Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 16 Jun 2011

CAKAP BERDOGAR DOGAR




NGO INDON TERIMA LAPORAN



nota:
ngo migran care telah menerima laporan
yang seorang amah telah di rogol
oleh seorang munkee di malaysia
berita ini mati begitu sahaja
hingga wikileaks membocorkan kembali
sesudah beberapa tahun kes rogol ini tenggelam


PENULIS BLOG DINASEHATI JANGAN SALAH GUNA KEBEBASAN BERSUARA
- meloya

Para penulis blog tidak seharusnya berselindung di sebalik hak asasi menyuarakan pendapat untuk meluahkan apa sahaja perkara demi kepentingan peribadi atau pihak tertentu.

Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim berkata, kebebasan yang dimiliki tetap mempunyai had berdasarkan ikatan kepada agama, budaya serta perundangan sesebuah negara.

"Mereka perlu melengkapkan diri dengan kekuatan dalaman bagi memilih apa yang terbaik untuk dilakukan demi rakyat sesebuah negara.


PEROGOL AMAH DINASEHATI JANGAN SALAH GUNA KEBEBASAN BERSUARA
- meloya

Perogol amah Indon tidak seharusnya berselindung di sebalik kuasa menteri sambil menyuarakan hak asasi. Perogol amah tidak seharusnya menafikan rogol itu berlaku. Ini dilihat sebagi meluahkan apa sahaja perkara demi kepentingan peribadi atau pihak tertentu.

Amah Indon yang bernama Rogayah berkata, kebebasan yang dimiliki menteri tetap mempunyai had berdasarkan ikatan kepada agama, budaya serta perundangan sesebuah negara.

"Perogol amah ini perlu melengkapkan diri dengan kekuatan dalaman bagi memilih apa yang terbaik untuk dilakukan demi rakyat sesebuah negara’.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...NOW I CHANGED MY MODE.... kah kah kah..

kah kah kah...NOW I DONT ROGOL LEMBU.... kah kah kah..

kah kah kah.. NOW I LOVE ROGOLING AMAH INDON... kah kah kah..


DONGAR DAN DENGAR APO BONDONYO


4 ulasan:

mek berkata...

cakap berdogar dogar
berak celah gelogar
kah kah kah

dongar la rais yatim lebong
org jelobu kg tt tu
patut masa kocik dulu tt humban jo dak rais ni dalam parit
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Apo kona Jang ni....meroyan tak tentu pasal.Dulu nak bakar jambatan sekarang jilat habis kerana duit dan pangkat.
Cakap berdogar dogar fulus masyuk habis dalam kocek.

Tanpa Nama berkata...

Bak kata orang mulut manusia leh solotape tapi internet camno nak solotape cabut cable la..

Tanpa Nama berkata...

hal kote ekau punyo pasal la tapi prinsip kejantanan dlm politik jgn digadaikan dgn berselindung di sobalik tafsiran yg hebat-mebat. kato yb Zul rombau seek your conscience la. jgn jadi kj cubo monogak bonang basah. ekau tak layak laei dah nak memperli org mcm nuar atau hadi. golo goloman raso eh sobab janggal bonar. perjuangan menegakkan kebenaran semangat milayoo telah menyimpang dgn alasan memuntau-muntau. buek lak u-turn jilat balik jubo ee dan zzz. pejuang apo ni? nampak bona berjuang utk porut sendiri. org tak kisah botul ko ekau sondol ko tidak tapi org dah nampak your great pretence. tak cayo dengar balik pidato anda yg dolu-dolu. saamo dgn ku li nak jago kemaslahatan anak cucu tapi sanggup jadi barua mou menipu anak kelantan. ado ko bondo minyak dibuek mou? hari ini melayu semakin tenat. dapek 9A pun mcm pendatang merayu-rayu.takkan buto laei.kok najis takpo yo dioa anak bangsawan. tak bodosing ko dongar org kpg kato ekau ni tibo-tibo jadi kaki bodek? kelmarin koba eh rogal amah. kok tak botul cabar tt pulak tengok. alahai, jgn la nak koncing org melayu. sastrawan kito pun dah cukup meluat berpetah bahaso tapi...air mato pak samad yo moncoritokan segalonyo. tak den sako cili api dah kono poram kek umnoo..den tak harap dah spesies yatim sehebat dulu. samo la macm kuli. nak togak kan rumpun mlayoo tapi lain yg togak. harapkan pagar pagar sondol lombu! sah cakap bodoga-doga tapi jubo bertabur taik. tompek dio tu patut sastrawan jadi montori.buek malu yo ijazah phd udang-undang demoted like that. you'd become the counsellor to eee or zzzz or 1m altantuya instead.