Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 9 November 2010

KALI PERTAMA TOYO BERCAKAP BENAR





BILA TOYO NAK PULANG KAN ?



nota:
pergi disneyland sebagai lawatan
resmi - tapi bawa anak bini dan
tukang masak - patut lah mat
ezam marah dengan malaon ini kah kah kah








KHIR RAMAL DEFISIT - melayau

Ketua Pembangkang, Mohamad Khir Toyo tidak menolak kemungkinan Bajet 2011 Selangor yang diumumkan hari ini akan berdepan masalah defisit seperti berlaku dalam bajet-bajet negeri sebelumnya.

Beliau berkata, Bajet 2011 yang diumumkan oleh Menteri Besar, Abdul Khalid Ibrahim itu mungkin berdepan masalah perbelanjaan tidak terkawal sebagai mana berlaku pada tahun 2009 dan 2010.

Ini kerana, katanya, pada tahun 2009 bajet negeri mencatatkan defisit RM49 juta manakala pada Bajet 2010 yang berakhir pada Disember ini mungkin mencatatkan defisit RM144 juta iaitu pada kadar 10 peratus perbelanjaan pada tahun lalu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… UNTUK PERTAMA KALINYA MALAON INI CAKAP BETUL… kah kah kah..

kah kah kah… MEMANG BUJET AKAN DIFISIT…. kah kah kah…

kah kah kah…. HANYA SEBAB DEFISIT TIDAK DI TERANG KAN…. kah kah kah…

kah kah kah… NAK TAHU KENAPA DEFISIT?..... kah kah kah..

kah kah kah…. BINI TOYO BAWA LARI 8 JUTA RINGGIT…. kah kah kah…

kah kah kah… KENA BAYAR TAMBANG TOYO PERGI DISNEYLAND…. kah kah kah..

kah kah kah…. TANAH YANG TOYO GADAI KENA BAYAR BALIK… kah kah kah..

kah kah kah… BANYAK HUTANG TOYO KENA SETTLE….. kah kah kah..

woit… SEMUA PEJABAT KENA BELI PENYAPU BARU YANG LAMA TOYO SUDAH SEBAT……. kah kah kah


nota:
apa jadi dengan driber toyo
yang dapat tanah 200 ekar itu?
siapa jadi driber pada driber ini ? kah kah kah

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro Hisham,
Saya tengok yg kat saluran TV1, TV2, TV3, Astro mengenai mangsa banjir di Kedah semuanya rakyat marhaen aje yg tinggal di penempatan sementara. Mana orang orang kenamaan tinggal? Depa x standard ke bercampur ngan rakyat marhaen?

Tanpa Nama berkata...

tanah tua akan bimajukan sebagai ladang babi tradisional, yang mana babi babi tersebut akan diberi makan tempe sebagai makanan harian untuk memastikan kulit babi bersih supaya harganya akan stabil. dari segi kebersihan kandang, jangan risau, penyapu masih banyak stok!!!! babi punya khir dan kroni.... rakyat merempat buat rumah pprt kat tanah rizab, dia kaya raya merompak tanah negeri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

nti dia mati tanam kt tanah dia ye,jgn mintak tanah wakaf kubur ye wak toyo,tanah wakaf ni bg la kt rakyat marhaen ni,xkan tu pun ko nk rembat jgk...