Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 1 April 2011

KENYATAAN BANGANG DARI SEMBAB



TENGOK MUKA TOLONG CARI LEHER



nota:
tengok gambar terbaru
bukan saja muka sembab
leher pun tak ada
macam muka bik mama

dua dua tak ada leher
kah kah kah




PERBUATAN BANGKITKAN LAGI ISU INTERLOK BERNIAT JAHAT :TPM - meloya

Muhyiddin Yassin berkata, perbuatan pihak tertentu yang terus membangkitkan soal mengenai novel Interlok amat tidak bertanggungjawab dan berniat jahat kerana isu itu sudah selesai.

Dia berkata, kerajaan tidak akan tunduk kepada mana-mana pihak berhubung isu itu kerana keputusan muktamad telahpun dicapai.

"Sudah kita umumkan (penyelesaiannya) dalam Parlimen dan sudah dipersetujui, jadi kita akan pegang pada itu.

"Ada parti-parti pembangkang mengekploitasi isu itu dengan menonjolkan beberapa badan bukan kerajaan untuk menyuarakan sekali lagi bantahan, mungkin kerana pilihan raya yang akan berlangsung,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…KENYATAAN INI BETUL BETUL BANGANG…. kah kah kah…

kah kah kah…INGAT BANGKIT KAN ISU INI KERANA NAK BUAT TAHLIL…. kah kah kah..

kah kah kah…INGATKAN NAK BUAT KENDURI LENGGANG PERUT?.... kah kah kah…

kah kah kah…INGAT TIMBULKAN ISU INTELOK INI KERAN NAK KENDURI DOA SELAMAT?... kah kah kah…

kah kah kah...NAK BUAT SEDELAH JARIAH.... kah kah kah...

kah kah kah…BANGANG….MEMANG LAH ADA NIAT…. NIAT NAK BAGI GEROMBOLAN SUSAH…kah kah kah..

woit…MEMANG ADA NIAT NAK HASUT ORANG RAMAI SUPAYA BENCI GEROMBOLAN… kah kah kah…

kah kah kah… INTERLOK INI JADIKAN ISU AGAR RAMAI LAGI YANG AKAN BENCI GDEROMBOLAN…kah kah kah…

kah kah kah..INI NAMANYA KERJA POLITIK… INI TAK SALAH… SEMUA PARTI POLITIK BUAT KERJA INI…. kah kah kah…

kah kah kah… INGAT TIMBULKAN INTERLOK INI KERANA CINTA SASTERA… POOORAH…. kah kah kah…

kah kah kah…TIMBULKAN ISU INTELOK INI AGAR RAMAI ORANG AKAN BENCI BILA TENGOK MUKA GEROMBOLAN…. kah kah kah

11 ulasan:

M'siandotcom berkata...

muahahahaaha.umno dulu kini esok dan luso banggang,,,kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

biasa la bn pon timbulkan banyak isu pr :)ormal la tu

Tanpa Nama berkata...

bukan sampai lusa je, sampai bila-bila pun sama bangang.. kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kata Mat Sembab punya mehantu sedang godak Jabatan Imigresen pasal biometric. Nak balun berbilion bilion dalam 10 tahun! Woit TT! Hang sisatlah ini berita sahih ke sembab?

Tanpa Nama berkata...

Bodoh...yang bangkitkan isu ni bukan org pembangkang...Puak2 depa jugak...lepas MIC....MCA plak tak puas hati...kalo buku interlok ni dah di baca semua org, lagi la banyak yang di komplen kan....

mosabit berkata...

bangang tahap gaban...

penat lahh macam ni.......

kah kah kah kah kah kah ....

digger berkata...

yang tak ada leher ni cuma BABI je...kahkahkah...

ops, sori...

aku tak maksudkan dua ekor BABI tu BABI...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

"Dalam budaya manusia yang tiada nilai agama dan tamadun berakhlak, isu keaiban peribadi dijadikan mainan golongan yang selekeh.

Maka muncullah kisah seks dan skandal peribadi tokoh politik itu dan ini sebagai senjata beracun membunuh musuh politik masing-masing.

Dalam Islam, perbuatan mendedahkan keaiban peribadi sebagai senjata politik adalah perbuatan yang dilarang oleh Allah dan rasul-Nya. Ia haram.

Hanya mereka yang jahil nas-nas agama sahaja yang menyangka itu adalah suruhan syarak. Malangnya praktik ini telah diamalkan oleh ramai tokoh dan penceramah politik sejak dahulu lagi di negara kita ini.

Sama ada PAS, Umno dan PKR; ramai individu dalamparti-parti itu telah terbabit dalam perkara yang diharamkan oleh syarak ini. Tuduhan seks, arak, kaki judi dan seumpamanya sudah menjadi ringan di lidah mereka.

Bahkan kadang-kala mereka menghina rupa ciptaan Allah yang ada pada musuh-musuh politik mereka seperti mengatakan si botak, gagap, hidung besar, mamak dan lain-lain. Mereka melanggar pantang larang agama dalam berpolitik.":DR.ASRI

Tanpa Nama berkata...

Datuk...

Kalau soal kecil sekecil novel interlok ini pun tak boleh nak bagi settle....

baik tukar kerajaan ajelah datuk!
biar kerajaan PR aje yang settlekan.
Datuk boleh relax goyang kaki....
tak payahlah datuk susah2 nak pikir

Tanpa Nama berkata...

kalau salasilah keturunan memang dari babi, terima sajalah. Kenapa nak tukar sejarah. Sejarah adalah mende yang dah berlaku. Dah tak boleh nak pinda2 lagi. Cucu cicit patut berbangga dengan nenek moyang. Kalaulah nenek moyang tau cucu cicit malu dengan keturunan mereka, confirm cucu cicit ini tak akan wujud lagi sekarang. terimalah sejarah seadanya...

orang lama berkata...

interlok nie tool rasis warisan si kitol nyangyuk seperti seperti mei 1969, geng2 underground kitol mainkan jarum2 halus wujudkan rusuhan utk coupe de tat gulingkan tengku abd rahman..so probably same tool geng2 rejim utk tikam belakang geng sendiri.

sebab tu datok onn angkat kaki dari umnok..sebab sentimen rasis

wak sembam taknak ngaku dia gen jawa mamak lepas tu terjerit2 ketuanan melayu..melayu klon persis si kitol