Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 16 Jun 2011

ANAK MUDA BANGUN MENGGODAM





FB INI TELAH KENA HACK






PERUNTUKAN RM1.8 JUTA BOLEH BIAYA BIASISWA PELAJAR : NIK NAZMI
– keadilan daily

Pengarah Komunikasi KEADILAN, Nik Nazmi Nik Ahmad menyeru Menteri Pelancongan, Datuk Seri Ng Yen Yen supaya lebih prihatin dengan kesusahan rakyat daripada menghabiskan RM 1.8 juta hanya untuk laman media sosial kementerian tersebut.

Demikian beliau mengulas kenyataan Ng Yen Yen yang mempertahankan jumlah peruntukan berkenaan.

Menurut Nik Nazmi, kerajaan sepatutnya meletakkan keutamaan untuk membelanjakan wang kepada perkara yang penting ketika rakyat menanggung kenaikan kos akibat penarikan balik subsidi.

“Menteri perlu bertanggungjawab berkenaan peruntukan yang begitu besar dan perlu jelaskan bagaimana wang tersebut digunakan.

“Sepatutnya di kala rakyat dihimpit kesusahan dengan subsidi ditarik, menteri tidak harus menghabiskan duit dengan begitu sahaja,” kata Nik Nazmi ketika dihubungi Keadilandaily.com.

Dalam pada itu, beliau menganggarkan sejumlah peruntukan itu boleh digunakan dalam bidang pendidikan bagi memperkasakan sektor tersebut.

“Jika digunakan wang sebanyak itu untuk membiayai biasiswa pendidikan di Malaysia sudah mencukupi.

“Kita juga mahu tahu servis apa yang melibatkan kos begitu tinggi diperlukan oleh Kementerian Pelancongan. Sedangkan banyak cara atau kaedah boleh dilakukan dengan perbelanjaan yang lebih kecil,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah….FACE BOOK INI TELAH DITUTUP… kah kah kah..

kah kah kah… BUAT FACE BOOK FREE…kah kah kah…

kah kah kah…. TAPI UNTUK GEROMBOLAN INI PUN PROJEK…. kah kah kah..

nota:
mainkan isu ini sebanyak mungkin dalam internet
buka cerita face book 1.8 juta ringgit ini luas luas
bagi mamat bunga dan minah skema yang tak faham politik sedar

bila mereka baca facebook harga 1.8 juta riggit baru mereka sedar
selama ini mereka dan ibu bapa mereka di tipu oleh gerombolan


BERSAMA 9 JULAI KITA GODDAM

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau depa boleh godam
apa depa ingat orang lain tak boleh godam depa punya ka?
punyalah taksub n bodohnya penjilat tegar PR ni..
ish ish ish
Apasal tak godam semua sistem dalam negara termasuk bank2,pdrm,atm,jpm
dan bagi lungkup negara supaya senang anugerah minta tolong kawan2 yahudi laknat dia untuk bantu negara?
dahlah bodoh pulak tu yang tahu menyalahkan org lain dan menghancurkan negara sendiri.
bila dah lingkup negara,dah jadi republik baru nak terkulat2 cari hargadiri.
Dah terlambat bro TT..nasi dah jadi bubur masa tu.
kesian budak2 bengap kena gula2 dgn PR, guna TT jadi provokasi hampeh n bodoh.

Tanpa Nama berkata...

Kalau lamanweb RM1.8 juta pun kena godam,maknenya pencipta laman web ni memang dari puak gerombolan yang bahlul. Pegi universiti hanya lulus cukup makan.Pegi U bukan nak tuntut ilmu dan guna kepala hotak sebaiknya, tapi pikir macam mana nak godam duit rakyat bila aku jadi pemimpin.Macam Brahim Ali.Keluar dari U tiga suku.Cakap macam orang gila. Mana Perkasa ooi!!!Laman Web gerombolan dah kena hack!Berjihadlah terhadap pengodam-pengodam. Jangan hanya berkokok saja kuat tapi taik kamu melekat dekat ponggong.Kah..Kah..Kah. Laman UitM kena Hack?Laman pencacai gerombolan.Kah..Kah..Kah.

Stupid University berkata...

Menteri pandy kutty gerombolan memang bodoh! Mana dia tahu apa tu facebook! Buat-buat bodoh bagi kontrak kepada sanak-saudara! Kah! Kah! Kah! Kah!

Le Chevalier berkata...

ala, aku pernah jumpa dlm pesbuk, mamat bangang mana tah, boleh plak dia setuju dgn 1.8 juta expenditure ni utk tujuan kesatuan.

tah aper kesatuan tah yg dimaksudknnya dan yg pasti ia adalah pilihan yg terbaik yg ada.

wakluuu....kesatuan utk org bangang dan pilihan terbaik utk org bangang!!!

yg menyokong, sah bangang!!!

Tok Jebat berkata...

Ng Yen Yen kaninabu chau chibai......Menteri Curi Curi 1Malaysia.