Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 16 Februari 2011

LAWAK DARI JALAN DUTA





MASUK DAN GIGIT




nota:
tunggu lama lama nak buat apa
masuk terus gigit
cakap melawan

kalau tunngu sampai pancut
bukan melawan namanya
itu namanya menelan
kah kah kah






DOKTOR DAKWA SAIFUL MELAWAN KETIKA DILIWAT
- mkini

Perbicaraan kes liwat melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim bersambung hari ini dengan pemeriksaan balas terhadap ketua unit kemalangan dan kecemasan Hospital Kuala Lumpur (HKL) Dr Khairul Nizam Hassan.
Dr Khairul Nizam merupakan individu yang bertanggungjawab menjalankan pemeriksaan ke atas pengadu – Mohd Saiful Bukhari Azlan.
Dalam keterangannya pada Isnin lalu, Dr Khairul Nizam memberitahu mahkamah bahawa beliau telah mengambil sampel daripada mulut Saiful kerana pemuda itu mendakwa telah dipaksa melakukan seks oral.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… BANGANG PUNYA CERITA…kah kah kah…

kah kah kah…. BILA PUNAI DAH KERAS….kah kah kah…

kah kah kah… MASUK DALAM MULUT…. GIGIT LAAA…. kah kah kah..

kah kah kah…. GIGIT SAMPAI PUTUS….. kah kah kah…

kah kah kah...NAK BERSILAT BUAT APA.... kah kah kah..

kah kah kah…. TAK KAN TAK ADA GIGI…. kah kah kah…

kah kah kah…. KALAU TINGGAL GUSI PUN…. PUNAI KERAS PUN BOLEH PUTUS…. kah kah kah….

kah kah kah…TAK KAN TAK BIASA KENA ISAP…kah kah kah…

kah kah kah…. TAK KAN NAK TUNNGU SAMPAI PANCUT….. kah kah kah…

27 ulasan:

mosabit berkata...

aku nak kata apa ari ni?????..

ha ada dua perkataan yg tepat untuk yg melakukan kijer haramjadah macam sifool dan gangsnya....

memang MALAYSIAL......

kah kah kah kah kah kah .....

Master Yoda berkata...

kah kah kah...

naik getik dgr citer mcm ni..

kekdg dah blh jatuh IQ ni ble baca briter ni

TukarTayar berkata...

hahaha.. cite lucah TT yg benar lagi membetulkan kan... ape punye tuuur lah hakim.. aper punyer tuuurrrr la mahkamah...

kah..kah..kah.. 1 lagi projek bodoh Melayu utk bodohkan 1Malaysia bangangkan 1dunia... kah..kah..kah..

Ape punyer tuurrr la mamat sialfoooolll ni... 1..1.. 1...Malaysia di bangangkan,., kah..kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

bro hisham... anwar dok tayang duit pada saifool masa dia hisap kot?!!! tu sebab tak mengigit kah...kah...kah

Luke Skywalker berkata...

Eh ada pula cerita dia melawan ye. Sebelum ni punya la susah nak tunggu. Kisah kes ini senang je, persoalan terbesar ialah kenapa sepol tak melawan? Tu saja. Ye ke melawan? Kalau melawan tak kan leh ada bahan bukti? Kah kah kah..bukan melawan tapi mengawan. Suka sama suka. Penjarakan mereka berdua dalam satu sel. Sure terbaek! ^_^

Tanpa Nama berkata...

Mengekek aku gelak smp keluar air mata...betoi jgk knape x gigit ye tak???hahahaha...lps gigit putus lps putus hantar spesimen tu kat hkl...aduh pecah perut...wkakakaka

Tanpa Nama berkata...

tgh stim la bro mana ingat

Tanpa Nama berkata...

doktor tu mesti boleh dpt pangkat pengarah lepas kes ni.....hangguk punya doktor...belajo bertahun2 jadi penipu....ijazah copycat kot yg dia peroleh!

Stupid University berkata...

Lepas nie Saifool akan kata "Saya tak basuh mulut, tak minum dan tak makan selama 2 hari!" Patutlah dia tak berak selama 2 hari dan tak basuh bontot selama 2 hari jugak! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

makamah malaysia nie mmg kelakar la..hahahahaha.aku harap diorg filem kn la kisah kelakar nie.aku yakin mmg bole kaya cukong filem

Tanpa Nama berkata...

cuba bayangkan macam mana Saifool simpan air mani dalam mulut....nak simpan bukti...

Tanpa Nama berkata...

akupun tak faham...auta dah terlebih

C++ berkata...

Bhai TT...

Saifool luper la yang dier ader gigi.... pasai tue la dier tak gigit... maybe dier telan kot pancutan tue... hahaha....

Hebat la lu Saifool.... hahahaha..

Tanpa Nama berkata...

ekeke.. memang lawak.. gelak sampai guling - guling dah nii.. ini sume pasai si karpal laa.. hawaau.. ekeke..!! kalo gua saiful laa.. mana nak letak muke agaknya.. tapi dia masyuk tu.. sure tak duk kat malaysia lepas kes ni.. ekekek.. what the ever laa.. I follow jek..

bahar berkata...

orang-orang yang mereka-reka cerita bohong, kat sana nanti sila explain dengan berpuluh juta orang yang dah kena bohong

mae berkata...

air mani simpan dalam mulut sikit..dalam anus sikit...saiful ialah seorang yang berjimat cermat..period!!

Tanpa Nama berkata...

ya ampoooooon.....

mana kao belajar ni saifol...

ya ampoooooooooooooooooonnnnnnn....

Tanpa Nama berkata...

agak2 sape yg percaya cite ni???

budak tabika?

makcik jual sayur?

driver teksi?

shahmetal berkata...

best ke masuk konek dalam mulut?

aku tanya gf..dia senyum2 je. pastu jeling kat aku.

kalau tanya sepol macamane.

KAHKAHKAH

Tanpa Nama berkata...

Kalau awal-awal skrip tu tulis DSAI guna pistol atau apa2 senjata untuk mengancam SialFool, tak la susah nak cerita si SialFool tu melawan.. baru la logik sikit.. sekarang kan dah tak logik... sekarang skrip dah jadi skrip Raja Lawak...

Non-Governmental Individual berkata...

DGR KHABAR SI SHYFOOL NI ADA BLACK BELL TAEKWONDO..! TAK PASTI BETUL ATAU TIDAK..!

MEMANG MEMALUKAN. MANWAR YG MASIH MENDERITA SAKIT TULANG BELAKANG TU PUN TAK DPT DILAWAN..!

Kucing Parsi berkata...

hahaha.
kena paksa.
pastu mesti anwar cakap jangan gigit, saiful pun ikut. saiful memang anjing. begitu setia.
bagaimana saiful melawan. cuma bercakap tak nak.
ha ha ha ha

kalau naik bas air cond tu, kalau driver tengok penumpang isap rokok ada dia cakap macam ni, bas air cond tak bleh rokok. aku rasa driver tu pegi belakang suruh penumpang tu turun gamak nya...

tengok la... saiful ni memang bangang... kalau cakap anwar salah kuasa aku percaya la.
kalau liwat, aku nak gelak, dah nak di liwat nya si saiful.
ha ha ha ha...

Tanpa Nama berkata...

dulu tak de pun timbul melawan..kata tak berdaya kerana anwar orang 'besar' walaupun bukan PM atau TPM atau Menteri, tak tau kat mana 'besarnya'? komen orang ye lah tapi dia tetap dah berumur, saifool nak dara/teruna sunti lagi kudratnya jauh lebih kuat dari orang veteran, tak kan tak rela dan dipaksa tak melawan sikit pun. eh..alih-alih dah sekarang melawan plak!!!!...Mahkamah Malaysia Bolehhh!!!!

Tanpa Nama berkata...

mamat fool paling bangang dan doktor paling lawak bagi tahun 2011...

Hatok jin paling ganas pun boleh pecah perut dengar lawak mamat fool dan doktor sekor nih!!

waaa kakakakakaka!!!!!!
waaa kakakakakaka!!!!!!
mari kita ramai-ramai hantokkan kepala kita kat kepala punai masing2

Alang berkata...

MahKamah Wayang Kulit. Siapa agaknya dibelakang tadbir?

Tanpa Nama berkata...

ni sume kerja iblis ni..ikut la ye sefool,jahanam korng,xingt mati ke,jgn kerana duit smpi sggp fitnah org cmni,ya Allah sedar kn la mamat2 ni

hafszach berkata...

Bongok betul puak2 UMNGOK ni... sebelum saifool tu pergi buat haji di mekah.. Anwar dah banyak kali pi mekah dan mengadap depan kaabah.. Masa anwar keluar dari hospital di munich german dahulu bukankah Raja Arab Saudi telah menjemput Anwar dgn pesawat diraja saudi bawak balik ke istana Raja saudi dan membuat umrah bersama2 kerabat diraja dan para ulama arab.. Anwar sempat mengerjakan Umrah bersama2 para ulama timur tengah termasuk Sheikh Yussof Al-Qaradawi.. kalau anwar ni kaki liwat kenapa Anwar tidak diturunkan bala oleh Allah semasa dihadapan kaabah..??

Hujah saifool tidak ditimpa bencana ketika dihadapan kaabah oleh puak2 UMNGOK adalah suatu hujah bebal dari puak2 UMNGOK...

Yang sedihnya bila kecoh saifol tak ditimpakan bala oleh Allah ketika di hadapan kaabah telah dipergunakan oleh puak2 kristian untuk mempersenda2kan kuasa Allah.. puak kristian berkata Tuhan orang2 Islam hanya berkuasa di mekah dan di madinah.. kalau diluar kawasan mekah dan madinah Tuhan org islam tiada sebarang kuasa sebab tu saifool terpaksa ke mekah dan berdoa di hadapan kaabah bagi membuktikan dia tidak bersalah dalam kes liwat ni.. kat depan kaabah bagi tuhan org2 islam boleh jatuhkan hukuman sama ada saifool bersalah atau tidak...Tapi bagi tuhan org2 kritian jesus berkuasa di semua tempat dan tiada sebarang imbangan bagi kekuasaannya..

Itulah natijahnya bila Puak2 Jahiliyah UMNO mula membuka mulut berbicara tentang hukum Allah dan kekuasaan Allah... hinggakan kebebalan mereka terhadap kekuasaan Allah pun dipersenda-sendakan oleh mereka.. mereka menolak hukum Hudud Allah seolah2 Allah itu bodoh dan tak tahu masalah manusia di akhir zaman ni...

Sape sebenarnya yg Bodoh?? Allah kah yang Bodoh atau manusia2 ciptaan Allah yang bernaung di bawah Parti Assobiyah UMNO yag BONGOK lagi BEBAL..???

Semua manusia beragama dalam dunia ni sentiasa beranggapan tuhan mereka berkuasa penuh ke atas manusia dan ke atas dunia ini tapi bagi puak2 UMNO Allah hanya berkuasa di sesetengah tempat dan pada sesetengah tempat Allah tiada berkuasa langsung untuk menjatuhkan hukuman..!!

Sebab tu bagi perkiraan Bongok UMNO saifool kena pi mengadap Kaabah...pemikiran yang sama macam bangsa Yahudi ketika di zaman Nabi Allah MUsa..

Apa UMNO pikir Allah tu hanya duduk di kaabah sahaja ka..?? atau hanya di Kaabah sahaja tuhan mendengar dan melihat segala2nya..!!!

Mana Ulama2 UMNO tolong perbetulkan akidah Jahiliyah UMNO ni.. sbb mereka semua dah mengikut Akidah Bani Isreal Zaman Nabi Allah Musa dahulu...!!

Harussaini Mana...???
Jamil khir Mana....???

Mentekedarah duit Rakyat tak hingat-hingat kerja Agama tak buat...!!!