Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 4 November 2010

HIKMAH PILIHANRAYA KECIL





BANJIR MELANDA WILAYAH UTARA



nota:
hujan makin lebat
minta minta buaya keluar
kah kah kah







PROJEK JAMBATAN MANEK URAI DITERUSKAN -melayau

Muhyiddin Yassin hari ini mengumumkan pembinaan projek jambatan di Manek Urai yang menelan kos sebanyak RM17 juta akan diteruskan.

Beliau berkata, meskipun kosnya naik sekali ganda berbanding RM8 juta sebelum ini, ia tidak menghalang Kerajaan Pusat meneruskan projek berkenaan kerana ia berkaitan dengan kepentingan rakyat.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… NASIB BAIK ADA KEMATIAN YB DI GALAS…. kah kah kah..

kah kah kah… KALAU TIDAK JAMBAN TAN INI TAK SIAP SIAP…. kah kah kah..

kah kah kah…. INILAH HIKMAH NYA PILIHANRAYA KECIL… kah kah kah…

woit… MARI KITA MINTA PARA YB MELAWAT KAWASAN BAJIR… kah kah kah..

kah kah kah... HULUR HULUR DERMA DAN BUAT BUAT SIBUK... kah kah kah..

kah kah kah.... NASIB BAIK DI TELAN BUAYA.... kah kah kah

kah kah kah… ATAU SATU DUA ORANG HANYUT…. SELURAH MALAYSIA AKAN BERSYUKUR…. kah kah kah..

7 ulasan:

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

Terima kasih TPM...

Dah lama tuan janji nak buat jambatan tu. Iyalah, tuan sibuk sangat tu dengan kerja yang melambak-lambak kan. tak apa. Tak apa.

Mintak-mintak jambatan di manek urai itu akan dibuat minggu depan sebab dah banyak kali umum. Tak payahlah nak umum lagi sekali hingga ada YB lain meninggal dunia atau hingga jambatan tu naik harga sampai 50 juta.

Lagi satu, buatlah jambatan tu kukuh sikit dan boleh tahan dua tiga tahun. Janganlah buat belum siap tapi dah runtuh macam stadium di terengganu tu, nanti bazirkan duit yang dikutip dari rakyat pula.

Salam.

Master Yoda berkata...

Kos naik sekali ganda?? drpd RM 8 juta ke RM 17 juta...hahahaha, tu baru main juta beb

Komisen, komisen dan komisen, tak abis2

Kalau main billion2, pe cer plak??RM 5 billion jadi RM 10 billion ke??? (ni cite Menara 100 tingkat)

1 billion = 1 ribu juta

5 billion = 5 ribu juta

5 ribu juta / 17 juta, bleh dpt 714 jambatan manek urai...

cukup tuk satu semenanjung..

ni dok sibuk menara, menara dan menara

Tanpa Nama berkata...

woit mangkuk sembab, tunggu la sikik lagi jambatan manek urai tu akan naik harga 100 juta pulak.. apa kelas buat minggu depan?

Tanpa Nama berkata...

bila agaknya YB2 ni nak mati
mesti banyak projek

MMMMasyuk

Macam sial

Yang Gemok Bertambah Gedempol
Yang Kurus Melidi
Pegi MAMPOSS LA

Mengapa orang2 kat Ulu Banat ni
Masih sokong Gerembolan
Minyak naik pun diorang buat dek je

APA PUNYA CIBAI

cicit ngah layor berkata...

Yang selalu teman dengor daghi org yg pandai bab2 ugamer,kater ustad tu,salah satu daghipader sifat org munafik tu,org yg biler berjanji,dier mungkior janji.Ingat ler wahai komer oghang2 politit,jangan sedap2 sangat komat kamit molot berjanji itu ini pader ghakyat.Takut..kalau tak ditunaikan,munafik jadinyer komer...berdoser...Yer ler!!!komer beghani ler buat doser tu sbb doser tu tak komer nampak...Dah mampoih esok baghu komer tau.

cicit ngah layor berkata...

Yang selalu teman dengor daghi org yg pandai bab2 ugamer,kater ustad tu,salah satu daghipader sifat org munafik tu,org yg biler berjanji,dier mungkior janji.Ingat ler wahai komer oghang2 politit,jangan sedap2 sangat komat kamit molot berjanji itu ini pader ghakyat.Takut..kalau tak ditunaikan,munafik jadinyer komer...berdoser...Yer ler!!!komer beghani ler buat doser tu sbb doser tu tak komer nampak...Dah mampoih esok baghu komer tau.

Tanpa Nama berkata...

aku rs mat sembab ckp je,dh blik kl nnti lupe la pasal galas,manik urai batu sapi..gerenti,tggu la bila pru nti bru akan timbul semula