Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 8 Februari 2011

JANGAN LUPA JUMAAT INI




MARI RAMAI RAMAI KITA BIADAP



nota:
kecik kecik lagi
sudah pandai biadap
bila besar menjadi
masuk universiti
akan selalu biadap

kalau negara nak maju
rakyat mesti biadap
kalau tidak jadi bodoh macam teloo
kah kah kah


BIADAP SUNGGUH MU INI

MU JUGA BIADAP - HEBAT MU


nota:
gambar gambar ini diambil
oleh jurugambar suara keadilan
ini gambar yang semiotiknya dalam
setaraf dengan david kennedy

nota:
nak tahu siapa david ni
tanya lebai google kah kah kah






INI BUKAN DI DATARAN AL-TAHRIR




nota:
lihat dan tengok
ini bukan di mesir
lihat dan tengok
ini bukan di gaza
lihat dab tengok
ini depan mata sendiri!

nota:
bila tt buat tarikh 11.1.11
semua jadi gempaq
ada nak bawa time machine
ada kata tt mabuk
ada kata tt nyanyok

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

tak ada seorang pun fikir
bahawa inilah cara tt untuk tahu
apakah iklan ini dibawa dengan details
ini lah tanda bahawa iklan ini di teliti

syabas!

jangan lupa:


jumaaat: 11.02.2011
tempat: sekitar masjid klcc
bila: jam 2.00 petang

semua beramai-ramai dijemput untuk buat bidap !


MUKA TIKUS


nota:
mari kita buat biadap untuk
tikus ini kah kah kah


14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bila pulak nak pi halau najib?

ALahaI sI LunCAi berkata...

AKU JANGKA JUTAAN ORANG AKAN TERLIBAT JUMAAT INI KERANA TERUJA ATAS RANSANGAN KO YANG TIDAK MEREKA KENALI.

TAPI MEREKA TERLIBAT DI RUMAH MASING MASINGLAH..

Tanpa Nama berkata...

Pak cik yang kena tangkap tu..dia tu faham ke apa yang dia buat tu..macam baru lepas dari tampoi je..kah..kah..kah..rakyat malaysia dah selamat pun..tak payah nak kecoh2..PKR?apa yang parti tu buat..menyalak je la kerjanya..habuk pun tarak..PKR lagi pundek dari umno!

Lau Tze berkata...

owhhhh sunggup biadap orang tua itu sehingga 'memegang polis' khakahkah

orang kelawar berkata...

Yang pelik dan takjubnya ialah kenyataan para pemimpin UMNO menyatakan agar rakyat mengambil iktibar dari peristiwa di Mesir bahawa kita rakyat perlu menghargai keamanan yang dialami Malaysia.Tetapi mereka langsung tidak insaf apakah punca kekacauan itu berlaku.Dan tidak pula mengingatkan pemerintah Malaysia agar tidak menzalimi rakyat dan membebankan rakyat dengan harga barangan yang amat tinggi sehingga kuasa beli rakyat makin menipis.Harga barangan menjadi-jadi mahal harganya.Sejak kebelakangan ini amat terasa dan ketara sekali.Contahnya semalam harga kupang yang sebelum ini rm 3.50 sekilo,sekarang rm 7.00.Yang lain-lain tak payah cakaplah.Inilah faktor yang boleh membawa demonstrasi rakyat tetapi pemimpin pemimpin UMNO dan pembodek-pembodek satu Malaysia pemikiran mereka tak sampai ketahap itu.Bila dilihat para pelajar yang turun dari kapal terbang balik dari Mesir memegang bena atau kad-kad mengucapkan terima kasih perdana menteri dan ada pula yang menyatakan bersyukur kepada perdana menteri.Sebab dalam budaya bahasa orang Melayu,terima kasih dan syukur adalah dua istilah yang berbeza.Syukur ditujukan kepada Allah dan terima kasih kepada sesama manusia.Dalam keadaan susah dan ketakutan sebeginipun pelajar ditakut-takutkan dan mengambil kesempatan politik.Kalau tidak masakan mahu pelajar itu mengangkat-ngangkat kad ucap terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

yang tak biadap tu bior le mampuih dilanggo lori balok

tok sifu berkata...

sesekali tengok muka tikus togsan ni nampak mcm muka ustaz fauzi yg dok selalu dok buat promosi jus tok guru . @ jus batang peliaq tokguru dia lah tu

Tanpa Nama berkata...

mujur jgk pakcik tu kn tgkap...baru dier tau ngara nih aman bila hari2 ader kes samun rompak,rogol, bunuh,rempt,disco,dadah,buang anak,zina,campur ngan mat2 asing dan sgala mcm lg jenis kemanan...

cuma yg tak aman bila PR wat demo jer...mujur jgk pk cik tu kena tgkap...

Tanpa Nama berkata...

mujur jgk pakcik tu kn tgkap...baru dier tau ngara nih aman bila hari2 ader kes samun rompak,rogol, bunuh,rempt,disco,dadah,buang anak,zina,campur ngan mat2 asing dan sgala mcm lg jenis kemanan...

cuma yg tak aman bila PR wat demo jer...mujur jgk pk cik tu kena tgkap...

Tanpa Nama berkata...

Orang kelawar...kau beli kupang kat mana sampai mahal cam tu..aku baru beli 3kilo rm10..kau beli kupang lain ni..yang berbulu tu memanglah mahal beb..lebih2 lagi import dari cina..kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Orang kelawar..aku rasa otak kau dah penuh taik la..negative aje..kau nak aku panggil bang nuar servis kepala otak kau tu..tapi sorry la..bang nuar hanya pandai drill kat lubang jubo je..atau yang tu pun kau nak sekali..

Tanpa Nama berkata...

Aiiiik.....

gambar 1:
dengan org tua macam tu pun nak kena pakai lima enam orang polis?

gambar 2:
dengan mat pet tinggal tulang tu pun nak kena pakai lima enam orang polis?

Tak le hebat sangat!

mijae berkata...

bodo kepa molek..aku tgk dale tv sek2 lua xdok la po poklih mesia..tobak bengong

Tanpa Nama berkata...

dilihat anggota baji biru dah macam baruah amerika plak...aparah...ni rakyat malaysia islam bg sokongan supaya rejim hosni barut us tu undur...tergamak kah kita lihat majoriti islam mesir di buat begitu? yg pokimak baju biru buat rakyat malaysia mcm anjing ni apa hal....memang pukimak la kau polis...