Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 2 November 2010

AWAS PENGUNDI DI GALAS DAN BATU SAPI



RAHSIA GEDEBE DARI TITIWANGSA



nota:
gedebe ini kata tak perlu
undi china atau undi india
untuk menang

apakah rahsia yang di ucapan
oleh gedebe ini?

mesti ada rahsia
apakah rahsia itu?

rahsianya kerana ada pengundi hantu kah kah kah


14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

si gedebe ni sama jugak dgn isamudin.ari tu isamuddin cakap skrg dia pulak..ni la punca keretakan dlm Bee End.padan muka..teruskan teruskan..bee end ingat maling sial ni mak bapak dia punya?

ayamtido berkata...

hahahahahahahahahahaha!

posting paling best hari ini!

cicit ngah layor berkata...

Maklom sajer ler..jadi pemangku ketuer..Cakap mesti besor,kalau tidak,peluang nak jadi ketuer agaknyer malap sikit.Nak dikaterkan tak beghaper ceghodik,dier ader darjah kebesoran Dato'.Nak dikaterkan ceghodik pulak,nampak mcm bangang sangat sampai tak nampak bangser Ciner India ader dimeghater tempat dalam Malaysia ni.Miker kener bukak mater tu...bukan semuer Melayu,Siam,Iban,Bajau, Malanau dan Kadazan tu jadi org Umno...Kalau diikut PRU 12 dulu pon,lebih dr setengah Melayu tak menyokong Umno.Bercakap bior berlapik,jangan ikut sedap molot jer...Solek dan Sami dah bukak molot.Nak bodek bior logik.Jangan jadi menantu..sbb molot dan peghangai dier,komer jemaih nak kalah.Walau mcm maner pon,teman mintak dier ni teghuihkan bercakap yg mcm ni,mudahan2 MCA dan MIC cepat gulong tikor,pindah ghomah.

Tanpa Nama berkata...

baguslah kalau macam tu....sekarang semua pengundi2 cina dan india bolehlah undi PR !!

memang baguih punya cadangan si gedebe tu !!

Mat lendir Kg Lonek berkata...

Tak ada cina india
tak ada iban kadazan

dah lama amno masuk buku sejarah

Tanpa Nama berkata...

Kalau diSabah semua keturunan Filipina,Indonesia dan Pakistan akan mengundi untuk UMNO.
Tak heran China,India dan Kadazan tak sokong UMNO tapi semuanya beres.
SPRM kata tak ada kes kalau UMNO bagi duit dan rasuah pengundi.

Sivakumar berkata...

Kasi halau sama itu Filipina dan Indon dari Sabah!

Penjarakan Mahathir dan UMNO kerana kasi Filipina dan Indon IC percuma!

Pulangkan Sabah kepada orang Sabah!

Incek Akim berkata...

die ni bodoh, matematik failed. klw die dpt 70% undi melayu, UMNO akan kalah dgn majoriti 3,450 undi. pyh klw si bodoh cakap pandai. haha~

http://incekakim.blogspot.com/2010/11/umno-perlukan-kalkulator.html

SL Chan berkata...

Bagus Bagus Bagus...strateji terbaik..Lagi baik kalau tambah slogan standard gerombolan yang telah gunapakai selama 52 tahun..cina dan india....kah kah kah kah kah...

din kaki lutu dreba berkata...

Cakap mamat tu memang betul
umno sudah tidak perlu bantuan kaum bukan melayu

umno sudah ada bantuan kaum lain
umno dapat bantuan kaum SPR
bantuan kaum SPR lagi hebat

Khun Pana aka johanssm berkata...

Bagoslah kalau begini.
apno tidak perlu sokongan atau undi dari bukan melayu.

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah gebebe dah tesilat bagi statement kahkah gebebe nak guna hantu untuk menang kahkah

Janggoat berkata...

kakkakkaaaaaaaa
AMENO DAH ADA BOYAN DAN BANGLA UTK BERI SOKONGAN PADU PRU NNT

opisboi berkata...

Tak ada cina india
tak ada iban kadazan

Yang ada melayauKELINGpariah