Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 19 Januari 2011

BUDAK ITAM




SIAPA DIA?





NAJIB : SAYA ? TAKUT KEPADA ANWAR? - mkini

Najib Razak berkata beliau tidak gentar untuk berdebat dengan Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim, tetapi ketua pembangkang itu terlebih dahulu perlu 'menyelesaikan masalah peribadinya', khususnya tuduhan liwat sebelum campur tangan dengan urusan lain.

"Kenapa saya harus takut berdebat dengannya? Saya adalah perdana menteri. Saya ada semua maklumat. Kalau saya dedahkannya... adoi... dia akan demam,” perli Najib sambil disambut gelak ketawa oleh lebih 7,000 peneroka di Felda Chemplak, Tenang hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH AKH KAH


kah kah kah... BETUL MAT MONGOL MEMANG TAK TAKUT PADA ANWAR... kah kah kah..

kah kah kah... TAPI MAT MONGOL TAKUT PADA SUAMINYA.... kah kah kah..

kah kah kah...NAK BOCORKAN RAHSIA?.... kah kah kah..

kah kah kah... NANTI ANWAR BOCORKAN CERITA BUDAK HITAM ...kah kah kah...

kah kah kah... PADAN MUKA NANTI... KENA MARAH OLEH SUAMI... kah kah kah..

kah kah kah... TAK KAN TAK INGAT SIAPA BUDAK HITAM.... kah kah kah...

kah kah kah..JANGAN BUAT BUAT LUPA... kah kah kah..

kah kah kah... BUDAK ITAM ITU LAAA... YANG MANA LAGI... kah kah kah

nota:
sepuluh budak itam
main isap isap
satu sudah kulum
... sila sambung sendiri.... kah kah kah


14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sahut la cabaran ds anwar tu. takyahla dalih2, kata berani. nak tengok gak live debat, baru macam amerika. tak gitu bro isham?

Tanpa Nama berkata...

Bukan Saturday Night Fever, tapi Barang Naik Fever. Kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

gelak sana sini.apa la lu tulis bro.apa faktanye.aduss.gua generasi muda hanya mau fakta.tgk lu mcm mental je.

Tanpa Nama berkata...

ITAM2 PUN PUKI SEDAP MA

Tanpa Nama berkata...

Sudahlah Najib..kau tu tiada tokoh pemimpin. hanya gah jual nama bapak (tun Razak)dan boneka tun mahathir. Anwar ajak berdebat mengenai ekonomi dan kebajikan rakyat, yang kau nak ugut dia tu apa pasal?

Datuk berkata...

Lantak ko la najib.. penakut, penipu besar..jgn ingat lu bersih sgt jgn ingat lu kebal sgt.. skrg berkuasa org tak dakwa.. nnti kalu kalah tekencing lu gi oversee.. kami dah meluat tgk lu dan bini lu.. ingat kami ne bodo sgt ke..gamba lu ngan altantuya ada kat perancis ..kah kah kah

Anti TELAN berkata...

Budak itam tu kepalanya botak tak? kah kah kah kah

Kata tak takut? Kalau tak takut kenapa tak berani debat dgn Anwar?

'Pejuang2 TELAN' mana berani berdebat. Cuma berani RABA daN PANCHUT jer...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

sapa budak itam turrr..??

Tanpa Nama berkata...

lawan ajelah. Bogelkan ajelah bung nuar tu. Rakyat nak tahu kes lain selain daripada LIWAT.

Tanpa Nama berkata...

jgn biarkn hidup anda d selelubungi misteriiii......

bdk itm byk ler bro...

Tanpa Nama berkata...

cakap najib yg bodoh & mmg sesuai jadi kepala BoNgok-UMNgOk ni boleh makan diri sendiri... apa kata karpal lapor perihal najib-si-bengap yg "menyimpan rahsia" sesuatu kejahatan/jenayah - najib-si-bahalol boleh didakwa sebagai "aksesori" kepada jenayah atau dgn sengaja & dgn secara tahu/sedar menghalang drpd proses siasatan/penghakiman drpd berjalan.

jgn nanti anwar demam (demam betul2 sbb sekarang mmg musim demam berjangkit) tetapi najib-si-bebal pulak terberak2!

tanpa nama 2011 Januari 19 02:19,
lu mmg la layak mewakili golongan ketuanan "melayu" (tuan hamba masih mude tapi dah layu dahhh) sebab semua benda kena org lain suapkan, tangan & otak sendiri terlalu layu utk bergerak & berusaha sendiri - walaupun sekarang dah lama masuk zaman teknologi maklumat! aku rasa dah beratus kali bro tt catat di penghujung komentar posting2 dia sebelum ni, ucap terimakasih pada ronald reagan! aik??! ronald reagan tak tau?? kenapa pulak berterimakasih pada reagan pun tak tau?? maklumat tu pun tak tau macamana nak cari???
sah, melayu makin layu disebabkan polisi "pendidikan" UMNgOk-BoNgok yg berterusan selama 50+thn yg sebenarnya hanya nak "membonsaikan fikiran" dan menambah-bodohkan melayu!

cicit ngah layor berkata...

Budak hitam dah dapat anak kembor dah ponnnn.Oghang tengah dah dapat jager felda.Oghang yg buat keghojer dgn ikhlas kener buang keghojer.Ini ler dier pemimpin2 laknat yg tengah menguruskan kiter maser ini.

Tanpa Nama berkata...

jangan lupa jika nak checkmatekan orang, mulakan dengan ayat2 agama dulu + kesedaran2 agama (nak buat apa duit banyak2, kita ni nak mati, nak masuk kubur...blablabla) .. doa2 panjat sana panjat sini.. kendian hantarlah peluru "masalah peribadi" tu..

sure orang akan kene checkmate punyerlah, kalah mati masuk neraka selama2nya..

DEEPAK Chapati berkata...

Badak hitam eh...budak hitam tu jual permaidani carpet kan?

Kalau betul tolong jawab bang Isham!

Tolonglah interact sikit dengan para peminat. Jangan kecewakan peminat Tukar Tiub. Sila beri jawaban.