Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 3 Disember 2010

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA




BERITA BELUM SAHEH



minyak r0n95 dan diesel mungkin
naik malam ini !

kah kah kah... padan muka... kah kah kah.
.

47 ulasan:

Bigfish berkata...

Aku dah cakap dah, kalau undi BN memang barang naik. ni yang naik darah ni dengar berita seram macam ni. Bongok punya UMNO-BN. Lepas ni ada mangkuk mana pulak yang nak jawab yg ron95 ni pun diorang tak pakai.

Tanpa Nama berkata...

Kepala bana ketuanan melayu

apa apa pun ok berkata...

kali ni menteri akan kata diorang nak seLARIkan harga minyak diesel dgn ron95 dan ron97. selaras dah guna kahhh... kahhh... kahhh... seragam pun dah pakai kahhh... kahhh... kahhh.... rakyat???? KELAM la......... kahhh... kahhh... kahhh.... teruskan mengundi BN utk Berlari2 Naik..... kahhhh.... kahhhh..... kaahhhhhhh.. lu betui2 tui naa maa kaa haaiiiii la.... kahhh.... kahhh... kahhh.....

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...
kah kah kah...
kah kah kah...
kah kah kah...

kah kah kah...
kah kah kah...
kah kah kah...
kah kah kah...

padan muka makcik felda, padan muka semua bodoh2, biol2, bangang2 dalam malaysia ni.. pangkah jangan tak pangkah...

Tanpa Nama berkata...

Kalau ron95 naik jugak......
memang BABI la orang yang naikkan harga tu

apa tak "BABI"nya....
orang tu tak tau ke semua barang lain pun akan ikut naik??

Ceh...Ketuanan lancau!!

pisangmalaysia berkata...

Salam TT...

Bukan Naik tetapi "diselaras" atau "diseragam"...kah kah kah....Padan Muke gue...

Tanpa Nama berkata...

cilakheee punya gerombolan

Tanpa Nama berkata...

Pangkah lagi padan muka dgn aku-aku sekali Kah Kah Kah Kah Kah Kah

teganu kite berkata...

isamudeng,

mung semayang jemaat ke dok?,... berite belong soheh.

minyok ron 95 & diesel mungkeng naik malang ni?,...
berite belong soheh.

harge ikang naik ke dok?,...
berite belong soheh.

berite yang doh soheh adalah; segale nnatang bewok & cukong sedang berpiker care untok menekang kehidopang rakyat yang semakeng pape kedane kerane kenaikang harge barang.

berite soheh adelah BN ialah 'Barang Naik'. Penyokong/pengundi BN yang sentiase bodow & bengong dulu, kini & selamenye sepatotnya beli segale barang dengan harge yang muroh walau pong harge telah naik.

Hidop BN - hidop nnatang bewok, hidop cukong. Hidop BN & naikkang lagi segale harge barang.

Doh guane gamok Mat Said Kemamang yang bijok itu...?

Di bawoh rang ikang.

kacak,,, berkata...

mau "seragam" la tuuu.. hahahaha

JBS berkata...

Yang dikasihi Bro TT. Naik lah RM100 seliter pun rakyat tak marah. Mereka semua cukup bersyukur sebab kaya raya, senang lenang maklumlah Ketuanan Melayu lah katakan! Terima kasihlah kerana memilih pemimpin yang tinggi pengajian politiknya, ekonominya, agamanya dan keadilannya. Berbanding negara luar yang pemimpin mereka kuat rasuah, korupsi, pecah amanah dan tiada kredibiliti. Pemimpin kita pilihan Tuhan, lihatlah isteri mereka, semua berjubah dan tiada sehelai rambutpun terjurai... Alhamdullilah. Inilah berkat doa dan kesan media kepada Pak Cik dan Mak Cik Felda.... beruntungnya. Hampir PRU13 ni, naikkanlah harga minyak sedikit, maklumlah untuk modal dan sedekah pilihanraya. Marah rakyatpun sedikit tidak mengapa, hati mereka akan sejuk bila media melihat isteri PM yang solehah dan amat dikasihi iblis dan syaitan. Tambahan pula diberi sehelai kain pulikat dan sekampit beras 5 kilo, maka sejuk hati mereka. Media pula mainkan lagu-lagu klasik nasional 1Malaysia untuk cairkan tahi telinga saluran 1 dan 2 yang dah mula membeku. Terima kasih UMNO, kerana rakyat lebih sayangkan kamu daripada mak bapak mereka. Tahniah!

Ah Boon berkata...

hayya chi seng punya wolang busat

kalu talak wang tala payah lipea lu punya lumah kat putajaya maa. manyak mahat woo. anam puloh impat juta maaa

kalu mau lipea lumah pon mau kasi halega minyak naik, itu tiu nia ma loo

Chi seng punya olang busat
ptuii! Ptuii! Ptuii!

Tanpa Nama berkata...

http://www.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=29663%3Adi-mana-umno-kuat-di-situ-melayu-merempat&catid=41%3Autama-muka-depan&Itemid=124

Tanpa Nama berkata...

kalau macam ini gayalah...asyik minyak naek jerk..dacing dh senget ni..ini kena pastikan PRU 13 PAKATAN RAKYAT MALAYSIA mesti ambil alih Putrajaya...

Tanpa Nama berkata...

Sumber Malaysiakini:

Dua persoalan hubungan AG - Shahidan

Tanpa Nama berkata...

Bersyukurlah sebab negara kita masih aman walaupun minyak naik sikit.
Negara lain lagi teruk

Ayat biasa cai-cai. Panas telinga beb.

sakariyaakop berkata...

Kalau naik jugak memang betol-betol Babi Negara/Bangsat Negara/Barua Negara!!!

Tanpa Nama berkata...

ini boleh dikira berita baik jugak....tak lama lagi lingkuplah UMNO/BN, apabila PR takluk putrajaya nanti, turunkan harga minyak dan kurangkan cukai kereta !!

Woi 'Perkasa' kenapa diam aje, bila nak keluar 'amaran' pada Najib?? minyak dia kasi naik, abis orang2 Melayu !!

opisboi berkata...

syukur alhamdulilah...tak sia-sia eese jadi ahli umngok seumur idup..najis oii! ekau naiklah sampai 3.00hengget pun ese tak marah

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
pakat2 la pangkah umno kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

CILAKO CILAKO CILAKO....
SELARAS DAH JADI SERAGAM.....
BESOK
SERAGAM JADI APE...?

Tanpa Nama berkata...

aku apa peduli.sebagai ahli gerombolan.kad keahlian aku sebagai anggota gerombolan bolih dapat diskaun 50% drp harga asal.
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

harris berkata...

HAHAHAHA..PADAN MUKA PADA MEREKA2 YG BODOH PIANG X HINGAT!HAH!Pangkah le beEND tu lagi wey!AHAHAHAHA..!!1MALAYSIA DIBONGOKKAN!!!

Tanpa Nama berkata...

kasi seragam dan selaras...

Tanpa Nama berkata...

Mana janji2mu kata 95 xkan naik tahun ni?oh BN!

Tanpa Nama berkata...

dah saheh bro.

mmg pecah epriuk betul lu punya berita!

antiminyaknaik berkata...

babi.. babi.. n babi... tu je yg sesuai utk gerombolan n sekutu.. ko mmg macam haram..~!!

Tanpa Nama berkata...

Berita Suam-Suam KUKU.

Kerajaan akan mengenakan caj untuk setiap meter padu udara yang kita sedut setiap hari sekiranya BN menang PRU 13. Selama ini buang taik dah pun dikenakan caj. Untuk itu digalakkan menyimpan udara di dalam plastik untuk persiapan.. kentut pun dijangka akan dikenakan caj kerana menyebabkan pencemaran... jadi siapkan beg platik simpan kentut tuan-tuan supaya tidak dapat dikesan.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Confirmed .

Harga petrol Ron95 , gula , gas dapur dan minyak hitam akan "diselaras " malam ini.



* Petrol RON 95 - RM1.85 kepada RM1.90 seliter

* Diesel - RM1.75 kepada RM1.80 seliter

* Gula pasir - RM1.90 kepada RM2.10 sekilogram

* Gas LPG - RM1.85 kepada RM1.90 sekilogram

Harga yang tidak naik ialah harga ChinaDoll di Pudu.

Tanpa Nama berkata...

dah naik pun, naik 5 sen..

Tanpa Nama berkata...

sapa kata naik...SERAGAM DAN SELARASLAAH...tak pernah naiklaah!

ITupun belum tentu muktamad....
akan naik lagi.....naik lagi...5 dalam 1.

1Malaysia, RAKYAT DIBAULUKAN, PEMBAYARAN DILEBEYKAN....
kah..kah..kah...

-zunodeng

haRON 95 berkata...

padan muka kita yeah !!

Tanpa Nama berkata...

dah confirm naik dah... 4 in 1.. hampeh nye BN.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah..aku sokong naik minyak...rakyat marah...BN mampus...kah kah kah. Tapi kalau Pakatan dah memerintah negara, minyak dan harga kete turun tak? kalau tak turun...babiiiii engkau..kah kah kah

Amirull Jaafar berkata...

Ini adalah pelarasan harga yang sedikit.Ianya tak akan memberi kesan pada hidup rakyat.

Rakyat akan terus terjamin hidup mereka dan hak-hak mereka akan terjaga.

kah! kah! kah!

Selarasa lah,seragam la,Mongolia lah,Permata la.Cakap semua nak kote je.

Yang zalim tetap akan turun satu hari nanti!

OrKeD berkata...

pasni kene amalkan gaya idop sihat dgn berjalan kaki jer...sape nak beli motor cik orked??

reef berkata...

Masih murah berbanding negara lainlah.tapi kita duduk negara mana?

Tanpa Nama berkata...

Confirm BN babi.

Tanpa Nama berkata...

.....masih murah berbanding negara lain di rantau ini...." kata menteri pasola. :) ..macam hanjing...

Tanpa Nama berkata...

harga tak naik pun....cuma.....subsidi dikurangkan.. tul x?

Tanpa Nama berkata...

Wei.. ne bukan babi je ne,, ne dah kira babi hutan beranak songsang

Tanpa Nama berkata...

Tu pasai td petronas kul 7 dah cakap minyak abih.Puki mak betoi la

cicit ngah layor berkata...

Sah,naik 5 sen seliter bagi RON 95.Pembela ketuanan melayu tengah nyembelih tengkok ghakyat sikit demi sikit.Kalau dibiorkan...lamer2 putuih ler tengkok ghakyat.Pelik ghakyat malaysia ni,sampai nak mampoih pon masih jadi penyokong setier gerombolan.Biler ler komer nak sedor.Mampoih.

Tanpa Nama berkata...

depa x pa la, naik keta myk claim, tol claim macam2 lagi claim... kita nie ??? nak claim kat sapa...

Tanpa Nama berkata...

wahai bani melayu..bersyukurlah kepada jasa2 umno yng memperjuangkan rompakan yang teliti hasil titik peluh kalian semua bagi menampung kos suami najib ini dan puki2lancaucibet puak2 ini...

kalian perlu faham apa makna 'rakyat didahulukan,pencapaian diutamakan'

'rakyat didahulukan' - ertinya 'rakyat dikemudian2kan' atau bahasa sopannye 'duduk belakang2' atau bahasa lahanatpundeknye 'rakyat bodoh mmg mudah ditipu dari dulu laaa ni'

'pencapaian di utamakan' -
ertinya 'target rompakan misi utama' atau bhsa ok sket 'utamakan hasil rompakan' dan bhasa cibaipacucengpukitiaulancaumadeynajibrosmahnye 'hasil rompakan berlipatganda,mmg rompakan penuh gaya'

wahai bani rakyat semua..selaras,seragam,selari dengan itu maka alang2 tibai pundek2 ini marilah kita bersama2 pada 5 dis ini skaligus menentang kenaikan AIR,MINYAK,TOL,BRG2 KEPERLUAN dan SEBAGAINYA SEKALIGUS..SEMUA DALAM SATU....

wahai bani melayu bayangkanlah..balik keje penat tetiap hari..disebalik itu puak2 babilahanatpundeklancaupukitiau ini sedang mengira duit2 kalian semua sambil merancang rompakkan seterusnya...seterusnya...dan sampai bila2 selaras/seragam/selari cogankatanya 'RAKYAT DIDAHULUUUUUkan(dok kat huluuuu)
PENCAPAIAN DIUTAMAKAN(rompakan berjaya)

memang PUNDEKHARAMJADAHBABILAHANATPUKICIBAITARAKGUNA

Tanpa Nama berkata...

woi!!!

tajuk B.Harian korang tau ape?

Subsidi petrol, diesel, gula, LPG dikurangkan mulai esok

kalau orang tua kt kg baca maunye pgsn duk mikir ape kebende la B.harian ckp ni. bbelit2

cibai laknatuallah btul la B.Harian ni

cukong corp berkata...

ketuanan cukong
kah kah kah