Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 4 November 2010

SPR MESTI KATA TAK ADA BUKTI




INI LOGO BARU SPR



nota:
kalau pilihanraya boleh mengubah apa apa
pilihanraya telah lama diharamkan


tak percaya?

tengok laa nanti
semua telah disusun
padang telah sedia
refree telah ada
penjaga garis telahada
bola telah ada

hanya menunggu bila nak maian bola?
kah kah kah


HABUAN PILIHANRAYA ; RATUSAN LAGI BERATUR UNTUK RM250
– mkini

Barisan panjang kelihatan di bilik operasi BN di Bukit Cekati, Gua Musang, di mana kira-kira 300 orang beratur selepas mengundi.

Kira-kira 12.30 tengah hari tadi, orang ramai kelihatan mendaftar di kaunter sebelum masuk ke dalam sebuah bilik secara bergilir.

Mereka kemudian kelihatan memegang sepucuk sampul coklat.

Semakan mendapati jumlahnya bernilai RM250.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... TAK JUMLAH INI PUN TAK SALAH…. kah kah kah..

kah kah kah…. DUA RATUS LIMA PULUH RINGGIT…. kah kah kah..

kah kah kah…. INI SAHEH BELI UNDI…. kah kah kah..

kah kah kah…SPR MESTI …BUTA TAK NAMPAK…. kah kah kah

nota:
masih lagi nak main bola?
kah kah kah
kah kah kah


13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pengarah SPR mana boleh nampak benda haramjadah begitu, sebab dia dah terlalu banyak matekedarah duit haram atas kerja yang tak berkat. Kita cuma mampu berdoa semoga beliau dan ahli keluarga beliau yang hidup mewah dengan matekedarah gaji buta tu dikurniakan kesihatan yang baik dan diiringi oleh sakit jantung, buah pinggang, asma, darah tinggi, kencing manis dan gila babi yang kekal. Amin

Tanpa Nama berkata...

Ketua Ketua SPR pergi
MAIN JUBOH LAH

Tanpa Nama berkata...

Ini bukan rasuah...
sebab ada sampul coklat.

Tanpa Nama berkata...

Mana Wan Mamat tu yang semalam bercakap di mata undang2 dan hari ni dah buta kot.
Agak nya pintu hati nya telah ditutup oleh Allah maka melakukan dosa dah tak jadi hal kepada dia.
Sebelum terlambat dan maseh ada kesempatan lagi Mu gi minta maaf dengan Tok Guru.

IbnAbdHalim berkata...

Kalau UBN bagilah berapa banyakpun tak salah. Bukan rasuah. Bukan beli undi. Selain UBN semuanya salah. Sebab? Sebab SPR itu adalah KOMPONEN BN. Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

ini bukan rasuah ke?

Tanpa Nama berkata...

tak baik kita doakan dia dpt sakit kronik.

mintak je pengarah spr tu, mati pucuk , kah...kah...kah...

Datuk berkata...

kah kah kah
pasti ada saja tipu helah
tapi ini yang paling celaka
pengerusi SPR tu mmang celaka
ini suda melampau
ini mesti disengajakan
tak mungkin tersilap
dah banyk kali pilihanraya dibuat
tak mungkin silap
tak mungkin tak tau
tak mungkin tak perasan
perbuatan ini sgt melampau
kezaliman yg melampau
hang tunggu la
hang rasa la azab seksa
kami dah meluat dgn hang
kami nak humban hang
hang tak jaga amanah negara
hang tak jaga hak sama rata
tak guna raja lantik hang
hang memang celaka
kami nak bakaq rumah hang
beramai ramai
kah kah kah

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

Yes! Yes! Yes!
Tahniah Ku Li,


Pas kurang bernasip baik.dan tewas. Diharap masa pru13 kita naikkan duit dalam sampul menjadi 500 sebab orang pas tak boleh buat apa pun. SPR boleh kita kawal.

Satu lagi, masa pru13 nanti kita bagi projek rumah 1 bilion pula seluruh sebagai gula-gula kepada rakyat, wifi percuma seluruh kelantan dan kita fitnah Nik Aziz berkhalwat serta hisap rokok macam kita buat kat calon pas sekarang.

Satu lagi, kita suruh mana-mana menteri cakap karpal pulak kata umno kapir. Saman pun bukan boleh pergi sebab mahkamah kita punya. Last minit, kita bagi pengundi atas pagar sampul rm500. Mesti pas terduduk punya.

Oh ye, lepas tu kita suruh SPR cakap orang pas yang bayar zakat itu kalau 5 bulan sebelum undi dikira sebagai rasuah undi tapi kalau kita bagi rasuah kita mintak spr cakap "tak apa, boleh" atau kita cakap itu "zakat kepada encik Pak Chu Ching". Misti kita menang.

Tahniah YB.
Tahniah SPR kerana sentiasa berlaku adil dan melindungi BN kita.

Tanpa Nama berkata...

Tahniah SPR
anda telah membantu kemenangan kami
jasamu dikenang








Ptuii!

Tanpa Nama berkata...

Tahniah SPR & SPRM kerana ketegasan dan keadilan mu terus mendemokrasi malaysia.Tahniah sekali lg buat umno yng sentiasa berusaha menghapus rasuah undi,moga terus berjaya selamnaye...timakasih

Lang berkata...

undi sekarang dah boleh dapat T-Shirt... merah lagi.. dapat sarapan pagi dan makan tengahari tajaan JHEOA... SPRM macam mana?... mcm SPR jugak ke?

mahaza berkata...

wang zakat tu..... tak baek nuduh...