Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 19 Januari 2011

SUNNAH WAL RASUAH




INI PUN DIIKTIRAF





DUTA BESAR IRAN IKTIRAF UMNO PARTI ISLAM - mstar

KUALA LUMPUR: Umno bukan sahaja parti politik yang memperjuangkan cita-cita kebangsaan Melayu, malah diakui sebagai sebuah parti yang konsisten dalam memartabatkan agama Islam, kata Duta Besar Iran ke Malaysia, Profesor Dr Mohammed Mehdi Zahedi.

"Umno adalah parti Islam yang mempunyai kesinambungan kepimpinan dengan struktur yang jelas dan mampu mewujudkan suasana yang harmoni, bukan hanya di kalangan anggota beragama Islam, tetapi juga masyarakat keseluruhannya," beliau dipetik sebagai berkata oleh portal berita Umno Online semasa melakukan kunjungan hormat ke atas Setiausaha Agung parti itu, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor di Ibu Pejabat Umno hari ini.

Pada pertemuan tersebut, Tengku Adnan menjelaskan kepada duta berkenaan tentang perjuangan Umno untuk agama seperti yang termaktub dalam Fasal 3.3 Perlembagaan parti serta isu semasa membabitkan agama.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit... INI BERITA AMAT PELIK... kah kah kah..

kah kah kah...GEROMBOLAN MAKIN TERDESAK.... kah kah kah..

kah kah kah... MACAM MANA PULAK SHIAH BOLEH IKTIRAF SUNNAH WAL RASUAH.... kah kah kah...

kah kah kah... DULU TANGKAP SHIAH.... kah kah kah...

kah kah kah... SEKARANG NAIK TOCANG DIANGKAT OLEH SHIAH.... kah kah kah...

kah kah kah... KESIAN... KALAU DAH TERDESAK...SEMUA BOLEH...kah kah kah

12 ulasan:

dankuala.com berkata...

IRAN NI SEBENARNYA DIBAYAR OLEH UMNO. YANG BENAR BENAR ISLAM IALAH PAS. KALAU TAK PERCAYA TANYA LIM GUAN ENG. ATAU TANYA TT. TT LAGI TAHU PASAL ISLAM NI.

cicit ngah layor berkata...

Tak terkejut ponnnn.Kalau statemen tu keluor dr molot duta tu,terkejut juger.Ini statemen dr malaon,ini statemen tipu.Entah2 dah kener kutuk dek duta tu pasai tangkap penganut shiah dulu.Biler keluor cakap kater duta puji demer.jangan percayeeeeer....dusteeeeeeer!!!!

Tanpa Nama berkata...

"Pada pertemuan tersebut, Tengku Adnan menjelaskan kepada duta berkenaan tentang perjuangan Umno untuk agama seperti yang termaktub dalam Fasal 3.3 Perlembagaan parti serta isu semasa membabitkan agama"

Perhatikan statement ni:
"Tengku Adnan menjelaskan..."

I Rest My Case!!!
kah kah kah kah!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

salesman karpet jumpa duta iran mesti cerita pasal karpet...tak timbul hal politik islam

Tanpa Nama berkata...

Memang la duta Iran cakap macam tu sbb diplomatik. Kalau PR yg perintah Malaysia mestilah dia ckp PAS adalah parti Islam.

Takkan lah anak Jarjis nak ckp Demokrat adalah parti bodoh.....

Dtg negara orang pandai2lah jaga mulut.

Tanpa Nama berkata...

haha..kepala taik judi sport-toto explain pasal islam, diiktiraf oleh negara luar. mamat iran tu entah tak tahu kepala ekor, sama macam gerombolan jugak, kaki belit, lipat duit rakyat, same-same la dua ekor kepala bana tu..

sama jugak malaon2 dalam PAS yang berasakan mereka besyih suchi macam kepala bana pelir dia, rajin semayang sikik, sudah boleh smash orang, huhuhu.. masyuk syurga bang!

Tanpa Nama berkata...

Itu namanya taqiyah.

Tanpa Nama berkata...

amno parti islam?
alif mim nun wau, alif tendang wau; sarkis!!

Tanpa Nama berkata...

salesman kereta proton mestilah ckp yg bagus2 elok2 puji2an melambung pasal kereta proton tu kepada org yg dtg tengok.
takkan dia nak dedahkan apa2 tak elok perihal kereta proton pada yg dtg tengok.
benda senang pun puak gerombolan ni nak cuba kelentong gak kat orgramai. depa ingat orgramai macam depa, BoNgok.
pegang jawatan: ketua penerangan.
alahaiiii... mmg BoNgok gerombolan depa nih!

Tanpa Nama berkata...

isham, u ni memang cool, kelakar macam chibai la.. kejang abes urat2 perut aku yang obis ni.. baca sini: http://www.klue.com.my/articles/3315-Interview-Hishamuddin-Rais-on-ISA-sex-and-duck-rice?order=oldest

Tanpa Nama berkata...

macam Melaka negeri maju laaaaaa........

Tanpa Nama berkata...

Hanya PAS saje yang benar2 Islam.

Tengok TOk Guru..begitu dihormati orang Islam dan bukan Islam.

Memang banyak orang cina dan india sukakan TOk Guru.

Hidup Tok Guru....harap umur dia panjang dan sihat supaya gerombolon tak buat kacau kat PAS...asyik nak unity....unity buat ape.....bukan tak tau bau busuk BN/UMNO.