Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 10 Mei 2011

MARI KITA KETAWA




NOTA:

ketawalah kamu sebelum ketawa
di haramkan


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH




nota:
perkataan ini sengaja dugunakan
untuk susahkan mak cik dan pak cik felda

inilah cadangan dari zionis apco:

susahkan orang ramai dari faham
bila orang ramai tak faham
mereka senang jadi lembu
kah kah kah

8 ulasan:

Bigfish berkata...

kambing punya umno ngan utusan meloya ni, keje nak bagi orang menyumpah hari2 je. baghal tol

IbnAbdHalim berkata...

Ku Nan - tengku jelmaan marah sebab kononnya Anwar gelar Najib pandi kutty, maksudnya anak babi. Anwar kata itu fitnah terbaru UMNO. Itu satu cerita penglipurlara baru UMNO.

Hari ini gula naik harga 20 sen sekilogram. Tahniah Rakyat Malaysia. Anda didahulukan. Ini baru real punya pandi kutty. Wakara pundek. Ini betul-betul punya shutu adi. Penjimatan sebanyak RM116 juta untuk dilesapkan. Nalla yarekuk! Kathu pandi. Ama chibai. Rakyat Malaysai betul-betul sudah kena kan sama gomen. Kan nee neh!

Tanpa Nama berkata...

Jgnlah mcm tu kta patut terima kasih kat BNUMNO nasib baik dia naikan 20sen je,kalo rm2 apa mcm! almat x brgulalah kopi kta!Thanks! UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Bang isham

hari ni heboh pandi kutty...kelakar...kelakar. ganti mamak kutty..So rupa-rupanya kutty tu maksud dia...haha...hahah..

Melayu Celup berkata...

Woit TT, ko nak amik upah ke basuh spender bik mama? rasionalisasi untok dapat gaji mahal apa.. ah ini semua lu ma cibai gerombolan mahu kasi tipu melayu, naik gula kasi naik gila pula, kemudian bandingkan dengan US & UK hariga gula kita masih lagi termurah dalam dunia... woit Melayu !! bangunlah tido, kasi humban ini gerombolan daa..

Tanpa Nama berkata...

Woit!@!
Rasionalisasi ini apa? Ras Adiba Radzi minum Sarsi kot.
Dewan Bahsa bila curik perkataan ini dari pustaka Ingland?
Aduh! Bodohkan orang melayu sambil memalukan bahasa melayu....Meloyakan Melayu Malaysia, Satu Lagi Projek _______???? (isi sendiri)

Tanpa Nama berkata...

bro,
the bloody fool of senyum kambing versi youtube memang cam butuh lawaknye,
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

20sen jer bro, bukan 20hinggit, biarpun naik 20hinggit, puak-puak umnongok tetap pangkah umnogok.