Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 17 Januari 2011

WASPADA ADA RANCANGAN MERAMPAS KELANTAN



DATUK MUSTAPA MOHAMED



nota:
seorang pejuang yang gigih
dari jeli - yang tidak
putus putus debgan cerita
cerita dongeng untuk melibur lara
kah kah kah




BN MAHU AMBIL ALIH KELANTAN UNTUK BAWA PERUBAHAN :MUSTAPA
– mstar

Mustapa Mohamed berkata hasrat Barisan Nasional (BN) untuk merampas pentadbiran negeri itu daripada PAS bukan semata-mata kerana kuasa tetapi untuk membawa perubahan daripada segi pembangunan di negeri itu.

Beliau berkata banyak perkara yang hendak dilakukan BN untuk faedah rakyat, yang gagal dilakukan oleh PAS sepanjang mentadbir negeri itu selama 20 tahun.

Antaranya menyelesaikan masalah banjir kilat, sistem perparitan, kebajikan rakyat, peluang pekerjaan, infrastruktur untuk pembangunan ekonomi dan kemudahan lain, katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BUKAN MAIN LAGI SOMBONG AKIDAH MUNKEE NI… kah kah kah..

kah kah kah… NAK MERAMPAS… kah kah kah…

kah kah kah… BUKAN NAK GANTI KERAJAAN… NAK RAMPAS…. kah kah kah..

kah kah kah… SUDAH ADA RANCANGAN SULIT KE?.... kah kah kah

kah kah kah… NAK BUAT MACAM DI PERAK ATAU DI SELANGOR?.... kah kah kah..

kah kah kah… KENA PAKAI RAJA GOPAL LAAAA…. kah kah kah..

kah kah kah... SEWA LAAA RAJA GOPAL DARI PERAK... kah kah kah..

kah kah kah… DULU ADA ABE BREHENG…. kah kah kah..

kah kah kah… LA NI…. BRAHENG DAH TAK LARAT…. CAKAP SURAT KHABAR PUN TAK ADA LAGI…. kah kah kah..

13 ulasan:

Dakwat Basah! berkata...

'SEWA LAAA RAJA GOPAL DARI PERAK' haha. atau sulu. haha..pak tapa ni pun ckp x fikir. rampas? pembangunan? klu selama ni pusat bagi duit dah lama kelntn membangun pesat. ini tak, klu bagi pun kena saring dgn ketua cwgn parti inggeris united malays national orgasme dulu. bro, apehal sami bilu interframe ni. cit poorah.

Tanpa Nama berkata...

BN nak merampas rezab O&G kelante..some sort of phoney tender is spreading via kerabat sultans..

Tanpa Nama berkata...

apa kebende kau ni sham....bila masa tok pa dah jadi tok sami ni? kalau cakap dia tu...mungkin dah terlebih dari tok sami...

berpijak di bumi yg nyata lah!!! PADE DOH 18 TAHUN MEMERINTAH....bungkus KJ...hahahah

ini masa tok pa pulak nak kena bungkus....

Tanpa Nama berkata...

tak payah bn rampas bagi je duit kat kerajaan kelantan mereka pun boleh bangunkan kelantan lebih baik dari bn..ada paham..

Tanpa Nama berkata...

tak habis lagi ke umngok ni ngan agenda kelantan mundur takde pembangunan..bla..bla..fakof lah ni sume umngok punya orang..kalu tak pasal ni umngok punya orang takda lah kita prejudis pada kelantanese..tapi skang alhamdulillah..sejak kebelakangan ni pandangan 'orang luar' pd orang kelantan dah jauh berbeza..ape punya ngok lah umngok dgn agenda basi..ngok punya tok pa..

Tanpa Nama berkata...

"Antaranya menyelesaikan masalah banjir kilat, sistem perparitan, kebajikan rakyat, peluang pekerjaan, infrastruktur untuk pembangunan ekonomi dan kemudahan lain, katanya."

Banjir kilat, sistem perparitan?
-Kat negeri2 BN lain sumer dah OK dah ke? Dah takde banjir kilat dan longkang tersumbat?

Kebajikan rakyat dan peluang pekerjaan?
-Kalau tak silap peratus penganguran di kelantan paling rendah dlm M'sia. Kebajikan rakyat kat negeri2 BN lain dah setel spenuhnya ke?

Infrastruktur untuk pembangunan ekonomi dan kemudahan lain?
-Kat klantan takde ke sumer tu? kalu takde berikan senarai ape yang takde. Disko, kelab mlm dan kasino takde kat sini, masuk la skali dlm senarai tu.

Ape punya bangang Stopa Mamat nih, dah takde modal dah ke asyik ulang benda2 sama je. Tuo bodo.

Kat kelantan pembangunan (infrastruktur) memang la slow, tapi berjalan lancar takde hutang yg bertimbun2. Tak caye korang gi check brape hutang K'jaan Klantan berbanding dgn negri2 BN lain.

Tanpa Nama berkata...

Aku sebagai warga kelantan sokong penuh ulasan Tanpa Nama 13:34 selama 20 tahun bawah payung tok guru tak pernah sekalipun kami kebulur......

Tanpa Nama berkata...

Aku sebagai warga kelantan sokong penuh ulasan Tanpa Nama 13:34 selama 20 tahun bawah payung tok guru tak pernah sekalipun kami kebulur......

Tanpa Nama berkata...

Oooooi mustpa!!!!

banjir kilat kat perlis, kat KL, kat johor, kat tenganu, kat pahang....
bila nak kasi selesai????

tak kan nak tunggu sampai pr ambik putrejaya haaa!!

cakap tak serupa bikin!!

Tanpa Nama berkata...

kami rakyat kelantan menyokong Nik Aziz. Boleh jalan sama bn!

Tanpa Nama berkata...

nak ambik penang pon belum tentu, ni nak ambik kelantan pulak???

kah kah kah
kah kah kah

kasi potong telo tu dulu laaa!

Tanpa Nama berkata...

apa da...berapa lapis dah geng2 UMNO ni nak bangunkan kelantan.....mundur sangat ker kelantan ni...atau orang kelantan ni makan nasik dalam tempurung ke...

aku pegi kelantan banyak kali dah...aku rasa...paling banyak banglo orang melayu kat kelantan la rasanya....

padahal banyak lagi negeri 'mundur' 'melayu mundur' dan macam2 lagi kat negeri2 lain...tak la pulak nak amik tau...

Tanpa Nama berkata...

mung ni stopa, cakap sedap mulut jer. Cara mung cakap tu macam mung ingat orang ni semua bodoh ke..??
nnatang bewok jilat chok mung ning..

selama ni Pas memerintah, mung ada susoh ke???? pernah ke mung kebulur??
Rakyat dok bising pung... mung jer yang bising bbngor macam langau kebulur tahi..

Rakyat kelatang doh amang damai doh, toksog dok kacaaa laaa...

Mung gi jupe monggol nung mintak pitih banyak wat mari ke kelatang biar tok guru uruskan pembangunan..

benggonggg...doh mung ni stopa