Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 31 Mac 2011

JANGAN KENA TIPU




ANAK MUDA WAJIB MENYUSUN DARI SEKARANG



nota:
saudagar loji nukelar
akan melobi
mereka akan membayar para kang kong
untuk menipu
mereka kan membayar politikus
untuk menipu
mereka akan membayar raja gopal
untuk menipu

lihat klip video ini
dari zaman chernobyl lagi
saudagar loji nuklear telah menipu

rakyat jepun telah ditipu
kerajaan jepun telah menipu
madia cuba menyorokan fakta

pertubuhan bangsa bangsa bersatu - UN
telah juga menipu


bayangkan jika malaysia membuat loji nukelar
tak kan orang ramai tak sedar tentang
teknoloji membuat cermin tingkap kereta proton
yang hingga hari ini masih beluam selesai

tak kan tak sedar bagaimana stadium runtuh
tak kan tak sedar bagaimana jambatan runtuh

bayangkan jika loji ini dibuat
rasuah
tumbuk rusuk
kelentong
tipu helah akan dilakukan

hanya satu jalan!

kita humbankan gerombolan
untuk selama lama nya

mulakan di serawak!



LIHAT DAN DENGAR BETUL BETUL DUA KLIP INI



NUCLEAR POWER NOT THE ANSWER-HELEN CALDICOTT




DR PROFESSOR CHRISTOPHER BUSBY - EUROPEAN COMITTEE ON RADIATON RISKS



nota:
bila sudah tonton
beritahu kawan kawan
sedarkan yang belum sedar
lagikan jepuan yang terbesar dan tergagah
teknolojinya tidak dapat melawan resapam radipoaktif
inikan pula teknoloji dari profesor kang kong lulusan sintok
kah kah kah


NOTA:
bergerak lah kamu sebelum kamu di baham barah!



BELUM KENA RADIOAKTIF DAH GILA




MB PAHANG JAMIN KILANG KIMIA MILIK LYNAS SELAMAT
- meloya

BENTONG 31 Mac – Menteri Besar Pahang, Adnan Yaakob memberi jaminan bahawa pembinaan kilang pemprosesan bahan kimia milik Syarikat Lynas Corporation Ltd. dari Australia di kawasan perindustrian Gebeng di Kuantan, adalah selamat dan tidak akan memberi kesan buruk kepada penduduk sekitar.

Katanya, kerajaan negeri telah mendapatkan penjelasan dan pandangan daripada Lembaga Perlesenan Tenaga Atom (LPTA) mengenai tahap keselamatan penduduk terhadap kesan radioaktif atau radiasi dari kilang tersebut sebelum bertindak meluluskan tapak pembinaan kilang itu.

"Pembinaan kilang itu sengaja dijadikan isu politik oleh pihak tertentu yang didalangi pihak parti pembangkang,” katanya kepada pemberita di sini.

Terdahulu, beliau dan semua pengerusi jawatankuasa kerajaan negeri diberikan taklimat kali kedua daripada LPTA dan pakar tenaga atom yang diketuai Ketua Pengarah LPTA, Raja Abdul Aziz Raja Adnan.

Menurut Adnan, sebelum meluluskan permohonan daripada syarikat berkenaan pada tahun lepas, ia telah melalui beberapa proses yang ketat dan membabitkan beberapa badan teknikal daripada LPTA dan pihak-pihak yang berkaitan dengan nuklear.

"Kita berharap penduduk terutamanya di Kuantan tidak merasa panik atau gusar apabila kilang itu yang dijangka beroperasi pada September ini kerana ia tidak akan membebaskan radiasi dan membuang sisa-sisa air yang digunakan untuk memproses bahan tersebut tetapi air itu akan dikitar semula,” katanya.

Semalam, kira-kira 100 orang berkumpul di hadapan pintu masuk bangunan Parlimen kerana membantah pembinaan kilang pemprosesan bahan kimia itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah…YA AMPOOON…. INI PANDANGAN TERBAIK DARI PROFESOR DATUK DOKTOR ADNAN YACOB Phd. DPB. PPB.. KTM..LLN… kah kah kah..

kah kah kah..…INI JUGA PROFESOR DATUK PADIKA RAJA AZIZ RAJA ADNAN AL MARHUM RAJA GOPAL…Phd..KRT..LLB..KKN..DDT … kah kah kah

woit…MAMPUSLAAA…ORANG PAHANG….kah kah kah..

kah kah kah..KAWAN TOK TAU LAAA… APA NAK CAKAP…. kah kah kah..

kah kah kah… KAWAN RASA ORANG ORANG KENA TIPU…. kah kah kah…

kah kah kah…PATIN SUNGAI PAHANG JADI MUTAN… kah kah kah..

kah kah kah …PUNAI ORANG PAHANG AKAN BERCABANG TIGA…. kah kah kah..

kah kah kah…ORANG PEREMPUAN PAHANG AKAN BERKOPEK EMPAT…. kah kah kah…

31 ulasan:

malaysiandotcom berkata...

sorang lg artis support PR beb

Tanpa Nama berkata...

ORANG PEREMPUAN PAHANG AKAN BERKOPEK EMPAT…. kah kah kah…

siot la lu isyam....

hahahahah

Tanpa Nama berkata...

Punai orang Pahang bercabang tiga kopek perempuan Pahang tumbuh empat Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kalau tak sedar jugak tak taulah kawan nak cakap apa lagi. Ujung-ujung nanti Karipap pun ada lima lobang. Kah Kah Kah Kah Tak tahanlah aku nak pecah perut

Tanpa Nama berkata...

bior la TT.. orang pahang kan suka nuklear2 ni.. biagpila kat dia..

kalo terberanak, mata anak dia kat dagu nanti, dia akan claim Allah Taala punyer kuasa..

kalo sudah diciptakan bodoh oleh Allah Taala, tak perlu bagitau apa2 lagi.. dia tetap akan bodoh macam budak kene sindrom down tu ha..

Tanpa Nama berkata...

TT..kalo ap2 terjadi..malaon nie org pertama aku nk humban dlm loji nuklear..ssh ckp ngan org berlagak pandai sombong lg bahalul..org berusaha nk mencegah..dia dok ckp selamat..jepun yg canggih dr segi teknologi pn terkapai2 skang..nie kn pulak kita yg terkebelakang nie..aku x paham betoi la..

Tanpa Nama berkata...

Kereta pun cam taik ada hati nak buat nuklear...bukan tak patriotik...tapi bosan sangat selalu dengar pasal kroni, rasuah dll...jangan harap orang bawah je patriotik..kalau kat atas semua dok merogol duit rakyat

Tanpa Nama berkata...

Bagi kalau yang jaminan tu GEROBOLAN, sampai kiamat pun aku TAK PERCAYA! - Sebenarnya mereka tak tahu apa yang mereka cakapkan.

Tanpa Nama berkata...

Orang Pahnag berkopek empat...itu berita bagussss...

sri hartamas

cicit ngah layor berkata...

Doktor Jordan dah bagi jaminan...SELAMAT. Ghakyat Dr ni selamat menjadi cacat sebelum tumpor.

Tanpa Nama berkata...

Hoi..Tok Nan anak angkat kesayangan
Raja Gopal....
Pii..dah jangan jual temberang kat Rakyat Pahang...
Engkau apa tau pasal Nukeliar...
Engkau tu dulu Guru Sekola Menengah..betul lah Graduate...
Masa'alah Orang Kampong Ko kat Pelangai pun Ko Temberang Hidup-hidup ini pulak kat Rakyat PAHANG...Poraah...!!!
Dulu mula-mula aku Respect Lu...ada ciri-ciri ketegasan tapi sekarang dah terbalik sebab dah pandai Belajau cara nak Gasak Duit masa Jadi Menteri Besar....
Ko..Tunggu Pilhanraya nanti..
aku nak Jentek Telor Ko kat Bentong...
Ko kat Pahang jangan nak Tunjuk Gagah...?
nanti atas Gunung TAHAN orang Lambong Ko...
cari makan sikit-sikit sudahlah...
jangan Ko nak Bunuh Rakyat PAHANG cara SEPI MERESAP RADIO AKTIF kat Rakyat....
Ko nak jadi Pembunuh ke....?

kak embun berkata...

Ini bikin gua panas.
Kamu semua dah masuk lubang kubur,
generasi akan datang,cucu cicit kita merana.

bunbinban berkata...

tanya balik Tok Nan tu, psl apa negara dan negeri lain reject kilang ni. Kilang kertas yg satu dunia reject pun Pahang ni sanggup buat. Bodoh sungguh org Pahang ni. Kalau jadi bencana sok mula lah salahkan tuhan. Bencana alam. kita tak jangka bla bla bla...Dorang awal2 lagi dah lari, wat pc kat Australia.

Non-Governmental Individual berkata...

KAH KAH KAH! KAU BIAR BETUL SHAM...

KO INGAT ANAK2 MUDA LA NI ADA TELUR KE NAK RANCANG DEMO?

APA PASAL BLACK14 KORANG GAGAL? KAH KAH KAH!

GANG, BACA NIH...
=============
5 Pada akhir tahun 2000 aktivis reformasi(Mohamed Ezam bin Mohamed Noor, Chua Tian Chang, Saari bin Sungib,Hishamuddin bin Mohd Rais, dan beberapa org lagi) telah membuat ketetapan untuk menggunakan dua pendekatan berikut bagi mencapai matlamat mereka:


5.1 akan terus melibatkan diri dalam proses demokrasi yang
normal serta sistem pilihanraya; dan

5.2 melalui cara-cara di luar Perlembagaan dengan mencetuskan demonstrasi jalanan secara besar-besaran dan bercorak militan menjelang Pilihanraya Umum 2004.

6 Ke arah merealisasikan perancangan tersebut, satu kumpulan
sulit yang dianggotai oleh lebih kurang 20 orang aktivis reformasi telah diwujudkan di KUALA LUMPUR. Sejak 6 JANUARI 2001 hingga 4 APRIL 2001,

sebanyak 12 perjumpaan sulit telah diadakan oleh kumpulan ini bagi merancang untuk mempengaruhi rakyat MEMBUDAYAKAN DEMONSTRASI JALANAN dan perhimpunan kaum secara
militan.

Antara perancangan terpenting gerakan reformasi dalam masa yang terdekat ini adalah untuk menganjurkan demonstrasi jalanan yang dipanggil 'Black 14' secara
besar-besaran di KUALA LUMPUR pada 14 APRIL 2001.

Bagi mengelirukan pihak keselamatan, perhimpunan tersebut dipanggil 'Perhimpunan Penyerahan Memorandum Rakyat Mengenai Hak Asasi Manusia' di mana mereka merancang untuk mengumpulkan seramai lebih kurang 50,000 orang yang akan berhimpun di sekitar Kuala Lumpur. Perhimpunan serta perarakan ini berpotensi menjadi
rusuhan.

7 Adalah jelas aktivis reformasi sanggup melaksanakan kegiatan-kegiatan di luar Perlembagaan dan undang-undang demi mencapai matlamat mereka. Oleh itu tindakan di bawah s 73(1) AKDN
1960 [Akta Keselamatan Dalam Negeri 1960] diambil

==============

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!! GAGALL!!! KALAU KORANG PUN GAGAL, KO MASIH NAK HARAPKAN BUDAK2 NI??

SAMPAI MAMPUS BN MEMERINTAH!! KAH KAH KAH KAH! sabar2.. sekali sekala nak provok kau... keh keh keh!

dr berkata...

hahahahahaha.. adoiiii
letihla kome orang pahang wei gini gaya ah! hahahha

pakwe berkata...

kalau meletop ke...anak2 buruh kat loji tu jadi cacat ke ape ke.. kita suruh rahim tambi chick rogol mamat ni..

harharhar

Tanpa Nama berkata...

ANTARA KESAN AWAL RADIASI::
'Pegawai SPRM tonton pornografi selepas soal Teoh'
Mac 31, 11 6:11pm
Kongsi

160

Seorang pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dikatakan memuat turun dan menonton pornografi pada komputer milik pejabat selepas sejam menyoal siasat Teoh Beng Hock.

Perkara ini didedahkan oleh pengerusi Suruhanjaya Diraja yang menyiasat kematian Teoh, tan Sri James Foong hari ini.

Beliau berkata demikian ketika peguam Majlis Peguam, Cheow Wee menyoal bekas timbalan pengarah SPRM Selangor, Hishamuddin Hashim berhubung memorandum dalaman yang mengingatkan kakitangannya supaya sentiasa memerhatikan pelawat, saksi ataupun suspek ketika mereka berada di premis berkenaan.

Dalam keterangannya, Fong berkata penolong penguasa Mohd Ashraf Mohd Yunus sedang menonton pornografi di komputernya pada jam 1.20 pagi, 16 Julai 2009.
Foong: Pada pendapat saya, adalah agak longgar cara saksi diperhatikan. Kenapa? Saya ingin tahu mengapa tiada kawalan keselamatan?

Hishamuddin: Arahan diberikan (melalui memorandum dalaman) dan mesti ada pegawai (yang mengiringi saksi).

Foong: Kenapa tidak tanya pegawai awak apa yang mereka lakukan (apabila awak berada di pejabat pada waktu itu)?

Hishamuddin: (Mereka tidak beritahu saya) kecuali saya tanya.

Foong: Tahukah awak bahawa Ashraf telah memuat turun bahan pornografi sekitar jam 1.20 pagi (16 Julai 2009). Apabila operasi dijalankan, dia menonton pornografi di internet.

Hishamuddin yang terkejut dengan berita itu mengambil masa sebelum menjawap “ia di luar kawalannya”.

“Ini tiada kaitan dengan kerja... mungkin inisiatif sendiri,” katanya.

Kejadian itu berlaku kira-kira sejam selepas beliau membantu seorang lagi rakannya menyoal Teoh.

yes berkata...

Ini baru betul betul ADNAN SEMPIT.

siti harapan berkata...

look! who's talking! Jepun yang teknologinya terror pun tak mampu inikan pulak teknologi kita yang tak seberapa! ish! ish! ish!

Melayu Kena Sokmo berkata...

Memanglah orang Pahang ni bodoh, tak kan tak tahu lagi. Sebab tak habis-habis sokong UMNO/BN.... tak payah cerita banyak. Tengok negeri Terengganu tu, ubah-ubah saja parti pemerintah, sekurang-kurangnya banyak peruntukan Pusat disalurkan ke negeri tsb. Pahang apa ada? Semua fasiliti awam yang utama ada di negeri Kelantan dan Terengganu. Cuma yang lebih di Pahang adalah Pak Cik dan Mak Cik Felda nya, yang dulu, kini dan selamanya sanggup ditipu UMNO/BN.

PeminatFlom berkata...

Non-Governmental Individual,
AKu sokong hang 9ratus peratus.
Sham,ko ni syok sendiri ke apa taip blog ni?takat taip dgn komen artikel sorat habaq,mat rempit tak skolah pun reti buat.Hang tu dah la public figure,)ka underground public figure)?,so,dok sebut sebut revolusi la apa la,bila nak jadinya???ezam dah takde.Nasarudin tgh bertepuk tampor dgn gang umno,tinggai hang sorang je la yg boleh diharap pun.
fak ameno.

Tanpa Nama berkata...

kalau punai orang pahang akan bercabang tiga, aku sokong sangat loji nuklear dibuat di tempat aku, Pekan.....

kalau kopek pompuan akan tumbuh empat, aku sokong loji nuklear dibuat di belakang rumah aku, di Pekan.....

Bodoh punya mb
nak bagi org pahang cepat mampooooos

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah
dah ada 3 ke 4 mufti beri kenyataan bahawa penyiaran video lucah tak bertepatan dengan islam. Islam menegaskan pendakwa dikenakan qazaf, perlu membuktikan dengan 4 saksi yang tidak fasik, dan haram menonton filem lucah. Malangnya mereka hanya berani bercakap sembunyi2. Sepatutnya mereka buat laporan polis dan mendakwa pemfitnah di mahkamah syariah mengikut hukum qazaf yang memang tidak pernah berubah sejak azali lagi.

Sementara itu; bagaimana pula dengan mufti perak, johor, melaka, pahang dan yang lain. Adakah mereka termasuk dalam golongan 'syaitan bisu"?

Atau kerana mereka makan gaji dengan tokey mereka?

Tambi Rubber2 berkata...

Ini hadiah kpd orang pahang yang menyokong najis.

Tahniah kepada orang pahang kerana pahang telah terpilih menjadi tempat buangan radioaktif tersebut.

Insyaallah, dengan kerjasama 'i help you, you help me'; pahang juga akan terpilih dan bertuah menjadi tempat pembinaan 2 loji nuklear termoden di malaysia dua tahun lagi.

tahniah tahniah!!
aku kat kedah cukup gembira
kami kat KL amat berpuas hati
kita kat selangor sangat berbangga
kitaorang kat penang suka hati betol laaa

bagos bagos!
undi lagi dacing senget tur!
bior korang epat mamfoooos

Tanpa Nama berkata...

walaupun aku bukan penentang kerajaan dan bukan pro pembangkang ..

hisyam ko tolong kasi bersih ini orang tua... aku mmg kurang suka corak pimpinan dia ni..

kasi bersih ini orang .. kasi dia turun tahta boleh ke ?..

Tanpa Nama berkata...

OOI TT! BANGUNLA BAI!

NI ADA CERITA BARU NI...
SPRM - SAMBIL SELAM MINUM AIR
ORANG SPRM SUKA LAYAN PORNOGRAFI
TOLON BUAT PENJELASAN SIKIT....

TOLON PAKAI VEDIO CALER HAAA
JANGAN PAKAI VIDEO ITAM PUTIH PLAK...

orang kuantan berkata...

babi selamat! si celaka adnan yaakob tu kalau betul selamat g la buat dekat bukit istana, kuantan! buat sebelah rumah rajagopal yang buat gune duit orang pahang tu! takpun g buat dekat kawasan rumah orang kaya dekat teluk chempedak tu. mane tahu duit akan jadi mutant betambah2 kaya diorang.

Tanpa Nama berkata...

sebelom jadi bencana pada rakyat...baik la kita pakat2 tolak BN...semua dah tahu..semua dah peka..tunggu apa lagi...jangan dah jadi cacat anak cucu cicit kita baru nak ubah susah la...jangan guna peribahasa NASI SUDAH JADI BUBUR..kita guna yang baru BIAR MATI MENTERI JANGAN MATI ANAK BINI.......

James Iha berkata...

Padanla muka dgn orang2 Pahang sbb dok bela geng makcik2 felda bagi depa beranak pinak dan hidup melata di semua ceruk negeri. Puak2 makcik felda yg bengap dan tak kenal apa itu wi-fi memang sampai mampos akan pangkah si Nan Lancau. Tak macam org2 di Kedah,penang,kelantan,selangor yang dah lama sedar dgn geng penjarah harta dan nyawa rakyat.

rantai berkata...

wang yang terlibat berapa billion bang..???????

tak kan tak masyuuukkkkk satu dua billion dalam lubang jubok dia.....

raja gopal pahang pun dapat juga tu satu dua billion buat pi berjudi ke landon.......

rakyat hancus, dia orang peduli apa...

Tanpa Nama berkata...

hahahahahaha pahang negeri pantai timur paling mundur berbanding kelantan dan ganu, org klate dan ganu g kl naik airasia...org pahang merangkak naik bas lagi....

orang lama berkata...

loji nuklear bukan alternatif sumber elektrik yg efisien..loji nuklear adalah suku kata penarik kroni2 menteri utk buat bisnes macam skim piramid mlm. loji nuklear akan membakar!..membakarrr!..

rombongan 4 buah bas dari pahang di ketuai seorang serikandi, berani berdemo, berani bersuara,berani menentang rejim b-nuklear dari si pengelak ketawa yg tau ketawa...ketawalah sepuas hati..ketawa sampai ketagihan..

stop laugh and lets together we stop the nuklear!..stop rare earth!