Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 27 Jun 2011

APA YANG BERLAKU DI PORT DICKSON




SIAPA GERANGAN BUDAK ITAM ITU?










ANWAR , NAJIB , SAYA TAHU APA YANG BERLAKU DI PD – mikini

Kee Thuan Chye: The media should now pose the question to Najib: "What did Anwar mean about knowing what you did in PD? Since he said it in the context of the sex video, it sounds scandalous. What did you do? Was it something scandalous?" Let's see what Najib has to say to that.


terjemahan:

Media seharusnya bertaya kepada Najib: Apa yang Anwar tahu telah berlaku di PD. Dalam kontek 'video sex' ini bunyinya ada skandel besar. Apa yang Najib lakukan? Adakah satu skandal? Mari kita semua lihat apa jawapan Najib.

ANWAR : NAJIB, I KNOW WHAT YOU DID IN PD - mkini

Anwar said Najib and his spouse Rosmah Mansor are not fit to speak about morals, although he did not explain in detail why he made such a snide remark.

"I have been challenged to reveal what I know about Port Dickson," said Anwar at a ceramah in Pokok Sena last night in reference to a scandal that purportedly occurred in the mid-1990s.

"But it is not my style to insult (cerca) or fitnah (slander) others just because I want to win," added the Permatang Pauh parliamentarian.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


apa agaknya yang terjadi di port dickson?

1 – najib main konda kondi
2 – najib pergi pancing ikan keli
3 – najib rasa geli geli
4 – najib test serban nak jadi haji
5 – najib menyurok dalam perigi
6 – najib jumpa budak itam dalam baldi
7 – najib di kepong oleh pak aji
8 – najib kata wat are u all mukee
9 – najib minta ampoon pada rosmah tak buat lagi


sepandai pandai tupai melompat
satu hari jatuh juga ke atas tanah
sepandai pandai najib memantat
satu hari di ketahui juga oleh rosmah

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


14 ulasan:

mahaza berkata...

rumous masa tu DSAI yang beri arahan JAWI pi PD sbb JAINS tak nak buat keje... ha ha ha... betul ke? tidak ke?

Tok Jebat berkata...

Najib ni pun mcm Rahim Thamby Chik. tak kira putih atau hitam asalkan ada lubang dia tutuh. Agaknya berbuih tak lubang budak itam tu? aku rasa tak pun sebab konek najiib dah termasuk kontot kerana teringat big mama masa nak tutuh. Eskay pukimak kenapa tak jawab isu
budak itam ni? sebab mahadey pukimak tak upah duit la tu.

seropa la kau dua org tu berkata...

DSAI tahu semua.
yg tak tahu bini dia je.
mcm najib, kan?
tu la DSAI yg hang pi ajaq dia sapa suruh.
murid kencing sambil melancap
guru kencing sambil membuntut.
ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

Ha...ha...ha...
seronok...seronok..mari kita gelak ketawa... sambil kita ikuti cerita apa yg berlaku di port dickson...apa dah jadi pada budak hitam tu..apa yang Isa Samad dok sorok-sorok.
Hebahkan...hebahkan..
sehingga bik mama jadi small mama..
kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

terbaikkkkk brooooooo

Tanpa Nama berkata...

saya sudah lupa syndrom mahathir :D

Pazuzu The Exorcist berkata...

Bro TT,
Merujuk kpd pantun tu,
Pls la>>> tulong sesgt>>> I'm begging u.from the bottom of my heart ..jgn le sesekali libatkan tupai dgn apa jua aktiviti Mat Monggol tu termasuklah aktiviti memantat trat trat trat tu kerana ianya satu bentuk penghinaan kepada keturunan dan keluarga tupai KAH KAH KAH

yes berkata...

Bik Mama dah tahu pun, tapi apa nak buat, bukan tak tahu siapa Najib. Kalau dia boleh memikat dan dipikat semasa bersama isteri pertama apa pula salahnya jika perkara yg sama berlaku di zaman Bik Mama.

Tanpa Nama berkata...

BEST BRO....

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah... aku suka pantun tu

Tanpa Nama berkata...

"sepandai pandai tupai melompat
satu hari jatuh juga ke atas tanah
sepandai pandai najib memantat
satu hari di ketahui juga oleh rosmah"

- i like

wakakakakakakakakakakakakakakakakakak

mohd berkata...

kah..kah..kah..

komen puisi niat murni aku xd approve

demokrasi ngko jela yg ngko pakai

kah..kah..kah..

Tukul Besi berkata...

sepandai pandai tupai lompat bila beranak cari lubang sepandai pandai najib memantat tapi sayang pantat rosmah dah kembang wakakaka.....

Tukul Besi berkata...

sepandai pandai tupai lompat bila beranak cari lubang sepandai pandai najib memantat tapi sayang pantat rosmah dah kembang wakakaka.....