Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 4 November 2010

TERBUKTI TIPU MELAYU





HIASAN PETANG UNTUK KETAWA





BERITA HARIAN AKUI SALAH LAPOR DAKWA KIT SINAG KARA UMNO KAPIR - minsider

Berita Harian hari ini mengakui bahawa pihaknya telah membuat kesilapan dalam laporan mendakwa Penasihat DAP Lim Kit Siang melabelkan “Umno kafir” pada satu kempen di Galas yang beliau sendiri tidak hadir.

Akhbar harian milik Umno itu mendakwa Lim mengeluarkan kenyataan “Umno orang kafir” demi mempengaruhi pengundi kaum Melayu pada pilihan raya kecil DUN Galas yang sedang berlangsung.

Berita kontroversi tersebut melaporkan Ketua Menteri Melaka i Mohd Ali Rustam sebagai berkata, Lim membuat kenyataan demikian di depan Mursyidul Am PAS Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Ketua Umum Pakatan Rakyat (PR) i Anwar Ibrahim.

Justeru, Berita Harian hari ini melaporkan kenyataan Ali Rustam itu tidak merujuk kepada Lim yang juga Ahli Parlimen Ipoh Timur.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. SAMAN JANGAN TAK SAMAN…. kah kah kah..

kah kah kah…. HOBEN JAN TAK HOBEN…. kah kah kah..

kah kah kah… HOBIN SAMPAI RAHAI…. kah kah kah…

nota:
inilah kerja akhbar gerombolan
hari hari buat kacau
hari buat huru hara
timbulkan kebencian melayu terhadap china

ini bukan kerja kafir
jangan burukkan kapir
orang kapir yang makan babi
dan tak baca bismillah itu
perangai mereka lebih sopan
lebih hormat sesama manusia

jangan sama juga mereka dengan binatang kurap
kerana binang juga tahu hormat menghormati

jangan sama mereka dengan tai dan berak
keran taik dan berak menjadi baja yang lumayan

ini kerja bani melayu gerombolan
bani melayu yang jadi barua
barua ketuanan melayu
kerja malas - nak cari kontrek kah kah kah

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Biarlah baruah gerombolon BN/UMNO tu mampus secepat mungkin.

biarlah gerombolon BN/UMNO tu kena stroke....asyik baring di katil..tak olih cakap dan gerak....kan bagus...ini sajalah ajaran untuk mereka.

aku memang geram dengan baruah UMNO/BN tu.

orang kampung

Tanpa Nama berkata...

biasa le bang isham..membe gua pn dr jauh sanggup trun galas semata2 nk tunjuk muka kat pemimpin ameno..berkempen tok ameno..tlg angkut pengundi dgn hrpan dpt kontrek atau projek dr pak menteri..penyokong2 ameno nie semua wat keje semata2 tok kontrek je..hadoyaiiii..

Tanpa Nama berkata...

Ini semua trik lama apabila dekat piliharaya buat fitnah kemudian tarik balik.
Mengaku salah tidak cuma silap lapor dan berulang2 setiap kali kedudukan UMNO tercabar.
Memang patut disaman kerana suka membuat fitnah.
Orang kafir pun tak buat perangai macam ni hanya orang UMNO yang mengaku Islam suka melakukan nya.
Memang tak salah kalau dari segi perangai dan kelakuan UMNO orang kafir.

Tanpa Nama berkata...

Si Ali Ketam tak abis-abis nak tipu...baru2 ni kata Melaka sudah capai 'developed state', tipu rupanya !!

sekarang cerita LKS pulak...semuanya tipu !!

esok, Ali Ketam akan kata bik mama telah anugerahkan gelaran 'Puteri Suci 1Malaysia' !!

kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

Dalam umno, fitnah memfitnah, macam makan ikan bakar cicah bude je.

kalau hudud pun tolak,
kalau toto pun dapat lesen halal
kalau arak pun bolih jual kat hotel2 milik Islam.

ajaran Nabi mana yg umno ikut

Tanpa Nama berkata...

janganlah minta kena stroke.

minta je kena mati pucuk, kah..kah..kahhh

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

Salam 1Malaysia Datin

Saya amat teruja dengan fesyen islam hari itu. pakaiannya mengancam dan memang sesuai untuk kita sebagai islam.

Bila nak buat di Malaysia pulak datin. saya amat ternanti-nanti. Saya cadangkan ambillah artis seperti ziana zaini atau wanita-wanita muda dari Monggolia bagi menarik minat pelancong asing ke Malaysia serta meninggikan martabat islam malaysia di amerika syarikat.

itu cadangan saya, datin.
salam 1Malaysia

cicit ngah layor berkata...

Maser mengutuk,org soghat habor durjaner alam ni bubuh di muker depan sughat habor demer...Biler dapat tahu Kit Siang nak saman,tahu pulak takut...Tapi yg tak puaih hati teman,ngaper?,ngaper demer buat ruangan ralat tu dimuker 8 pulak.Tulih ler dimuker depan.Ngaper dimuker 8??Ini bermakner demer buat pengakuan yg tak ikhlas.Teman berhaghap benor ler supayer tindakan saman terhadap durjaner alam ni diteruskan..jangan bagi peluang lansong pader puak2 ni.Teman ler org yg pertamer sekali maghah pader LKS kalau dier tak teghuihkan saman tu.Jangan buat teman ghadang...ini amaran.

mosabit berkata...

aku setuju....

yg jantan kita mintak mati pucuk..

yg betina kita mintak monopos ..walau masih ahli puteri..

baru fair and square....

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

bang..xde gamba ke kata org beratur dok amek duit tu?