Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 19 Januari 2011

BOHONG MAT MONGOL




ANAK BADAK



nota:
duit ada
kuasa ada
apakan daya
sebantal dengan anak badak

siang terigau igau
tegah hari teringat ingat
malam termimpi mimpi
teringat ziana dan altantuya
apakan daya terseksa badan kah kah kah




PM: KITA JUGA MAHU TAHU BAGIAMANA TEOH MATI
-mkini

Najib Abdul Razak hari ini mengulangi komitmennya untuk merungkai misteri di sebalik kematian Teoh Beng Hock ketika berucap kepada masyarakat Cina di Tenang.

“Kita juga mahu tahu kebenaran dan apa yang sebenarnya berlaku kepadanya. Jangan politikkan isu ini. Kita ada cara untuk mengetaui kebenaran. Kita tidak akan lindungi sesiapa. Ini ikrar kerajaan.”

Ucapan Najib di SJK(C) Labis ini dilihat bagi mengelakkan penghakiman terbuka inkues Teoh tempoh hari dijadikan modal politik oleh Pakatan Rakyat.

“Hasrat kita pun sama dalam kes Teoh Beng Hock,” katanya kepada kira-kira 700 penduduk Cina semasa sesi minum the di dewan sekolah itu.

Namun, Najib mengingatkan pengundi Tenang bahawa kematian Teoh tidak sepatutnya mempengaruhi keputusan mereka dalam mengundi.

“Ini (pilihan raya kecil) lebih besar daripada Teoh Beng Hock, ini adalah mengenai masa depan Malaysia, masa depan semua kita, masa depan generasi kita.

“Jangan perjudikan masa depan kita. Pembangkang tidak boleh mentadbir negara ini,” kata Najib dengan berkobar-kabar sambil disambut tepukan gemuruh.
Najib turut menyindir hubungan parti dalam Pakatan Rakyat umpama "tidur sebantal, mimpi lain-lain".

"PAS ada cita-cita mahu negara Islam ala PAS, dan DAP nak negara sekular.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... NAMPAK MAT MONGOL PEMBOHONG... kah kah kah...

kah kah kah... SURUHANJAYA DIRAJA DIWUJUDKAN KERANA YB TENANG MATI.... kah kah kah..

kah kah kah.. KALAU YB INI TAK MATI... MAPOS TAK ADA SURUHANJAYA DIRAJA.... kah kah kah..

kah kah kah... KALAU TIDAK ADA PRK JANGAN HARAP ADA SURUHANJAYA DIRAJA....kah kah kah

kah kah kah... TAK CAYA?.... kah kah kah..

woit... RUJUKAN SURUHANJAYA INI HANYA NAK TAHU SAMA ADA HAK ASASI TEOH DI NAFIKAN KETIKA DI SOAL SIASAT.... kah kah kah..

woit... KEPALA BANA BUAT APA SIASAT TENTANG HAK ASASI... kah kah kah...

kah kah kah... TEOH DAH MATI TAK P{ERLU HAK ASASI.... kah kah kah..

kah kah kah... MEMANG BETUL ... TIDOR SEBANTAL MIMPI TAK SAMA... kah kah kah..

kah kah kah..BAGAIMAN DENGAN TIDOR DENGAN ANAK BADAK MIMIPIKAN ZAINA ZAIN... kah kah kah...

kah kah kah.. TERSEKSA HIDUP...BERAHI YANG SLIM... ATAS BANTAL ANAK BADAK.. kah kah kah..

nota:
lihat bagaimana najib hina orang china
prk ini lebih besar dari siapa bunuh teoh

nota:
kelihatan jelas jika pakatan rakyat
memainkan isu teoh di tenang
undi china akan lari dari gerombolan

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Corrupt, you're corrupt
Bring corruption to all that you touch
Behold, you'll behold
And behold them for all that you've done
And Spell, cast a spell
Cast a spell on the country you run
And risk, you will risk
You will risk all the lives and their souls
And burn, you will burn
You will burn in hell
Yeah you'll burn in hell
You'll burn in hell
Yeah you'll burn in hell
For your sins

Now freedoms concealing itself
What we've become
Is contrary to what we want
Take a bow

Death, you bring death
And destruction to all that you touch
Pay, you must pay
You must pay for your crimes against the earth
Hate, feed the hate
Feed the hate of the country you love
And beg, you will beg
You will beg for the lives and their souls
And burn, you will burn
You will burn in hell
Yeah you'll burn in hell
You'll burn in hell
Yeah you'll burn in hell
Burn in hell
Yeah you'll burn in hell
For your sins

MUSE TAKE A BOW

Tanpa Nama berkata...

ini cara2 yang diajar yahudi apco untuk melengah2kan isu saja..

kalo buat betul2.. aku rasa ada sekor dua menteri bn yang tahu banget pasal kisah mat mongol ni akan kene tangkap.. jadi mat mongol ni cover la gila2 supaya pegawai2 sprm dan ahli politik yang terlibat terus selesa dan selamat..

Tanpa Nama berkata...

kita tunggu wikileaks citer pasal TBH pulak, tengok version wikileaks camana pulak!

Tanpa Nama berkata...

x pasal2, mentua den kat F. chemplak dapat kain pelikat ngan duit saku... hempehh.. bend...skg ni baru baik bebonar kat org Tenang...gi.. jahanam..geromolan.

cicit ngah layor berkata...

Sebelom penamaan calon,bulih kempen ker?Maner spr,maner sprm,maner topi meghah,maner water canon,maner gas pemedih mater?Wooii!!! belom teghobang dah melayang ni,aper ceghiter?ader ghaser gentor ker?

Tanpa Nama berkata...

"Kita tidak akan lindungi sesiapa. Ini ikrar kerajaan.”

Ucapan Najib di SJK(C) Labis ini bukan bermaksud tidak melindungi mana2 pesalah yg telah melakukan jenayah ke atas TBH, tetapi dilihat tersirat makna berikut:
1. BoNgok tidak akan melindungi TBH dan keluarga mendiang utk meraih undi pilihanraya drpd masyarakat cina (tapi undi org2 cina tetap mau jugak, dgn cara lain)
2. BoNgok tidak akan melindungi TBH dan keluarga mendiang walaupun TBH sebenarnya pihak dizalimi dan satu jenayah telah dilakukan terhadap mendiang

percakapan ini adalah contoh ayat kelentong aka putar alam.

“Hasrat kita pun sama dalam kes Teoh Beng Hock,” katanya kepada kira-kira 700 penduduk Cina...

ayat ini pula bermaksud:
1. hasrat sama dgn keluarga mendiang, iaitu ingin kenalpasti bagaimana TBH mati (tapi bukanlah nak dedahkan siapa yg menyebabkan TBH mati)
2. hasrat sama dgn org2 yg bersimpati, iaitu ingin tutup kes ni cepat (tak perlu lagi kecoh2, tenang sikit nak fokus kat projek buat duit, tapi tak perlu dedah apa2 yg tak perlu didedah)
3. hasrat sama dgn geng2 segerombolan, iaitu nak elakkan seboleh2nya dari keputusan kes menjurus ke arah menelanjangkan kejahatan/kekurangan KERAjaan BoNgok dan konco2nya

“Ini (pilihan raya kecil) lebih besar daripada Teoh Beng Hock, ini adalah mengenai masa depan Malaysia, masa depan semua kita, masa depan generasi kita."

ini ayat terbahalol yg keluar dari mulut seorg yg menjadi chip kpd segerombolan org2 BoNgok.

TBH & kes mendiang adalah:
1. menjadi perhatian seluruh malaysia, bukan setakat kalangan kaum keluarga & sahabat mendiang shj
2. lantaran itu, merupakan titik sejarah dlm negara yg akan dikenang hingga ke masa depan
3. menjadi lambang kpd keberanian, ketakutan, kekalutan, ketidakpuasan, keadilan, kezaliman, ketelusan, perkauman, hak dll isu lagi yg membentuk kehidupan dlm negara ini, yg berkait rapat dgn setiap generasi, sekarang hingga seterusnya

apa bangang sangat tahap baghal kau ni najib????? tau lah laki kau ada sahabat rapat towkey karpet, tapi kau ingat senang sgt nak tutup kes ni begitu je mcm sapu habuk letak bawah karpet???