Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 4 November 2010

BERITA TERLAMBAT MASUK




SIAPA INI ?





nota:
ini nenek kebayan ke?
atau hantu kum kum?














200 AHLI PKR MASUK UMNO – berita hairan

Seramai 200 ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) cabang Wangsa Maju termasuk bekas Ketua Cabangnya dari 1999 hingga 2004, Mohd Nasir Husin keluar daripada parti itu untuk menyertai UMNO.

Mereka menyerahkan borang keahlian UMNO kepada Ketua UMNO bahagian Wangsa Maju, Mohd Shafei Abdullah, semalam.

Mohd Nasir berkata, mereka mengambil keputusan itu setelah melihat parti PKR sudah terkeluar daripada landasan asal perjuangan sebelum ini dan lebih tertumpu kepada kepentingan individu bagi mencapai hasrat untuk menawan Putrajaya.

“Yang membuat reformasi sebenarnya adalah Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, PKR hanya pandai melaungkan saja tapi tidak ada reformasi pun berlaku dalam parti itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… LAMA KITA TUNGGU BERITA INI…. kah kah kah..

kah kah kah… PASAL APA LAMBAT SANGAT…. kah kah kah..

kah kah kah…. LAMBAT PASAL APA?.... kah kah kah..

kah kah kah….. BAJET LAMBAT MASUK KE?.... kah kah kah..

kah kah kah…. NASIB BAIK KITA SEMUA SABAR…. kah kah kah..

nota:
pelik tiap kali ada piliharaya kecil
akan ada yang meninggalkan parti
yang pelik lagi memelikan – malaon
yang keluar parti ini – suka bergambar
posing depan kamera

tak kan tak ada cara lain nak bergambar
gambar beri borang sudah leceh

kenapa tidak ambil gambar menonggengkan
pasti ada laporan dalam new york times
atau aljazera dan cnn akan buat lipuran
akhbar tempatan ini rakyat malaysia tak ambil pot kah kah kah

nota:
setakat ini kalau di kumpul jumlah
yang telah keluar parti hampir 37,857 orang
tak sangka pkr ada banyak ahli
tambah 200 daro wangsa maju jumlah nya 38,057
kah kah kah

17 ulasan:

minda karat berkata...

woi.. orang dah mengundi.. apasal lambat sangat berita ni.. ni berita untuk pengundi hantu ke ape..

Tanpa Nama berkata...

macam ni kena bubarlah PKR..asyik2 ahli keluar parti....tinggal berapa kerat je ahli..payah2....ATAU itu hanya bidaah manusia2 yang telah terima habuan..inilah melayu..bangsa yang mudah dibeli..sejak zaman berzaman.

Tanpa Nama berkata...

keluar masuk..masuk keluar... inilah penyokong yg takde kualiti, nasib baik dia orang ni masuk UMNO !!

UMNO parti yg tak berkualiti !

Tanpa Nama berkata...

Masalah utama PKR dengan penyokong ialh makin ramai orang 'berminat' dengan cara Najib sekarang, memang ada pro dan kontra dengan cara Najib tapi di dapati rakyat cuba menimbangkan apa yang diofferkan oleh Najib. Saya cadangkan dalam perkara tertentu , jangan ketuk lawan kita. Mudah rakyat tangkap kita tak professional atau tak beretika

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

Kepada saudara Ezam dan YB KJ.
Assalamualaikum.

Saya orang umno. Saya hendak bertanya sedikit.Mengapa orang yang masuk Umno dari PKR jumlahnya mesti 200 orang sejak dulu? Tidak bolehkah jumlah itu ditambah menjadi 247 atau 231 orang?
Jika jumlahnya sentiasa sama, macamana rakyat hendak percaya dengan drama itu? Mengapa kelemahan ini tidak disedari oleh pihak tuan? Adakah bajet parti kita cuma untuk 200 orang?

Terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

bila chicken pox bijan tu nak bejangkit kat laki dia...?

chicken pork? chicken tu bukan ayam ke? ayam china, ayam thailand, ayam mongul...ayam yg mana satu yg bejangkit kat bijan ni sebenarnya??

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ..

Bekas ketua cabang 2004..sekarang dah nak abis 2010...ha ha ha..

Woiiii nak menipu pun agak-agak laa..

Berapa lama dah hang masuk UMNO balik ni???

eito berkata...

ini mesti kes bajet lambat sampai la ni...kang sape nak bayar tukang lompat, sapa nak bayar duit baju t-shirt, sape nak bayar duit bas..ini mesti fund lambat masuk ni..
percayalah, lepas ni 2 PRK tidak akan diadakan serentak, kalau tidak bajet lambat masuk..hahahahaa!

Bigfish berkata...

baguslah 200 jin ni masuk umno. parti yang dah nak masuk muzium tahun 2020 nih. Dibuatnya salah sekor ni jadi calon,menag pah tu melompat lagi la haru biru.

Oooooiiit! Berapa rm korang dapat?

Tanpa Nama berkata...

Takpelah biar taix masuk tong taix.

Tak rugi pun dari jadi depa jadi taix dalam selimut

Mungkin lambat sebab tunggu nombor cukup 200 semalam mungkin baru 199...kahkahkah..

Mesti no genap....ke ada announcement, 'sapa2 nak keluar cepat, hanya ada 200 kekosongan !...yang tak sempat kena tunggu next election' kahkahkah

opisboi berkata...

mesti dah bengkrap..antar borang masyukkkkkk walaupun jadi umnGOK

Tanpa Nama berkata...

Mudah betul mereka tertipu. Dulu masa masuk PKR pun kerana laungan ada habuan, rupa-rupanya yang didengar hanya suaranya sahaja.
Kini terdengar lagi laungan baru dari sebelah gunung menjanjikan sesuatu. Maka berduyun-duyunlah mereka menyambut laungan baru. Sampai ke tualah lu asyik melompat untuk dapat seekor lalat. Orang yang suka melompat-lompat itu orang yang tiada pendirian. Yang menerimanya senyum sahaja tapi dalam hati sentuh line aku mampus angkau aku baham. Pengkhianat !.

IbnAbdHalim berkata...

Ini berita stop press namanya. Cerita keluar parti yang paling parah ialah parti Pas.Dah hampir habis ahli Pas masuk UMNO. Kinimgiliran PKR pulak. Agak-agak sebelum GE13 ni PKR akan hanya tinggal dua tiga tunggul saja lagi kerana pakat lari masuk UMNO, MCA dan MIC.

1Crony berkata...

Yang Dikasihi Bro TT. Lu mau tahu sebab apa dia orang ni terlalu jahat dan suka mengkhianati bangsa tanpa mengenal segan dan silu? Jawapannya.... Sebab mak dia orang ni beranak kan dia orang ikut lubang jubur bukan ikut lubang pan***. Dia orang ni keluar sekali dengan tahi.... tu sebab perangai macam tahi...

Orang Kelawar berkata...

Lama-lama UMNO diisi oleh sikatak lompat.Bila dah ramai nanti tentulah ada diantara mereka yang menjadi ketua atau menteri.Bayangkan dan fikir-fikirkanlah,jenis apakah pemimpin negara dimasa depan,kalau gerombolan masih memerintah.Ikan busuk bermula dari kepala.

Tanpa Nama berkata...

masuk umno dpt diut nk sra keluarga,klu xmati la..anakbini nk mkn ape,dh kije xth buat..lantak la diorg ni sume katak bobok..ong ong ongkossss..

Tanpa Nama berkata...

itu ari dah kantoi...ketua bahagian. mana pkr ada bahagian. ni kasi nampak betul sikit la, ketua cabang plak. pukimak!!!!