Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 17 Januari 2011

EEE NAIK CACING




PENYOKONG ZIONIS



nota:
pepsi dan coke
dua dua milik musuh
kenapa pukida tak bising
kepana pewaris tak heboh
nasi lemak pulak di haramkan!!!










NASI LEMAK PANAS MASIH DIJUAL
- meloya

Meskipun mendapat bantahan daripada masyarakat Islam kerana tiada logo halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim), nasi lemak yang diusahakan oleh sebuah syarikat milik bukan Islam di sini masih dijual di pasaran.

Presiden Pertubuhan Kebangsaan Warisan Ketuanan Melayu (Pewaris) Pulau Pinang, Sabaruddin Ahmad berkata, pemantauan pihaknya pagi tadi mendapati nasi lemak berkenaan masih boleh didapati di beberapa gerai sekitar negeri ini.

Katanya, beliau kesal kerana pengusaha tersebut seolah-olah tidak sensitif dengan perkara itu dan mahu tindakan segera diambil oleh pihak-pihak berkaitan.

"Kami dapati nasi lemak itu masih dijual di pasaran. Justeru, kami mahu maklum balas daripada pihak-pihak terbabit, sama ada ia halal atau tidak.

"Kalau benda halal tidak mengapa tapi kalau sebaliknya kena ambil tindakan segera," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH

woit... EEEEE SUDAH MARAH.... kah kah kah..

kah kah kah... BILA PULAKFATWA YANG NASI LEMAK INI HARAM.... kah kah kah..

kah kah kah... NASI HARAM MACAM MANA?.... kah kah kah..

woit... KENAPA TAK BANTAH PEPSI COLA.... kah kah kah..

kah kah kah...PEPSI TAK ADA PULAK LOGO HALAL.... kah kah kah..

kah kah kah... BUKAN SAHAJA KAPIR YANG PUNYA... INI SYARIKAT ZIONIS.... kah kah kah..

woit.... AYAT MANA AGAKNYA ADA CAKAP NASI LEMAK HARAM.... kah kah kah..

kah kah kah..INI MESTI AJARAN SUNNAH WAL EEE MAH.... kah kah kah


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nasi lemak kedai 'mamak' halal ke? tuan punya kedai islam tetapi pekerjanya bukan islam. harapkan ayat quran sahaja banyak.habis orang melayu/islam kena tipu dengan kaum 'eee' ni.

golok perak berkata...

setau teman kat kedai mamak tak nampak pun logo halal ... kome ada nampak tak ? kalo kome flashback balik ... nasi ganja kat stesyen bas tg. rambutan, Ipoh dulu heboh kata depa beli ayam mati buat lauk .. org melayu makan juga ... itu ada logo halal tak ... ? teman dah berikrar tujuh belas kali tujuh keturunan teman tak kan makan kat kedai mamak ...

Tanpa Nama berkata...

bangang punya pewaris...

apsal? nasi lemak khas untuk orang melayu dan eee aje ke?

bodoh macam konek kene siplis...

Souls

Tanpa Nama berkata...

brand eee ni barua...aku dh lama boikot kedai eee ni...berbulu tgk pelayan dia..memang berbulu2 pun..kah..kah..kah

rantai berkata...

dah tahu haram , mengapa beli juga ..... JANGAN BELI LE BODO...!!!!

Tanpa Nama berkata...

nasi lemak kedai eeee pun banyak pakai pekerja bukan islam. tukang masak pun bukan islam.

nasi lemak org cina masak pun kalu bukan islam pun haram.

kalau dah tau haram jangan beli.

buat apa nak haramkan sebab cina tu jual nasi lemak utk org2 cina aje.

nasi lemak bukan untuk org islam shj. org bukan islam pun boleh buat nasi lemak jugak.

senang aje, KITA BOIKOT NASI LEMAK EEEEEE. KITA BOIKOT NASI LEMAK CINA. DUA2 KITA KASI BANGKRUP!

cicit ngah layor berkata...

Jangan ler disebabkan ikan bilih dalam nasi lemak tu tak disembelih,dikaterkan pulak nasi lemak tu haram.Ambik jalan yg mudah,kalau teghingin,beli,tapi kalau tak lalu,jangan beli.Sipenjuai tu tak ader pon letak golok ditengkok kiter pakser sughuh beli.

rosebiwu~ berkata...

mamak pundek ini ingin mengatakan bahawa nasi lemak adalah milik mereka..bangsa lain hanya layak makan babi sahaja..pegi lanchoww la mamak!!!

Tanpa Nama berkata...

haha... nak beli ayam kat market pun, kene ada logo halal jugak la lepas ni..

hanya ayam2 yang ditauliahkan saja yang perlu dibeli.. gamaknya ayam2 kat lorong hj taib pun, kene cop logo halal la jugak kat cipap ngan tetek lepas ni..

kene tanya kushrin la camni..

SL Chan berkata...

pergi lanchau dan pundeklah...bangang betul...tak ada orang paksa beli..lanchow!! kalau tau haram ,jangan belilah...soh hai!!! jibab betul...