan ziana ... tak kan bik mama lupakan ziana ...
teman ulang sekali....
tak kan bik mama lupakan ziana ...

aduh .! bisa sungguh kerismu bro TT

teman nak gelak lah pulak kah kah kah