Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 2 November 2010

BANI MELAYU KENA TIPU LAGI




BERSOPAN SENYUM DAN MANIS




MALACCA DEVELOPED STATUS SELF-DECLARED , SAYS OECD OFICIAL
- minisider

KUALA LUMPUR, Nov 2 — The Organisation for Economic Cooperation and Development (OECD) has confirmed that it had not endorsed Malacca’s developed state status, despite the declaration Najib Razak made during a grand celebration on October 20.

OECD representative Jon Hall explained to The Malaysian Insider via email that the media could have misunderstood OECD’s role in the issue pointing out that the organisation was not in the position to make such an endorsement .

“The OECD did not endorse the Malaccan declaration mainly because we are not in a position to do so “As I tried to stress in my speech on Wednesday October 20 there is no official definition of a developed country at least none that I am aware of so the OECD are in no position to set the criteria ” he said.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MACAM MACAM DI BUAT…. NAK TIPU MELAYU…. kah kah kah..

kah kah kah….BUAT DEKLARASI UNIVERSITI UTARA TERULUNG DAN TERUNGGUL….kah kah kah…

kah kah kah…TAPI HANYA UNTUK IPT DAN IPTS DI KEDAH DAN PERLIS SAHAJA…. kah kah kah..

kah kah kah…DEKLARASI PROTON WIRA TERCANGGIH BERBANDING DENGAN MERCEDEZ X-307P9…kah kah kah…

kah kah kah…. MEMANG LAH TERCANGGIH KERANA MECEDEZ INI TIDAK WUJUD… kah kah kah..

nota:
apa sudah jadi dengan bani melayu ini
satu ketika dahulu bani melayu ini cukup cukup
dihormati – bersopan santun dan berbudi bahasa
katanya bulat pemetong
apa di kata apa di kota
cakapnya jaminan hidup
ushanya menjulang ke langit
sekarang bani melayu gila nak jadi macam amerika
sekarang gila nak jadi macam eropah
bukan tak boleh - bukan salah nak jadi maju jaya

nak jadi apa pun perlu asas budaya
nak jadi apa pun perlu asas ilmu
bukan penjara bukan bodek
inilah yang melahirkan tamadun

apabila najib mengistiharkan melaka negeri maju
siapa yang hendak ditipu?
bukan kah yang di tipu itu bani melayu?

jangan tipu melayu
permaisuri agung ialah wanita pertama negara ini
rosmah mansor hanya perdana menteri kah kah kah


nota:
kesian mak cik dan pak cik felda
kesian orang kampong
tiap hari kena kelentong

nota:
yang nak menipu ini tak sedar ke?
semua maklumat dalam dunia ini boleh di cari
tanya sahaja lebai google
hanya satu sahaja yang tak ada
dimana rahim tambi kecik sekarang kah kah kah


13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha

Ha ha ha...ha ha ha ha ha ..

Ha ha ha ha ha ha ha...

Biarkannnnn..biarkannnnn...

Biarkannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Ha ha ha

sunsnake@budakbalun berkata...

lahanat!!
ulau melingkau atas pagau!!

1melako kena tipu dengan ali rustam!!

wakakakakak!

tapi jangan risau..
umat melako tetap undi umno!!

cicit ngah layor berkata...

Majunyer Melaker tu nanti akan mengalahkan Monacco.kah kah kah... Monaco ader litar F1,Melaker ader litar gokat terbengkalai...Monaco ader First Lady,Melaker ader bukit ciner,tanjong kelin,deghoyan tunggai...Melayu elekkk...itu pon nak tipu Melayu juger.

Tanpa Nama berkata...

Kalau tak tipu tak boleh TELAN...kah kah kah kah

Maka lahirlah 'Pejuang TELAN' bukan 'Pejuang Melayu'...kah kah kah

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

bani melayu itu kena bayar minyak 5 sen lebih ...wakakakkakaka

Orang Kelawar berkata...

Mat Melaka ni pun sama dengan mat mamak tongkang dalam UMNO.Nama penuh diapun Ali Rustam Ghulam.Ghulam tu nama bagi orang Pakistan.Pakistantu asalnya India kemudian dipecahkan untuk orang Islam yang diterajui oleh Mohamad Ali Jinnah.Kedudukannya sebelah atas sebab itu golongan ini berkulit cerah dan berbahasa hindi atau urdhu.

Tanpa Nama berkata...

kena tipu lagi...........oleh UMNO !!

Tanpa Nama berkata...

Sekurang-kurangnya melaka dah jd negeri maju. harap2 org2 melayu akan terus bersatu hati. Tak perlu lah kata-mengata dan berhasad dengki sesama sendiri.

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

oecd turut mengendoskan bahawa bik mama adalah manusia terkurus di putrajaya dengan berat keseluruhan 2 tan

Tanpa Nama berkata...

Bangkai punya mb
penipu rupanya!

Tanpa Nama berkata...

siapa kata melaka maju?



bangang ler tuh!

Tanpa Nama berkata...

Soalan Cepu Emas!

Kenapa MB negeri lain tak sepandai Ali Rustam isythihar negeri demo negeri maju?

dacingbe_end berkata...

Salam bro TT...

Rahim Tambi Kecik takde sbb Tambi takde RAHIM tapi kalo RAHIM kecik dah jadi beso ada kat MELAKA.. Dengo cite nye kat skul org terpregnant kahkahkah mahmahmahmah bengong BEEND