Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 3 Disember 2010

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA !!!!



AIR ADALAH HAK ASASI




PECAH BERITA TIPU MELAYU

Pekerja di syarikat Syabas dan Jalur Cahaya
telah dipaksa untuk menanda tangani petisen.
Pekerja dari dua syarikat ini juga telah juga dipaksa
untuk datang ke Masjid Shah Alam Jumaat hari ini .

Mereka di wajibkan berada di pekarangan Masjid Shah Alam
dario jam 12.00 hingga jam 1.00 tengah hari untuk menunjukkan
bantahan ke atas usaha kerajaan Pakatan Rakyat Selangor
yang mengambil kembali air untuk dijadikan hak rakyat.

Jika engkar mereka akan kehilangan pekerjaan.


CONTOH SMS YANG SEDANG BERLIGAR:

die siap sruh sume staf jgn pkai bju jc or syabas.
Jgn bwk kete jc or syabas. Bgi nmpk msm org luar.
Kdtgn wajib.ad org amek attndnce..



KEMBALIKAN HAK RAKYAT



NOTA:
penswastaan adalah projek merompak
harta orang ramai untuk diberikan
kepada kroni, anak beranak, kawan kawan
dan anak bini dan penyedap waktu sejuk !


TAK PERCAYA MEREKA PENYAMUN - LIHAT INI !




17 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Bukannyer senang nak dapat gaji rm 5.1 juta setahun...Walau macam maner cagher pon,pendapatan sebanyak ini tetap dipertahankan sbb dier org Melayu.kah kah kah

matstimketum berkata...

kah,kah,kah........kepala lanun suruh anak buah menyamar jadi pelaut biasa! konpem polis mesia takut kat lanun, kita boleh tahu selepas jumaat ni?

Tanpa Nama berkata...

Kepada yang dekat dengan pejabat syabas boleh ambik footage video.... jadi spy tengok betul ke staff syabas yang dipaksa jadi pendemo sebentar nanti. kalau dapat pakai kamera yang power boleh kenal dan cam muka sorang-sorang. Cepat.... cepat cepat..... go.go.go....

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah... yg pakai baju melayu rupa iras2 tun razak tu bukan penyamun. Suami dia yg penyamun. Dia tu PEROGOL... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Ini bukan sebarang lanun tapi lanun nombor wahid.Marcos dan Soeharto kalau masih hidup pun akan tabik kepada LANUN UMNO.
Lanun eee sudah pencen pun masih aktif lagi.

Tanpa Nama berkata...

Video tu gambar pemburit tegar tuh

apa apa pun ok berkata...

kesian utk pekerja syabas dan jc.. nak buat camana.. ye tak.. tindakan anda difahami... sapa2 pun kena cam tu.. kena buat ye tak.. anak bini sapa nak bg makan.. tapi tu la nak kata.. dah korang dapat boss cam cibaiii... nak buat camana ye x?? layan la beb... klu kene kutuk jgn marah no... kahh..kahh..kahh..

Tanpa Nama berkata...

Air Tuhan punya pun ko nak tibai sampai 5.1 juta setahun

ketuanan melayu jenis ape ko nih?

aku bernama. berkata...

Macam haram, tetiba rumah aku terputus bekalan hari ini, macam celaka SYABAS.

Tanpa Nama berkata...

Kalu bejaya naik harga air lagi
kaya aku
mau gaji naik 8.1 juta setahun

niaga air lagi untung dari niaga cop mohor tiga segi kavita singh

isdokmar berkata...

patotlah sblm solat td ade ramai trak FRU kat dataran...dorg da plan awal2 rupenye...tp mcm xde ape2 yg belaku pon...

Datuk berkata...

kah kah kah ..sabaq ..sabaq
time ne kena sabaq
kita lawan pemerintah zalim

Tanpa Nama berkata...

apa susah... ramai-ramai semua hantar surat berenti kerja,,, suruh anak-anak dia orang urus syarikat tu sendiri.

Tanpa Nama berkata...

lagu "kami penyamun" tu petikan filem p. ramlee "nujum pa' blalang" tahun 1959.
p. ramlee sendiri tentu tak menyangka, 50 tahun kemudian begitu ramai penyamun dalam negeri ini.
salah seorang penyamun yang sedang hangat diperkatakan, ceo syabas rozali ismail yang memperolehi rm5.1 juta setahun.
sedangkan p. ramlee yang begitu banyak jasanya terhadap negara, ketika meninggal dunia hanya ada rm50 saja dalam dompetnya.
dalam filem tersebut digambarkan juga penyamun menyamun harta sultan.
apakah suatu hari nanti semua harta sultan akan disamun.
kalau mereka boleh mengurangkan kekebalan sultan.
mereka juga boleh mengurangkan harta sultan.
bila kuat, hentam sultan.
bila nak bungus, cari sultan.
guna ketuanan melayu.
apa punya penyamun da.

setapa berkata...

Aku suka dengar lagu ini.....persatuan penyamun2 telah bermesyuarat mereka akan menyamun didalam ini negeri.....sekarang penyamun2 ini telah mula menyamun duit minyak....selepas ini air akan dirompak lagi....siapakah ketua persatuan penyamun ini.....tahu tak apa.....penyamun2 ini menggunakan satu nama yg unik...tidak ada nama sepertinya didunia....namanya tetap sama tetapi ahli2nya telah berganti....mengapa mereka tidak kena tangkap....jawapannya mereka telah mendapat lesen menyamun yg diperbaharui setiap lima tahun sekali....lesen yg mereka miliki tak perlu cetakan komputer dan tandatangan...cuma cukup bertanda "X" menggunakan pensil.Mereka juga mempunyai banyak talibarut2 yg sedia untuk membantu jika terjerat....Pertubuhan penyamun ini mempunyai cabang yg lebih kecil iaitu lanun.Lanun2 ini pula tugasnya menandatangani sekeping kertas yg tidak mempunyai nilai sebelumnya.Kertas2 ini akan bernilai bila ditandatangani selepas seseorang menggunakan kenderaan diatas jalanraya.Mengapa semua ini berlaku dan bagaimanakah kesudahannya episod ini.....kah..kah...kah...

taxi driver berkata...

rumah pengerusi syabas tu cam istana kat tmn tun(dpn Standard Chartered)...dewan ballroom utk rumah dia mengadap jln burhannuddin helmi manakala istana dia d jln sblh blkg dewan tu...besar gila....kpd yg ada kemahiran tolong la amik photo & paparkan dalam tukar tiub....biar rakyat yg d zalimi tahu.....

suntut BN berkata...

i like this clip! best TT! kah kah kah