Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 16 Jun 2011

JANGAN NAK MIMPI





KEMARAHAN




BERSIH : POLIS PATUT KERJASAMA BUKAN TANGKAP – harakah daily

Pakatan Rakyat amat kesal dengan tindakan pihak polis yang akan melakukan tangkapan awal atau tangkapan pencegahan terhadap penganjur Himpunan Bersih 2.0 pada 9 Julai ini, memandangkan ia jelas merupakan salahguna kuasa yang dilakukan oleh pihak polis di negara ini.

Tindakan seperti itu tidak sepatutnya dilakukan oleh pihak polis kerana tangkapan yang dilakukan itu bukan sekadar bercanggah dengan amalan demokrasi, tetapi juga melakukan tangkapan terhadap orang yang belum terbukti bersalah.

Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar berkata, Himpunan Bersih 2.0 diadakan atas tujuan yang murni bagi mendesak kerajaan melaksanakan pilihan raya yang bersih dan adil di negara ini.

Menurut beliau, pihak polis perlu faham perkara itu dan sepatutnya memberikan kerjasama yang baik kepada pihak penganjur, bukannya dengan menangkap individu yang belum terbukti bersalah bagi menghalang perhimpunan itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit…INI HANYA AKAN BERLAKU JIKA MALAYSIA DI BAWAH PAKATAN RAKYAT…kah kah kah…

kah kah kah…. KALAU INI BERLAKU SEKARANG…kah kah kah..

kah kah kah....ADALAH SATU TANDA…. kah kah kah..

kah kah kah…TANDA AKHIR ZAMAN… kah kah kah...

kah kah kah.... DUNIA NAK KIAMAT…. kah kah kah…


BERSAMA KITA RAYAKAN


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

fb najib kene hack...kahkahkah...anak muda berpesta disana... http://www.facebook.com/najibrazak

Tanpa Nama berkata...

ye ke bawah PR boleh buat demo haram bodoh suka hati tanpa permit?
kah kah kah
apalah bodoh org nak caya ckp depa ni?
kah kah kah
kalau mcm tu bila menang nanti
bubarkan PDRM, pakai bangla security je..sebab tak perlu polis.
PR boleh tubuh jaga lembu sendiri
rasanya askar pun dah tak payah ada
sebab negara akan aman damai
bujet polis n askar boleh buat mcm2
betuL tak TT?
apalah bahalol punya teori korang ni
ingat ni somalia ka yg tkda kerajaan
ish ish ish, belum jadi kerajaan dah angan2 mat jenin
kat selangor pun huru hara n tergagap2 kena sergah DAPig, bila jadi kerajaan penuh babi kot dalam parlimen nanti
ish ish ish
memang kita diakhir zaman
banyak sungguh dajal mengaku malaikat..

Rakyat Pakatan berkata...

Kepada 16 June 2011, 6.52 am:
'memang kita diakhir zaman
banyak sungguh dajal mengaku malaikat..' Aku setuju dengan statement ko ni sebab yang jadi dajal mengaku malaikat tu puak UMNO la bongok!!!!