Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 27 Jun 2011

TER BARU - TER KINI - TER KUNING




TER KINI - TER NOW - TER KUNING

nota:
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


PANTUN OPPS...HARAMKAN









DI HALAU KELUAR MASJID KERANA PAKAI BAJU KUNING – harakah daily

Dewan Pemuda PAS kawasan Sepangar berasa kesal dengan sikap angkuh salah seorang ahli jawatankuasa Masjid Bandaraya, Likas, yang menghalau seorang pemuda daripada menunaikan solat di masjid itu semata-mata kerana memakai baju Bersih.

Blog Pemuda PAS Sepanggar melaporkan kejadian yang berlaku di masjid tersebut kelmarin dapat dilihat oleh seluruh ahli kariah yang turut sama bersolat di masjid tersebut.

Pemuda yang tidak mahu namanya dikenali itu, sememangnya sering bersolat di masjid tersebut telah dihalau keluar dari masjid ketika selesai bersolat Maghrib.

Selain menghalau pemuda tersebut, AJK masjid tersebut telah mengeluarkan kata-kata kesat dengan menuduh pemuda tersebut sebagai munafik.

Tidak cukup dengan kata-kata kesat, beliau turut menolak pemuda tersebut dengan kasar.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

18 ulasan:

kita tengok dulu berkata...

mulai hari ini aku sembahyang zohor dan asar akan pakai baju 'BERSIH' yang lain jubah + serban saja nak tengok kot - kot ada yang sound

Tanpa Nama berkata...

demam kuning melanda.. nampaknya ada lagi orang terpedaya dengan dajyah kuning.. sampai mengadap tuhan pon dipertikai.. cuba yang solat tu sultan ka raja pakai warna kuning.. ada berani nak tolak2.. peluk cium ada lagi..

Tanpa Nama berkata...

melampau betul la

sakariyaakop berkata...

Lain kali pakai baju T gambar Trio Datok T mesti dia orang suka..

cicit ngah layor berkata...

kahkahkah.....

Sbb itu ler puak2 gerombolan bangkang sangat2 MUIP ndak buat pilihanrayer AJK masjid.Biler ngokngek dilantik jadi AJK,itu ler yg jadi.

Mcm maner demer buat diPenang pasai pemilihan tu,begitu juger ler demer akan buat pader perhimpunan BERSIH 2.0 nanti.kahkahkah.....bukan susah ndak buatnyer pon.......sembunyi dibelakang Agong jer...batal ler perhimpunan tu.Cakap berdegor-degor...jadi satu2 bender,sembunyi dibalik tiang seghi istaner.kahkahkah.

Nostalgia abkk berkata...

Kalau Filem ada sequel dan rerun UMNO pun dah mula buat kerja lama tu.
Kalau dulu ada Al Maunah kini dah keluar pula cerita PKM.Kalau dulu Al Maunah curi senjata berlori2 tapi hanya bawa dengan Pajero kini hanya jumpa T-Shirt dan risalah aje.
Bila terdesak dengan kebangkitan rakyat UMNO dengan tak malu nya gunakan nama Agong.Bila rakyat bangkit beramai2 itu dinama kan nak menjatuh kan kerajaan secara haram.
UMNO ni pakai demokrasi apa....nak ikut Mubarak menang pilihanraya dengan 99 peratus menyokong.

Tanpa Nama berkata...

APALAH bangannya orang masjid yang halau si pemakai baju kuning tu?
Mindanya sama seperti Zukkifli Nordin, Ezam Lembu, Zahrain Hashim, Nalla, Madey dan polis. Mutu minda orang yang ada pengaruh kuasa semakin haprak daa.

Tanpa Nama berkata...

dulu phobia dgn anwar je,
sekarang ni gerombolan KERA UMNgOk-BoNgok memang phobia sungguh2 dengan hj mat sabu....

baca tweet kera sekor nih:

mpkotabelud Defensive? So it's PAS isn't? But u allow MatSabu to lead bersih? RT @JonsonChong: @mpkotabelud Yang janji syurga bukan bersih. @najibrazak 42 minutes ago · reply · retweet · favorite

hidup mat sabu!
hidup hidup!
hidup rakyat!

-average joe-
klakka-la.blogspot.com

yes berkata...

Alhamdulillah, AJK tersebut telah memalukan dirinya sendiri dan mengiklankan perangai buruk nya. Kepada Pemuda di kg tersebut, pergi beramai ramai solat di masjid tersebut. Biar masyarakat yg mengadilinya

yes berkata...

Alhamdulillah, AJK tersebut telah memalukan dirinya sendiri dan mengiklankan perangai buruk nya. Kepada Pemuda di kg tersebut, pergi beramai ramai solat di masjid tersebut. Biar masyarakat yg mengadilinya

Tanpa Nama berkata...

kalau baju kuning jadi kesalahan Tok raja@Tok chai (sami budha siam)juga kena tangkap kerana pakai kain warna kuning.

Tanpa Nama berkata...

bermakna selama ini kita berimam dan berwalikan mereka yg membawa kita ke...mereka ingat Allah pun bangga dgn gelagat demikian. minta la maaf dgn makmun tu sebelum musibah melanda tuan. musibahnya: habis pahala lu dia kebas!!!!tunggang-tonggek siang-malam pun Allah tak pandang oii. Ya, Rasullah dia telah menyakiti hati umatmu di rumah Allah. Kalau pemakai baju kuning tu tok wali, muntah darah lu!!!!

Aku berkata...

Jangan marah ni lah kesan penyakit BUTA MAKLUMAT. Hanya baca/dengar utusan dan TV3 je. Ramai2 kita ke masjid tu pakai baju bersih. Jangan pakai yang kotor pulak.....

Tanpa Nama berkata...

Kalau berak pastikan taik bukan kuning...

Taik umno biru kot! kah kah kah kah

Taib pak cik Isham

Tanpa Nama berkata...

TT,

kat mana nak beli baju bersih?

Anak Jati Kelate berkata...

Insiden ini menyerlahkan lagi ketakutan mereka..

Insiden ini menampakkan lagi kegerunan mereka..

Insiden ini mengecutkan lagi telur mereka..

Turun wahai anak muda!!!

Kita buktikan tanah ini milik kita..

Tanpa Nama berkata...

bARU BERJAWATAN ajk mASJID SUDAH BERLAGAK.

Tok Jebat berkata...

Imam masjid tu ingat masjid tu hak turun temurun. mak dia kot.Elok direjam dgn batu imam masjid ni.