Isnin, 27 Jun 2011

UNTUK MASA DEPAN KITA SEMUA



MEREKA KE HADAPAN UNTUK KITA SEMUA







DUA MAHASISWA SERTAI JELAJAH ANTI-LYNAS DITAHAN POLIS – minsider

25 Jun – Dua mahasiswa yang menyertai Jelajah Mahasiswa Selamatkan Rakyat Gebeng di Gebeng, Kuantan telah ditahan polis atas alasan yang tidak diketehui kira-kira pukul 2.15 petang tadi.

Dua mahasiswa itu, Pengerusi Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) Ahmad Syukri Abd Razab dan Timbalan Pengerusi Majlis Politik Nasional Gabungan Mahasiswa Islam Malaysia (Gamis) Nur Kamariyah Hamzah ditahan di pekarangan Masjid Taman Balok Makmur dan kini berada di Balai Polis Beserah.

Jelajah Mahasiswa Selamatkan Rakyat Gebeng anjuran Gerakan Mahasiswa Selamatkan Rakyat (GMSR) merupakan satu inisiatif yang dilakukan kumpulan itu untuk memberi penerangan kepada masyarakat di kawasan itu berhubung kesan dan implikasi yang bakal diterima sekiranya projek loji pemprosesan nadir bumi diteruskan.

Dalam satu khidmat pesanan ringkas (SMS) yang dihantar, Sekretariat SMM Ahmad Shukri Kamarunddin berkata, pihaknya hanya diberitahu tangkapan itu dibuat “atas arahan pihak atasan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



tak perlu cakap banyak
sila baca surat dari pembaca ini
apakah ini saheh atau hanyak dongeng
:


Bro, Aku org kuantan. mengikut cerita majoriti org kuantan yg gua dengar, projek ni diluluskan oleh SULTAN PAHANG yang 'berjiwa rakyat' tu. dengar cerita mat salleh tu dah bagi dia rm70 juta untuk luluskan projek ni. mengikut kata pembodek besar umno kat sini, menteri besar yang muka cam bekas ketua PKR penang tu pun tak berani nak cakap apa2 pasal projek ni. telo terus kecut dengan rajagopal... mungkin takut kena daulat kot... lu tak pecaya cuba lu tanya member2 yg tinggal kat kuantan. apapun. DAULAT TUANKU! Jilat bontot aku!

Oleh Pengkritik Cover Malaya pada SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU pada 11/06/20


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hehehe DAULAH PECAH TONGKU!! kah kah kah

Beruk Ketawa berkata...

Di Kepala Batas, Penang ramai yang kena tangkap sebab BERBAU KOMUNIS

Warna tak boleh, bau pun tak boleh. Warna kuning tak boleh, berbau komunis pun tak boleh.

Biar berbau Komunis...Jangan berbau MAHAFIRAUN...kah kah kah

Tok Jebat berkata...

Haaaa Al Sultan Rajagopal dah habiskan RM70 juta tu utk main judi. Munkee semua terpaksa iya kan sahaja demi Rajagopal.

Tanpa Nama berkata...

Huh 70 Juta ja? nak beli roket ke bulan pon tak lepas.. apa kelas
70 Billion la berbaloi..

Tanpa Nama berkata...

haram jada raja gopal...~! kah kah!

dulu kini selamanya bawa masalah pada rakyat!!!

Unknown berkata...

sile lucutkn warne kuning kt semua rajegopal.sb mereka x pernah nk bersihkan diri..lahabau omak ekau...patut la aku x pernah dgr rajegopal bersuare..nk bachuceng pn rakyat kene bayar losyen dia..dasar vavi rajegopal..

Hang Nadim berkata...

bro isham. gua pon dapat maklumat yang sama. ini dari mulot kerabat sultan sendri. rajagopal awal-awal dah kena suap, bro. kalau ada maklumat/bukti konkrit, kita sebarkan!